81. forduló, 83. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 20. 9h:16'
EZ A 774. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
775. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,88] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Pippalábbal. Sheran eljövendő papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy útonálló trófea, egy orgyilkos trófea és egy Ököl trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy furulyát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy tintacsiga a hátasa. Málhásállata egy érző szívű dromedár. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 20 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Vesztettél! 20 aranyad bánta a dolgot. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Finderal, Brainstorm, Pippaláb és Thaentier. Pippaláb próbálja megnyugtatni az izgatott porondmestert, de Shleff meg sem hallja a szavait. Nagyon izgatott az esti előadás miatt. Muris, rikítópiros felöltőt, és fehér lovaglónadrágot visel, no meg hosszúszárú bőrcsizmát. Vezetőtök mindenki nevében beszél vele. Eltelik pár perc felesleges szócsépléssel, aztán Shleff a lényegre tér. Shleff mindegyikőtöket kifaggatja, hogy tényleg jól ismeritek-e a vándorcirkuszt, és annak hangulatát. Nagyon aggódik, hogy ennyi néző előtt le tudjátok-e küzdeni majd a lámpalázatok. Te pár perc alatt tökéletesen bizonyítod, hogy nem először jársz cirkuszban. Szóbahozod a banyát, a nagyzsugás árnymanót, s az egyéb próbákat - ennyi tökéletesen elég Shleff meggyőzéséhez. Shleff még mindig nem tér rá az esti előadás részleteire. Szeretne egy próbát. Arra kér benneteket, hogy menjetek be a porondra, és az ott talált kerek vasdobogót dobáljátok egymásnak kicsit. Hadd lássa, milyen ügyesek és erősek vagytok! A vasdobogó nehéz ugyan, először majd beleroskadsz, de amint megtalálod rajta a fogást, nem lesz vele többé gond. Úgy érzed, sikerült elbűvölni Shleffet a teljesítményeddel.
- No, rendben van! - mondja Shleff. - Az előadás pontban nyolckor kezdődik, addig még van négy teljes óra. Öltözzenek át! Önök mostantól a Rettentő banda, Libertanból! Nem bánnám, ha gyorsan elkészülnének, mert még gyakorolnunk is kell. Erre vannak az öltözők. Ohó! Várjunk csak! Hányan is vannak, hadd lássam? Pont öten! A létszámellenőrzés után az öltözőkbe mentek, és magatokra erőltetitek a passzos akrobataruhákat. Néhányan közületek szabályosan röhögőgörcsöt kapnak. Szó, mi szó, ez a csíkos fellépőruha tényleg röhejes! De aztán hamar megszokjátok egymás látványát, megjön Shleff, és a porondra parancsol titeket. Rengeteget gyakoroltok. Gúlába állni, egymást oldalra kitartani izomból, a kisebbeket feldobni, aztán elkapni, és persze a libikókára ugorva a levegőbe felpattanni nem akármilyen teljesítmény. Ez valóban igazi művészet. Eleged is lett belőle egy életre! De legalább Shleff elégedett. Aztán eljön az este, és a nézőtér megtelik helybéliekkel, no meg kalandozókkal. Bár semmi pénzért be nem vallanátok, de nagyon izgultok. Aztán a zenekar rázendít, és megkezdődik az előadás. Az állatidomárok és a bűvész lép fel először, aztán rögtön utánuk egy bohócszám következik. A függöny mögül kukucskáltok, csak ismerős nehogy legyen a nézők között. Az egész kalandozó társadalom rajtatok fog röhögni! A nézőtér elsötétül, aztán varázspászma irányul a függönyre, a zenekar pedig tust húz. Ti jöttök!
Az előadás tökéletesen sikerül. Mindent pont úgy csináltok, ahogyan a próbákon. A végső attrakciónál, a dobos perget, és síri csönd kíséri a mozdulatot, ahogyan a dobbantóról elrugaszkodva a felugró, botcsinálta akrobata a belőletek álló piramis csúcsára érkezik. Tratatataaam! A trombita felzeng, együtt a vastapssal. Megdicsőülten álltok ott, egymás nyakában, és kicsit átérzitek az artisták sikerét. Aztán már mennétek lefelé a porondról, mikor Shleff előlép, és elrikkantja magát:
- És most, kedves hölgyeim és uraim, a libertani Rettentő Banda híres késdobáló száma következik!
Miii? Késdobálás? Erről nem volt szó! - hüledeztek, de innen nincs kiút. Ha az extázisban éljenző tömeg nem kapja meg, amit ígértek nekik, ízekre szednek titeket! A legalkalmasabbnak Thaentier tűnik a feladatra. A késdobáló szám alatt mindannyian nagyon izgultok, de szerencsére profi előadást láthatott a közönség. Mikor az utolsó kés is becsapódik a felállított falapba, és a csinos artistalány sértetlenül lép ki a körvonalát jelző kések közül, hatalmas ovációban tör ki a közönség! Nagyszerű előadás volt. Shleff integet, hogy elég volt a vastapsból, gyertek le a színpadról, és mikor levonultok az előadás a kígyóbűvölővel folytatódik. Gyorsan visszavedletek kalandozókká, és néhány perc múlva már Russlan igazgató úr sátrában várjátok a jutalmatokat. Ő megköszöni a fellépést, és dicséri az előadást, aztán felnyitja a hatalmas utazóládáját, és int, hogy csak bátran válogassatok! Az osztozás után neked 2 cirkuszi pergamen (ld. enc.), 1 esélynövelő és 400 arany jut. (Finderal 2 cirkuszi pergamennel, 1 sejtfiatalítóval és 400 arannyal , Brainstorm 2 cirkuszi pergamennel, 1 agyértágítóval, 1 bűvészpálcával és 400 arannyal , Pippaláb 2 cirkuszi pergamennel, 1 reflexélesítővel és 400 arannyal , Thaentier 2 cirkuszi pergamennel, 1 erőserkentővel és 400 arannyal gazdagodott.) Emlékezetes kaland volt, és biztos, hogy egyikőtök sem fogja eztán alábecsülni az artistahivatást. Kemény meló ez, estéről-estére ennyi néző előtt sikerrel szerepelni! Meg is egyeztek benne, hogy maradtok mindnyájan inkább a békés kalandozóéletnél. 1 350 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 212.] Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Gkar csomagját. Találsz benne 1 praglonc hártyát. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Gkar a feladója! Na nézzük, mit küldött: 2 szent jogart. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Gkar tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 kristályfolyadékot.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1164. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

a 1739 2162 1 átadod az 1739. tárgyat a 2162. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 harci maszkot Pippaláb részére. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 8 mozogsz északra
[90,87] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot vesztettél. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 204.]

kt 116 2 elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. [8 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[89,86] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,85] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,84] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia templomot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy vadtroll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [27 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[86,83] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,82] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[83,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült uzbány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [81,78] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Utad során felfedezed egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy földsárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tükröt. [75 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+23 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szeppent rákfatty.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

* 4. BP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 5. BP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 21.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 20, 29.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

PRAGLONC HÁRTYA (215. TÁRGY)
A pragloncok idegen dimenziók idegen teremtményei, istenek hírvivői, hatalmas kincsek őrzői, az ismert univerzum mágikusan legaktívabb teremtményei. Ennél fogva, a belőlük kimetszhető hártya is oly mértékű mágikus potenciállal bír, amelyet a legnemesebb (és legóriásibb) mágikus kísérleteknél, varázstárgyak megalkotásánál használhatsz fel. Praglonc hártyához kétféleképpen juthatsz: vagy megvásárolod csillagászati áron, vagy elpusztítasz egy pragloncot, de készülj fel rá, hogy az utóbbi esetleg még több áldozatot kíván, mint az első.

AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 220/147 Jellem: jó (73) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 197/59 Pénz: 575 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1 Pszi pont: 7/5
Eddig összesen 287 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 334 TP-t kaptál. Jelenleg 76 169 TP-d van. A következő szinthez még 43 831 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, nukleáris cickány, karmos tankány. A 66. fordulódban 5383 arany került a bankszámládra. 5732 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 16/85 (+21%) lőfegyverek: 7/94
dobófegyverek: 4/78 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,78 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 3/22 (+18%) 3. mászás: 1/69
4. csapdakészítés: 10/21 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 9/65
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/19 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 4/107 11. taumaturgia: 20/38 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 6/87 14. zene: 7/29 (+23%) 15. szörnyismeret: 3/0
16. pszi: 1/66 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 12/0
19. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 859 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 harci maszk (#1739) 1 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 móri gyümölcs (#116) 4 rákfatty váladék (#333) 10 tükör (#43)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
(81,78) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, 30. jellempróba, egy kobudera férfi, szeppent rákfatty (#186)
(82,79) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve
(83,80) uzbányok (#102), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(84,81) Elenios oltár
(85,82) ragyás burástya (#111)
(86,83) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba
(87,84) világítótorony (#156), vaskohó (#155), vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(88,85) Sheran rúnaköve, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 36. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), rájanyék (#58)
(89,86) Sheran rúnaköve, 48. jellempróba, Sheran oltár, szürke rinocérosz (#346)
(90,87) pszi elementál (#221), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár
(90,88) cirkuszi fősátor (#714)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A quwarg rajzásban jövő quwargoknál nem működik a vámpírkesztyű vámpirizálási bónusza.
* - Az ősi birdalmak területén a quwarg rajzásban teljesen új, eddig nem látott quwargokat fedeztek fel. Ezzel együtt eltűntek erről a területről a Yaurr királyság és a Ryuku szigetek quwargjai, valamint a quwarg széltáncos gyakorisága ritkább lett.

Üzenet küldése a karakternek