Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 8. 12h:10' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
d 96 1 | eldobod a 96. tárgyat (1 darabot) |
d 72 2 | eldobod a 72. tárgyat (2 darabot) |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt mágus testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 3 4 9 | mozogsz 3 4 9 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 12 12 11 | mozogsz 12 12 11 |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
d 12 1 | eldobod a 12. tárgyat (1 darabot) |
d 57 1 | eldobod az 57. tárgyat (1 darabot) |
lm 15 15 14 | mozogsz 15 15 14 |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 7 1 | mozogsz 10 7 1 |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [83,51] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült karmos tankány közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,52] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [80,54] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő homokféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a homokféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a homokféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [81,55] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tormikus egér. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Kitines ollójával az óriás skorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvagdosod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [79,56] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,56] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy goldugar. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a goldugar jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
szk 356 | keresed a 356. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG) Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.] |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 217/217 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 26 (27) | Varázspont: | 123/28 | Pénz: | 834 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/3 | Pszi pont: | 55/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/70 (+57%) | vágófegyverek: | 21/43 (+27%) | dobófegyverek: | 19/14 (+39%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,66 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/57 (+85%) | 2. nyomkövetés: | 4/82 (+45%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 3/68 | 5. csapdakészítés: | 7/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/47 (+18%) |
7. gyógyítás: | 23/19 | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 3/74 |
10. teológia: | 3/53 (+16%) | 11. taumaturgia: | 8/5 | 12. versengés: | 1/73 |
13. zene: | 1/78 | 14. szörnyismeret: | 7/69 (+22%) | 15. pszi: | 10/57 (+24%) |
16. zárnyitás: | 9/14 (+42%) | 17. vadászat: | 3/34 | 18. bányászat: | 7/88 (+40%) |
19. testépítés: | 20/94 | 20. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 50 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 53, 170. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 13 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2342 TU szükséges.) |
Összsúly: 75.25 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 2 | rézsisak (#72) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 7 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |
77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|