81. forduló, 83. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 5. 15h:07'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,50] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 254.]

hu 162 72 hulladék: 162 72
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

cir 17 vándorcirkusz látogatása 17
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

fm 150 feltételes mászás 150
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontszablyával végigmetszed a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[91,49] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [92,48] Tovább barangolsz a fák között. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [93,47] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász tatu. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz COBAL EVILLEL. Tharr tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy purifikátor trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart.
Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[94,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nukleáris cickány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Csontszablyával megcsapod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 813 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [95,47] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rontasz. {GYD:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg szabotőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 32 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra támadsz. {GYD:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 51, gyógyulás: 9, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [96,47] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 748 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 45, gyógyulás: 23, összesen: -22 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[97,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg jobb oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 39, gyógyulás: 28, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [98,47] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. [+1% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 40, gyógyulás: 25, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy törpe bányát. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [99,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Csontszablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöföd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 mozogsz keletre
[100,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Látsz egy sziklafészket. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás griff tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás griff jobb szárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az óriás griff tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás griff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a halálhozó fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2301 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 103, gyógyulás: 19, összesen: -84 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. Már messziről felismered a folyosó padlóján fekvő szirént. Vérző lábának látványától szinte rosszul leszel, de végül sikerül úrrá lenned a rád törő rosszulléten. Törni kezded fejed, mit is tehetnél. Talán ha segítséget hívnál. Rohanvást indulsz visszafelé. Fel sem merül benned, hogy egyedül kellett volna helyt állnod, hiszen ez is az odabent rád váró próbák egyike volt. Csak a bejárat előtt világosítanak fel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). 570 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [52 pontot használtál fel, van még 96.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
46
47
48
49
50
51
(91,49) halálmadár (#351)
(91,50) mérges nyukmár (#95)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 32. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), COBAL EVIL (4271. kalandozó)
(94,47) a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(95,47) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, 47. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), quwarg szabotőr (#301)
(96,47) fémbontó szójer (#150), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, vadász quwarg (#241)
(97,47) nyuhaj karbinok (#110), világítótorony (#156), phua-kúp (#372), vadász quwarg (#241)
(98,47) vadász quwarg (#241), világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(99,47) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150)
(100,47) nyuhaj karbin (#110), kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), óriás griff (#105), halálhozó (#419)

[116,82] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Roxxon. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Siercoon, a Farkassal. Sheran főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy Mnebolath trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Dana az Amazonnal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy q. irtó éremet, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Mnebolath trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-2 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 91.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy agyagelementál életének!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Sajnos nem tudtad megölni a szörnyet. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy goblin. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 61.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Bambán bámulod a furcsa jeleket. Hogyan lehet ezt megfejteni? Úgy látszik, még sokat kell gyakorolnod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

ef 30 507 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 107 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 18, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 22 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 342/232 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (31) Varázspont: 460/4 Pénz: 1458 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 72/52 EFejl: 10
Eddig összesen 581 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 955 TP-t kaptál. Jelenleg 907 066 TP-d van. A következő szinthez még 92 934 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 71. fordulódban 5890 arany került a bankszámládra. 6213 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/87 (+20%) szúrófegyverek: 11/16 (+12%) vágófegyverek: 4/32 (+50%)
lőfegyverek: 22/78 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,47
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 124 időszaki: 78

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/19 (+32%) 2. nyomkövetés: 5/87 (+84%) 3. mászás: 7/10 (+23%)
4. csapdakészítés: 14/17 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 13/10 (+11%)
7. felderítés: 7/55 8. szörnyidomítás: 8/45 9. teológia: 17/38 (+34%)
10. taumaturgia: 24/13 (+9%) 11. versengés: 6/45 (+18%) 12. harcművészetek: 21/71
13. zene: 1/51 (+20%) 14. szörnyismeret: 8/43 15. pszi: 12/44 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 2/59 (+11%) 18. bányászat: 7/13 (+36%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 2/8 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180), inváziós kalandozó ellenfelek (#9090)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 80 (limit: 80), a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 9 150.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1012 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 nyílvessző (#108) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 4 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72) 6 spiritusz (#170)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek