83. forduló, 85. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 5. 9h:28'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,94] koordinátán.
Gabrielle átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy manifesztátor fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

hu 107 hulladék: 107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

d 15 eldobod a 15. tárgyat
Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 183.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[118,94] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [118,95] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Földrengető. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Földrengető bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Földrengető jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Földrengető ragyás bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Földrengető megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A Földrengető megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-35 életerő). A Földrengető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). Elhajítod a vacak ryuku ostromteknős trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Földrengető trófeát. 1398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 104, gyógyulás: 15, összesen: -89 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.) Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [118,96] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[118,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Utad során felfedezel egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [118,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a pszi elementál egyik csápját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal végigmetszed a pszi elementál farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). [24 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[118,100] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy lajhárlord. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a lajhárlord bamba arcát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a lajhárlord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal végigvagdosod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A khór darázs melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [118,101] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a trikornis bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [118,102] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis fehér hátát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trikornis farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a trikornis fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 76.]

m 4 mozogsz délre
[118,103] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Északra tart. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. [8 pontot használtál fel, van még 68.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. Épp egy szemüveges gnóm ül a bakon, és kérésed meghallva bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): egy eltévedt trikornis megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy Chara-din monolitja; 6 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): egy eltévedt trikornis megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; van itt egy Chara-din monolitja; 12 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy phua-kúp, egy templom; 18 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó; 24 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy vaskohó.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 50.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(118,94) Elenios rúnaköve
(118,95) Földrengető (#7011), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(118,96) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(118,97) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), érclelőhely
(118,98) gumifa (#38)
(118,99) pszi elementál (#221), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, Leah oltár, 30. jellempróba
(118,100) lajhárlord (#757), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), khór darázs (#348)
(118,101) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trikornisok (#104)
(118,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 54. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(118,103) egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), Chara-din monolitja (#534)

[118,94] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[0 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 252 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 242 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

bpb bef. parancs berakása:

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
[A parancs tárolásra került.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 233/149 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 390/70 Pénz: 971 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/10 EFejl: 13
Eddig összesen 554 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5021 TP-t kaptál. Jelenleg 193526 TP-d van. A következő szinthez még 66474 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, csontváz lord, élőholt quwarg. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 28 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 23/28 (+11%) ütőfegyverek: 3/93 dobófegyverek: 19/80 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/69 2. nyomkövetés: 30/1 (+28%) 3. mászás: 7/19 (+6%)
4. csapdakészítés: 9/47 (+7%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 7/86 8. szörnyidomítás: 4/26 9. teológia: 12/25 (+12%)
10. taumaturgia: 29/46 (+16%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 6/68 (+18%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/53 17. bányászat: 5/11 (+32%) 18. főzés: 1/72 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 1 vadász tatu bőr (#15)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 darázsszárny (#652) 1 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 1 monstrum vállvédő (#1577) 2 pirkit (#153)
3 szárnyas hernyó (#69) 2 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,94) Elenios rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek