Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 12. 0h:06' EZ A 875. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 876. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [79,-18] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a törpemammut bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kf 123 1 | kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a fabontó szójer testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fabontó szójer bal első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
t 123 | támadod a 123. szörnyet |
lm 6 | mozogsz 6 |
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 7 9 7 | mozogsz 7 9 7 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz jobb vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 12 10 11 | mozogsz 12 10 11 |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 15 14 1 | mozogsz 15 14 1 |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ba 71 | nem támadod a 71. szörnyet |
fkt 22 30 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (30 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csodabogár bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,-20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz sejtfiatalítót. (ld. enc.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [76,-23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [75,-24] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát.
szk 112 | keresed a 112. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 191/191 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 202/65 | Pénz: | 458 arany | Kép. pont: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 18 |
lőfegyverek: | 16 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
75,17 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 4 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 10 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), orgyilkos (#131), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 30 | * | tüske (#22) | ||
52 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzsisak (#88) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | * | ezüst karkötő (#158) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 110] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 32 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 15] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
4 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 28 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 7 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | antilopbőr (#48) | 15 | aurach fog (#657) | |||
3 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
14 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
7 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 4 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 42 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
8 | mandibulapenge (#125) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
24 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 21 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 22 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 63 | sünmedve tüske (#14) | 23 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 117.77 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
13 | tüske (#22) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) |
74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|