81. forduló, 83. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 29. 12h:03'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 vámpírfogat (1000 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 smaragd védőgyűrűt (150 arany), 10 vámpírfogat (909 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. McSivaat csomagja, a következőt találod benne: 1 agvari manafókuszt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 natharion gömböt, 3 kristályfolyadékot, 1 halcsontot.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+319 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 673. hetének nyerőszámai: 29, 27, 13. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 205.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy vaspánt képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 180.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tv 50 97 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 97. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

le 287 leveszed/lerakod a 287. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 177.]

kf 865 223 690 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 223. tárggyal a 690. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
Leveszed a lánckesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ba 248 nem támadod a 248. szörnyet
BA 248 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 mozogsz keletre
[166,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Iron Cross vigyorog kajánul. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 90, gyógyulás: 72, összesen: -18 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 169.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a Tharr Keresztjét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fürgülés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 mozogsz délkeletre
[167,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy friss csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi támad rád.

Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű támad rád.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 15, összesen: +9 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír támad rád. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 111.]

m 4 mozogsz délre
[167,51] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ymmor-Thal előtt. Látsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a magger testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a magger testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a magger bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 116, gyógyulás: 11, összesen: -105 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 24, gyógyulás: 24, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 103.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember bal lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal végigmetszed a tetemember testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyakát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 83.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 83.]

at 3808 9 TU-t adsz át a 3808. kalandozónak 9
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[167,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [166,53] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [167,54] Síkság, továbbra is csak síkság.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 59.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[167,55] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [168,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi őselementál. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 168 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-5 pszi pont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 206, gyógyulás: 9, összesen: -197 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +80 életerő.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [169,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2680 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú csíkos hajú, vizenyős szemű kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kék rakolits trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ryuku gólem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Shadowfighter. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 35.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 35 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Óriási köveket keresel, és hatalmas erődet bevetve, idegörgeted őket. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 35 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 4, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

NATHARION GÖMB (865. TÁRGY)
Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő.

AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY)
Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (41) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (40) Védekezés: 66 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 250/229 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 28 (36) Varázspont: 503/372 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 155/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 448 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8415 TP-t kaptál. Jelenleg 254369 TP-d van. A következő szinthez még 5631 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 82. fordulódban 11547 arany került a bankszámládra. 11547 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 23/57 (+17%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: *20/102 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/87 (+22%) 2. nyomkövetés: 25/5 (+32%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/40 5. csapdakészítés: 11/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/63 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 4/9 (+22%)
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 26/25 (+61%) 12. taumaturgia: 29/5 (+3%)
13. versengés: 2/15 14. szörnyismeret: 10/6 (+40%) 15. pszi: 18/99 (+30%)
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 1/38 18. bányászat: 1/98
19. úszás: 2/52 20. főzés: 8/41 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 gyógykenőcs (#313) 6 kaja (#2)
1 Tharr Keresztje (#287) 2 varázskő (#305) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 bumeráng (#249) 20 drótszőr (#37)
12 madártoll (#112) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,49) ryuku légiós (#361)
(166,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), qwarg rohamosztagosok (#242), élőholt tigris (#766)
(166,53) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(167,50) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), zombi (#49), dögkeselyű (#174)
(167,51) friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), magger (#747), ezoterikus mardel (#184), tetemember (#123), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(167,52) gumifa (#38), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534)
(167,55) Dornodon oltár, 44. jellempróba
(168,56) 48. jellempróba, Elenios oltár, kronotapír (#286), pszi őselementál (#258)
(169,57) ősi csatamező (#263), oltár, Dornodon oltár, ezoterikus mardelek (#184), Shadowfighter (5125. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek