82. forduló, 84. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 3. 9h:26'
EZ A 88. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
89. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,92] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 222.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 192.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 189.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Eleged van belőle, hogy az uzbány csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megvágod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 184.]

fog 102 274 elfogod a 102. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[117,93] Tovább barangolsz a fák között. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [118,94] Fák, mindenütt csak fák. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek?

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [119,95] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: uzbány szagot érzel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az uzbány. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 152.]

id 102 45 idomítod a 102. szörnyet 45 pontért
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tojást fog tojni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 70 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [45 pontot használtál fel, van még 107.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[120,96] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [119,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [118,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 83.]

kt 69 2 elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 2 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 6 7 mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra
[118,95] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a rőtmanó berzerker nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [117,95] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,94] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a pattanóböde testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +85 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy kazmárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 39.]

m 2 mozogsz keletre
[117,94] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vadász tatu. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a vadász tatu bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


Találkozol egy fekete hajú, kék szemű alakváltó férfival. Chara-din bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Ketrecéből szabaduló dühöngő őrült. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tier Nan Gorduin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[8 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 304 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 1.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 224 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 111/113 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 232/212 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 390/29 Pénz: 995 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 EFejl: 10
Eddig összesen 547 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3183 TP-t kaptál. Jelenleg 188505 TP-d van. A következő szinthez még 71495 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, csontváz lord, élőholt quwarg. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 28 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 23/17 (+3%) ütőfegyverek: 3/93 (+9%) dobófegyverek: 19/59 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 29/73 (+12%) 3. mászás: 7/13 (+2%)
4. csapdakészítés: 9/40 (+23%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 7/86 8. szörnyidomítás: 4/26 (+45%) 9. teológia: 12/13 (+12%)
10. taumaturgia: 29/30 (+11%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 6/50 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 1/53 17. bányászat: 4/79 (+16%) 18. főzés: 1/48 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
3 madártoll (#112) 2 pirkit (#153) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 uzbány csőr (#169) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,92) uzbány (#102)
(116,94) pattanóböde (#145), Sheran oltár, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 36. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(117,93) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr rúnaköve
(117,94) vadász tatu (#10), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), oltár, tetemember (#123), Tier Nan Gorduin (1590. kalandozó)
(117,95) Leah rúnaköve, 28. jellempróba, Leah oltár
(118,94) Elenios rúnaköve
(118,95) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(118,96) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), sóhajtó dorony (#112)
(119,95) uzbányok (#102)
(119,96) Leah oltár, nukleáris cickány (#155)
(120,96) proteinfecskék (#139), phua-kúp (#372), oltár

Üzenet küldése a karakternek