Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 9. 12h:09' EZ A 151. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 152. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kf 126 | kézbeveszed/felveszed a 126. tárgyat |
ff 126 123 87 | felt. fegyverváltás: 126 123 87 |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
lm 7 2 1 | mozogsz 7 2 1 |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
fog 102 220 | elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [106,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [105,18] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzpengével épp hogy eltalálod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az arató csattanat testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az arató csattanat fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [103,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [101,17] A sík vidék mocsarassá válik.
(Továbbmész...) [100,17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szintszívó ködös testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
![]() Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
KŐKÉS SZIMBÓLUM (2321. TÁRGY) Miközben végignézel jelenlegi önmagadon és felszereléseiden, számba veszed, hogy honnan hova jutottál és mi mindent értél el eddigi kalandjaid során. Eszedbe jutnak a kezdeti nehézségek, amikor még nem volt semmid. Fáztál, éheztél és bizonytalan volt a holnap. Saját magadon és tudattársaidon kívül senkire nem számíthattál. Most mégis itt vagy, és túlélsz nap nap után. Soha nem felejted el, hogy amid van, azt csak magadnak köszönheted. Ezért viselheted nyakadban a Túlélés szimbólumát, tudatva a világgal, hogy nem szorulsz másokra és bárhol, bármilyen körülmények között boldogulsz. [A kőkés szimbólumot csak a Túlélők KT tagjai készíthetik el és viselhetik. Elkészítéséhez egy kőkésre, egy ezüst nyakláncra és 10 TVP-re van szükség. A szimbólum nem foglal helyet a nyakláncok között és megacélozza a Túlélők akaratát a harcban.] |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
Erő: | 15 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 (15) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 11 (14) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 215/215 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 110/0 | Pénz: | 339 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 20/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 20/6 (+5%) | vágófegyverek: | 4/32 (+14%) | ütőfegyverek: | 2/58 |
lőfegyverek: | 8/77 (+5%) | dobófegyverek: | 5/53 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (90%) << göcsörtös bunkó (#123) (270%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,16 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/20 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 12/66 | 3. mászás: | 8/106 |
4. csapdakészítés: | 8/11 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 2/17 | 6. gyógyítás: | 22/43 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/86 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/54 (+200%) |
10. teológia: | 7/55 (+10%) | 11. taumaturgia: | 1/98 (+6%) | 12. versengés: | 2/24 (+9%) |
13. zene: | 2/95 | 14. szörnyismeret: | 7/19 | 15. zárnyitás: | 4/70 |
16. vadászat: | 4/37 | 17. bányászat: | 10/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 32 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 48.31 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | madártoll (#112) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|