80. forduló, 82. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:44'
EZ A 105. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
106. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,56] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 247 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 172.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+5 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 142.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[84,55] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 103.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[87,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2600 pontot kell rákölteni.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,56] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,56] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 43.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ha szabadon szállhat, könnyen észreveszed,
de ha egy szobában tartod, nehezen észleled.
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 23.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[90,55] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios eljövendő papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy aranygyűrűt, egy bronzsisakot, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Egyszercsak megakad a szemed valamin... Huh, mi a Por! Észreveszel a földön egy csodás képet: Még ilyet!!! Saját magadat látod egy szegényes kis viskóban porontyaiddal körülvéve. Úgy tűnik éppen mesét kellene mondanod a kíváncsi apróságoknak, de arcod tanácstalanságot tükröz, míg ők érdeklődve néznek fel Rád. Bizony, bizony, nem tudsz egyetlen mesét sem. Tanulságos egy kép, az biztos. Rádöbbensz, hogy te ilyet sosem lennél képes alkotni! A legkevesebb, amit tehetsz, hogy 1 arannyal honorálod a művész tehetségét. Adományoddal a Kalandozók Városainak építését segítetted! Lecsap rád egy gyanús porfelleg, és megpróbálja elsodorni egy tárgyadat. Sikerrel! Ellenőrizve hátizsákodat, rájössz, hogy a gyanús porfelleg által elsodort tárgy egy fáklya. Továbbmész.

(Továbbmész...) [91,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy törpemammut. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kut 20 kutatsz 3 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hűséges követője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 17 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 194/46 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 71/6 Pénz: 89 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 10/0 EFejl: 18
Eddig összesen 278 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2095 TP-t kaptál. Jelenleg 40288 TP-d van. A következő szinthez még 7712 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, kérődző etra, ryuku gárdista. A 78. fordulódban 100 arany került a bankszámládra. 103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7/27 (+4%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 16/37 (+12%)
lőfegyverek: 14/80 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/49 (+10%) 2. nyomkövetés: 14/18 (+16%) 3. mászás: 3/36
4. csapdakészítés: 6/72 (+9%) 5. gyógyítás: 41/10 (+22%) 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 2/6 (+30%) 8. teológia: 2/16 (+4%) 9. taumaturgia: 3/28 (+12%)
10. szörnyismeret: 6/56 11. vadászat: 10/85 (+30%) 12. bányászat: 1/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 41.52 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 fáklya (#36) 8 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 9 kaja (#2) 6 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,55) alpesi tehenek (#91), gumifa (#38), Raia oltár
(85,55) törpemammut (#115), Tharr oltár
(86,55) ragyás burástya (#111), Fairlight oltár
(87,56) gumifa (#38), Elenios oltár, oltár
(89,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372)
(90,55) ork sámán (#345), oltár, egy troll férfi
(91,54) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zoltán! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek