83. forduló, 85. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 12. 15h:43'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,84] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

* 4. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 397 1558 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat az 1558. tárggyal
Lecsatolod a sárga erőövet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 203.]
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 3 nyílvessző talált el. 15 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Eléred a 7. pontot. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 5 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT]
Elhagyod a halálfutam folyosót. Micsoda borzalmas élmény volt!
[84 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 mozogsz keletre
[60,84] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy kavadu. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+2.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a kavadu csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 87-94.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 15, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf. {max. életpontja: 89-98.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a harcias morf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf jobb lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal megcsapod a harcias morf bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 2 grifftojást. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt lángolt fel a Pentagramma, telihold idején. Pentagramma Testvérisége. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó. (ld. enc.) {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal csak érinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 126 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 60, gyógyulás: 17, összesen: -43 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (versengés: 1. szint). (ld. enc.)
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 323 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Egy sátorba lépsz a cirkusz közepén. A kékes derengésben egy öregasszony fogad, és egy feladattal lát el. - Kalandor, hogy megkapd jutalmad hozd el a következő dolgokat nekem legközelebb - mondja, és felsorolja, mire van szüksége: 1 szöges bunkó, 48 madártoll, 7 gyöngymangó, 6 bot, 2 bunthar bőr.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül, hogy ellenfeled nem csak játékként fogja fel ezt az egészet. 100 aranyról induló összeggel kezdenétek, de amikor közlöd, hogy annyi nincs nálad, sértetten elzavar a sátrától.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Itt csata lesz.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [49 pontot használtál fel, van még 70.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 mozogsz keletre
[61,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 51-54.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk jobb középső lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy brutális morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a brutális morf bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a brutális morf testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A brutális morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lomha morf. {támadása: 26.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 3 mocsári penke annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a lomha morf bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 karbin plazmát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 64.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 mozogsz keletre
[62,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 2.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a domináns morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf jobb vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a domináns morf bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A harcias morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 ork csodaszert. Megpillantasz valamit: 1 antilopbőr. Magadhoz veszed. [6 pontot használtál fel, van még 58.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

VERSENGÉS
A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek.
Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es.
A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 (17) Védekezés: 6 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 Életpont: 331/283 Jellem: gonosz (65) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 71/6 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 20/17 Pszi pont: 126/126
Eddig összesen 832 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 317 TP-t kaptál. Jelenleg 250 956 TP-d van. A következő szinthez még 9 044 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 10/80 (+10%) ütőfegyverek: 25/0 (+8%)
lőfegyverek: 21/51 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/15 2. nyomkövetés: 13/46 (+5%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 8/11 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/26 (+18%) 6. gyógyítás: 33/17
7. titkosírás: 4/75 8. felderítés: 4/96 9. teológia: 9/13 (+24%)
10. versengés: 1/39 (+139%) 11. zene: 2/18 12. szörnyismeret: 2/12
13. pszi: 19/66 (+9%) 14. vadászat: 3/3 15. bányászat: 3/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 213, az összesen kapott pontszám: 21300. (összesen ölhető: 798 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4130 TU szükséges.)

Összsúly: 137.52 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 1 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
1 madártoll (#112) 3 mocsári penke (#148)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 fáklya (#36) 1 fekete morfplazma (#2446)
2 grifftojás (#179) 3 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 2 ork csodaszer (#1228) 3 sárga morfplazma (#2447)
5 ubuk tüske (#131) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63
83
84
85
(59,84) a 27. labirintus bejárata
(60,84) kavaduk (#19), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálhozó (#419), vérszomjas csüldő (#114)
(61,84) sörényes ubuk (#89), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), Raia oltár
(62,84) gumifa (#38), Leah oltár, királygyík (#26), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619)

Üzenet küldése a karakternek