80. forduló, 82. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 18. 14h:29'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku csizmát (2224 arany), 1 ryuku kesztyűt (1899 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Antilla, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+268 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 207.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bűvös shuriken elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 187.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ek 273 19 403 t. energia kisütése: 273 19 403
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 19 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ek 273 9 210 t. energia kisütése: 273 9 210
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 10 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

tv 97 32 50 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 32. varázslatot az 50. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 32. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 mozogsz nyugatra
[167,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy friss csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 161.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tetemember testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a tetemember testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 mozogsz északkeletre
[168,49] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 133.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű támad rád.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű jobb szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Apró csípést ejt rajtad a dögkeselyű csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 10, összesen: +5 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus jön feléd.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy bakkura csizma és egy szöges páncél. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[167,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 7, gyógyulás: 9, összesen: +2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [166,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 62 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a magger testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a magger fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magger testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 113, gyógyulás: 15, összesen: -98 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 97.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami érdekes: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 77.]

m 4 mozogsz délre
[166,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 69.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Az oltárhoz vezeted az ijedt ragyás burástyát. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +14 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 39.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 9.]

m 6 mozogsz nyugatra
[165,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 2, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY)
A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (41) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (40) Védekezés: 63 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 208/148 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 490/112 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 155/28 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 439 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6734 TP-t kaptál. Jelenleg 245954 TP-d van. A következő szinthez még 14046 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 81. fordulódban 13539 arany került a bankszámládra. 13539 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 23/40 (+7%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 20/90 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/65 (+11%) 2. nyomkövetés: 24/73 (+28%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/40 5. csapdakészítés: 11/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/63 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 3/87 (+22%)
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 25/64 (+46%) 12. taumaturgia: 29/2 (+29%)
13. versengés: 2/15 14. szörnyismeret: 9/66 (+26%) 15. pszi: 18/69 (+15%)
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 1/38 18. bányászat: 1/98
19. úszás: 2/52 20. főzés: 8/30 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), quwarg parafenomén (#248), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 9 drótszőr (#37) 6 kaja (#2)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 3 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 bumeráng (#249) 1 gromak bőr (#268)
8 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mutáns csont (#331)
1 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,49) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár
(166,48) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 45. jellempróba, magger (#747), sírlidérc (#172)
(166,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), qwarg rohamosztagosok (#242), élőholt tigris (#766)
(167,48) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 46. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(167,50) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(168,49) friss csatamező (#262), Raia oltár, dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.

Üzenet küldése a karakternek