84. forduló, 86. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 10. 9h:08'
EZ A 100. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
101. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,-10] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

d 64 3 eldobod a 64. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

d 51 eldobod az 51. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[52,-11] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ez Namíd kősivatagja, a bölcsek szerint Ghalla harmadik legszárazabb vidéke. Semmilyen növényi élet nem terem meg itt. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [51,-12] Dombos vidékre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével kilukasztod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [50,-13] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a királygyík bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 214.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,-14] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy surranó kígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével alaposan megvágod a surranó kígyó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,-15] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-16] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kilukasztod a varkaudar fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 178.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[46,-17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy gyíkember. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a gyíkember jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy xirnox. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a xirnox bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a xirnox testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [45,-17] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Felismered a közeledőt. Csak egy téfea magoflux. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. (ld. enc.) 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 154.]

h 81 237 használod a 81. tárgyat
Megméred a tankány karmot: súlya 0.30 kg. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

h 81 88 használod a 81. tárgyat
Megméred a bronzsisakot: súlya 1.20 kg. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

h 81 126 használod a 81. tárgyat
Megméred a bronzpengét: súlya 2 kg. [5 pontot használtál fel, van még 139.]

h 81 182 használod a 81. tárgyat
Megméred a vashegyű lándzsát: súlya 2 kg. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

h 81 197 használod a 81. tárgyat
Megméred az igazgy. fülbevalót: súlya 0.02 kg. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

h 81 272 használod a 81. tárgyat
Megméred az aranytűt: súlya 0.02 kg. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

h 81 152 használod a 81. tárgyat
Megméred a vasércet: súlya 0.20 kg. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

h 81 343 használod a 81. tárgyat
Megméred a rézgolyót: súlya 0.15 kg. [5 pontot használtál fel, van még 114.]

h 81 57 használod a 81. tárgyat
Megméred a bőrsisakot: súlya 1 kg. [5 pontot használtál fel, van még 109.]

f 57 kísérletezel az 57. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz vassisakot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 89.]

h 81 119 használod a 81. tárgyat
Megméred a púderkövet: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

gyk 126 50 gyakorolsz a 126. tárggyal 50 pontért
Fürgén ugrándozva, tökéletesen koreografált csatát vívsz egy képzeletbeli ellenféllel. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 34.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 85. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 19 Életpont: 211/211 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 52/23 Pénz: 93 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 531 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 127 TP-t kaptál. Jelenleg 61 704 TP-d van. A következő szinthez még 13 296 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, karmos tankány, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,31 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 85.26 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 3 csontszablya (#64) 1 kaja (#2)
4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 téfea-agy (#172)
1 varkaudar csont (#1113) 3 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(45,-17) téfea magoflux (#98)
(46,-17) gyíkemberek (#51), xirnox (#122)
(47,-16) varkaudar (#64)
(48,-15) szintszívó (#96)
(49,-14) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 11. jellempróba, surranó kígyó (#30)
(50,-13) királygyíkok (#26), patak, Fairlight oltár
(51,-12) spagulár (#82), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár
(52,-11) tormikus egér (#218)
(53,-10) a 19. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek