82. forduló, 84. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 12. 9h:11'
EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
1153. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
Khis Pisock (5273) ellopott tőled 405 aranyat.
A táborozás 1. napján találkozol egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr végrehajtója. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy bozontfonatot, egy csonka fülbevalót, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy dzsudzsu medált, egy Erdauin metagyűrűt, egy ezüsttornyot, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy gyémánt sámánfétist, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy gyógyító szimbólumot, egy Halálcsizmát, egy Hantas karperecét, egy hős lovag érdemérmét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek sisakját, egy Istenek vállvédőjét, egy jáde ékszert, egy Kaleq kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy kreiton palástot, egy kristálypáncélt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. kristályát, egy moa lábszárvédőt, egy napfény karkötőt, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy olimpiai mágusmedált, egy olimpiai smaragdot, egy ősi emblémát, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rakshallion ékszert, egy Rasolphius kitűzőjét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy taalrugyalázó éremet, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy térhasító kesztyűt, egy Thargodan agyfókuszt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy vámpír talizmánt, egy varkaudar ékkövet, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Ruházatát egy Szinkronizátor trófea, egy Annihilátor trófea és egy Kreátor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 39 kalandozóskalp fityeg! Hátasállata egy haragvó pegazus!
Összeismerkedtek. Az ő neve Deirra the Dark. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr szerzetese. Egy A Végzet gyűrűjét, egy arany taalru éremet, egy bársony övsálat, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen talizmánt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. topázát, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy Romboló kesztyűjét, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy sodét, egy szerencsekockát, egy szférikus pulzánst, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang sapkát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy yeti nagymogul trófea, egy ősöreg yeti trófea és egy gigantikus massza trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Jégisten kopjáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Erynome Killmaster. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr fanatikusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dal.kristálykesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Thorgukk Gurtnisson. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon ismét összeakadsz Thorgukk Gurtnissonnal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű, körszakállas troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy derit sodronynadrágot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy füst övet, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rd'alv amulettet, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy teknős mágiapáncélt, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt teriád trófea és egy mhufexi mészáros trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy szőrös azuka a hátasa.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Caramon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon találkozol egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight harcosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsekockát, egy tőrvető vállszíjt, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy Handastye gyermeke trófea, egy kyorg átlényegülő trófea és egy lhinami fagyszellem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Storm Master. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. Raia kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy A Végzet kitűzőjét, egy akvamarin függőt, egy Arany napkorongot, egy aranytornyot, egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy beholderfej medált, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin metagyűrűt, egy fejvadász medált, egy fekete karvédőt, egy ganüid masszapáncélt, egy gyémánt sámánfétist, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy gyógyító szimbólumot, egy Halálcsizmát, egy hártyakesztyűt, egy hártyaköpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy intarzit páncélt, egy Istenek fülbevalóját, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kígyószemet, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy Kragoru okuláréját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegf. metagyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. ametisztjét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy napfény karkötőt, egy naso-thin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy óelf talizmánt, egy olimpiai rubinmedált, egy olimpiai vasmedált, egy ősi emblémát, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Pusztítók övét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy rakshallion ékszert, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy szirén övcsatot, egy Sztázisköpenyt, egy taalrugyalázó éremet, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy térhasító kesztyűt, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vízisten koronáját, egy Vízisten vállvédőjét, egy Yuin gyöngysorát, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy Őstaurusz trófea, egy Ferwagor trófea és egy Totenhat, a féreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Morzsolót, bal kezében egy Zúzót tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Egy haragvó pegazus a hátasa. Holmiját egy púpnélküli dromedár cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. {védettsége: 1298 szúró, 1298 vágó, 1298 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Boldfellow, a lovag. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.) Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+175 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

hu 64 8 231 hulladék: 64 8 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

hu 396 654 665 hulladék: 396 654 665
Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

gyj 0 200 1 felt. gyűjtés 200 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 34 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

fas 60 felt. ásás 60 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +115 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
villámmágia (#227) 462 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
emléktörlés (#338) 800 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
gázpajzs (#467) 75 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 57 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrült varázsló testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. Magad mögé lököd a pitiáner Poomr Ko trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő őrült varázsló trófeát. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 18 álomport 18 aranyért, 2 csontszablyát 4 aranyért, 1 darázsfarkat 14 aranyért, 3 elkarog szőrt 3 aranyért, 2 szöges bunkót 20 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 4 VP-t.]

ve 1341 1 megveszed az 1341. tárgyat 1
Vásároltál 1 hoarián bőrövet. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1342 1 megveszed az 1342. tárgyat 1
Vásároltál 1 hoarián bőrzekét. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1345 1 megveszed az 1345. tárgyat 1
Vásároltál 1 hoarián bőrnadrágot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1165 1 megveszed az 1165. tárgyat 1
Vásároltál 1 kráken gyűrűt. 1600 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1440 10 megveszed az 1440. tárgyat 10
Vásároltál 10 térdeplő tülköt. 240 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1530 1 megveszed az 1530. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku futárcsizmát. 1500 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 210 50 megveszed a 210. tárgyat 50
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 fűszertartót. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 358 1 megveszed a 358. tárgyat 1
Vásároltál 1 vámpírkardot. 5000 aranyat fizettél. (ld. enc.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 358 1 beraksz a bankba a 358. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1418 1 megveszed az 1418. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku rövidkardot. 42 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1509 1 megveszed az 1509. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 1509 1 beraksz a bankba az 1509. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 1552 1 megveszed az 1552. tárgyat 1
Vásároltál 1 saválló fülbevalót. 420 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 682 1 megveszed a 682. tárgyat 1
Vásároltál 1 orvosságos zacskót. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 1341 1342 1345 kézbeveszed/felveszed az 1341. tárgyat az 1342. tárggyal az 1345. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a hoarián bőrövet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Lecsatolod a kvazár páncélt, majd magadra öltöd a hoarián bőrzekét. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 1165 1530 1552 kézbeveszed/felveszed az 1165. tárgyat az 1530. tárggyal az 1552. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 228.]
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 1418 2 kézbeveszed/felveszed az 1418. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 mozogsz délre
[143,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ravasack előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a ryuku csapásvezető nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek északra.
Összefutsz Szárnyas Tejvadásszal. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy ősquwarg trófea és egy Dögvész trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Holmiját egy bazaltelementál cipeli.
Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [56 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 22 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 225 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 1 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[144,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Találsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Steven McCar vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [36 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 14 VP-t.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[144,64] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[6 pontot használtál fel, van még 107.]

tim 120 titkosírás megfejtése 107 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Csak télen terem, mert a meleget nem szereti
Gyökerei felül vannak, ezért kénytelen lefelé nőni.
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a massza csavaros szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a massza fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a massza jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A massza megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod a massza testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a massza pikkelyes combját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 1 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szürke bőrkesztyű és egy fekete gyöngy. Elhagyod a phua-kúpot. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [107 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

h 892 5 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 26, 29.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

HOARIÁN BŐRÖV (1341. TÁRGY)
A hoarián barbárok kedvelt viselete ez a feszes, foltmintás bőröv. Hogy milyen állat bőréből készült, azt nem tudod megállapítani (színéből és tapintásából ítélve egy Ghallán ismeretlen állatéból, amely valószínűleg ezen a földtekén őshonos). Ha a hoarián bőrövet a derekadra rögzíted, +8 ügyességet kapsz.

HOARIÁN BŐRZEKE (1342. TÁRGY)
A hoarián barbárok nehézpáncél helyett inkább ezt a könnyed viseletet választják öltözékül. Még akkor is, ha így sebezhetőbbé válnak, mint ryuku ellenségeik, akiket megvédenek kékre lakkozott, 8 kilós mellvértjeik. A hoarián bőrzeke viselése alig jelent plusz súlyt, így a mozgásban nem korlátoz. A csapások tompítása helyett a támadások elkerülésének lehetőségét teremti meg. Ha viseled, +8 védelmet és +10 ügyességet kapsz.

HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

KRÁKEN GYŰRŰ (1165. TÁRGY)
Ritka kincs, amely a mélytengeri kráken egyik csápjára van ráakadva. Valószínűleg egy szerencsétlenül járt matróztól származik, akit nem mentett meg a gyűrű ereje - nem volt neki elég a +12 szerencse és +4 védettség, hogy túlélje a tengeri katasztrófát. A gyűrű használatához szükséges minimális szint 20.

TÉRDEPLŐ TÜLÖK (1440. TÁRGY)
Ha egy hallgatag térdeplő hosszú, csavaros tülkét lemetszed, egy üreges tárolóeszközhöz jutsz. Nem kell mást tenni vele, mint megtisztogatni, aztán kitenni a napra, hogy jól kiszáradjon. Kipróbáltad, 20 korty víz fér bele, és nagyszerűen lehet belőle kortyolgatni. Talán odahaza, a kocsmában felvághatsz majd a térdeplő trófeáddal, ha ezt használod a kétes tisztaságú cserépkorsók, és csorba ónbögrék helyett. De kalandozás közben a víz tárolására ott a vizestömlőd, a tülköt inkább nem erre használod. Talán majd később rájössz, hogy mire.

RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY)
A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják.

RYUKU RÖVIDKARD (1418. TÁRGY)
Igazából nem is kard, hanem szablya, hiszen pengéje tompa hegyű, széles és ívelt. Csupán a ryuku köztudatban terjedt el ilyen néven, megkülönböztetendő a császári kovácsok által készített remekművektől. E fegyver a ryuku kalózok legjellegzetesebb vágófegyvere, amit akár bal kézben is használhatsz. Borotvaéles, és rendkívül jól kiegyensúlyozott, sebzése 6D4. Forgatásához minimum 25-ös szintű vágófegyver szakértelem szükséges, de arra vigyázz, hogy ha a császári haderő tisztjei meglátják nálad, azonnal kalóznak bélyegeznek, és a helyi törvények szerint ez halálos ítéletnek számít.

SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 83. fordulód.

Erő: 16 (23) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 456/290 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 12
Szerencse: 27 (39) Varázspont: 351/351 Pénz: 1343 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 20/14 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 475 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 018 TP-t kaptál. Jelenleg 336 140 TP-d van. A következő szinthez még 3 860 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, Ciang Csí, Barnega. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 21
dobófegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,64 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 5 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 30 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 6
13. harcművészetek: 8 14. zene: 10 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 3 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 6
19. bányászat: 2 20. úszás: 7 21. főzés: 7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9398 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 18 álompor (#396)
1 aranypikkely (#415) 2 csontszablya (#64) 1 darázsfarok (#654)
1 deus ex machina (#1) 3 elkarog szőr (#665) 1 gyógykenőcs (#313)
28 mákrózsa virág (#56) 1 súlyzó (#347) 2 szöges bunkó (#8)
5 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián bőröv (#1341) 1 hoarián bőrzeke (#1342) 2 kaja (#2)
1 kráken gyűrű (#1165) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 ryuku rövidkard (#1418)
1 saválló fülbevaló (#1552) 7 spiritusz (#170) 6 szárnyas hernyó (#69)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 10 térdeplő tülök (#1440) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145
60
61
62
63
64
65
(143,61) őrült varázsló (#255), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(143,62) ryuku ostromteknős (#362), friss csatamező (#262), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ryuku csapásvezető (#778), Szárnyas Tejvadász (2089. kalandozó)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712)
(144,63) varkaudar felderítő (#7133), mínosz-kúp (#178), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)
(144,64) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), élőholt tigris (#766), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek