80. forduló, 82. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 26. 9h:15'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,104] koordinátán.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a törpe kovács (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ködmangót (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 223.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 216.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

flh 6 131 felt. lőfegyver haszn. 6 a 131. tárggyal
Ok, FLH 6 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

flh 8 249 felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal
Ok, FLH 8 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

flh 12 94 felt. lőfegyver haszn. 12 a 94. tárggyal
Ok, FLH 12 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 15 29 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új smirglilevél. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bumerángot. [24 pontot használtál fel, van még 187.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[90,105] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [90,106] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 171.]

jlk 3713 jelszó kimondása 3713
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... A szörnyű fájdalmat jóleső feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [6 életpontod maradt.]
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 156.]
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+67 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+66 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[89,106] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [88,106] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy Öregsámán Krough. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Öregsámán Krough bal oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Előremozdulva, az Öregsámán Krough kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az Öregsámán Krough bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az Öregsámán Krough megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az Öregsámán Krough belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 131, gyógyulás: 20, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+62 életerő.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [87,106] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+61 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [84 pontot használtál fel, van még 12.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[86,106] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

gy 30 gyógyítás 4 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+4 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.

KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY)
Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 24 Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 205/134 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 78/71 Pénz: 93 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/4 EFejl: 2
Eddig összesen 321 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1016 TP-t kaptál. Jelenleg 63188 TP-d van. A következő szinthez még 11812 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, ork bérgyilász, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 18/94 (+8%) ütőfegyverek: 4/11
lőfegyverek: 14/52 (+6%) dobófegyverek: 1/75 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 2. nyomkövetés: 3/70 (+17%) 3. mászás: 6/31
4. csapdakészítés: 6/81 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/71 6. gyógyítás: 44/23 (+110%)
7. titkosírás: 3/65 (+10%) 8. felderítés: 2/73 9. teológia: 5/41 (+4%)
10. versengés: 1/47 11. zene: 5/8 12. szörnyismeret: 4/62
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 9/105 (+48%)
16. főzés: 3/70 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 82 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

Összsúly: 57.26 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 lajhár csont (#236) 5 smirglilevél (#29)
2 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 2 főnixtoll (#563) 5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(86,106) Sheran rúnaköve, alpesi tehén (#91)
(87,106) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), dombi yeti (#366)
(88,106) Öregsámán Krough (#7008), érclelőhely
(89,106) sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(90,105) vaskohó (#155), érclelőhely
(90,106) világítótorony (#156), Fairlight oltár, phua-kúp (#372), vaskohó (#155), érclelőhely, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek