Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 11. 12h:01' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
id 102 60 | idomítod a 102. szörnyet 60 pontért |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével végigvagdosod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [98,19] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mallon lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-5 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Mallon jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Mallon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Mallon egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
be 563 | bemész az 563. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével végigvagdosod az orgyilkos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod az orgyilkos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [96,21] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [95,22] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. Csápjaival a mosolygó rettenet lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet jobb csápját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 362 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [92,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
h 233 10 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY) Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet. |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY) A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 16 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 (15) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 11 (14) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 216/147 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 114/76 | Pénz: | 319 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 20/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20/18 (+12%) | vágófegyverek: | 4/67 (+35%) | ütőfegyverek: | 2/58 |
lőfegyverek: | 8/87 (+10%) | dobófegyverek: | 5/53 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (90%) << göcsörtös bunkó (#123) (270%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,21 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/20 | 2. nyomkövetés: | 12/70 (+4%) | 3. mászás: | 9/9 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 8/21 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/17 | 6. gyógyítás: | 22/43 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/86 | 9. szörnyidomítás: | 3/103 (+49%) |
10. teológia: | 7/70 (+15%) | 11. taumaturgia: | 2/5 (+7%) | 12. versengés: | 2/33 (+9%) |
13. zene: | 2/96 (+1%) | 14. szörnyismeret: | 7/39 (+20%) | 15. zárnyitás: | 4/70 |
16. vadászat: | 4/37 | 17. bányászat: | 10/90 (+34%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve) |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 50.89 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
6 | kerek kő (#19) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 9 | spiritusz (#170) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 8 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|