Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 8. 12h:23' EZ A 396. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD 397. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 151 1 | megveszed a 151. tárgyat 1 |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
ea 225 3 | eladod a 225. tárgyat 3 |
ve 92 1 | megveszed a 92. tárgyat 1 |
ea 85 2 | eladod a 85. tárgyat 2 |
ea 97 1 | eladod a 97. tárgyat 1 |
ea 56 3 | eladod az 56. tárgyat 3 |
bb 234 1 | beraksz a bankba a 234. tárgyat (1 darabot) |
ea 188 2 | eladod a 188. tárgyat 2 |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,61] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Kevés hó szitál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [73,62] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy bibircsók-óriás közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az emberevő testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,64] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 1x 4d5+8.} Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
(Továbbmész...) [70,65] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a móleon bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ep 146 100 | építed a 146. tárgyat 100 pontért |
szk 119 | keresed a 119. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 8 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért |
FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol. A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni. 1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy! |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 13 | Merészség: | 1/7 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 170/170 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 186/153 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 148/73 | Pénz: | 534 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/3 | Pszi pont: | 27/5 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/98 | szúrófegyverek: | 14/93 (+3%) | vágófegyverek: | 6/8 (+2%) |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 17/28 (+12%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
Eltaposott quwargok: össz.: 23 időszaki: 23 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 15/38 (+15%) | 3. lopás: | 2/47 |
4. mászás: | 2/57 | 5. csapdakészítés: | 4/67 (+13%) | 6. csapdaészlelés: | 1/66 |
7. gyógyítás: | 22/62 | 8. titkosírás: | 1/10 | 9. felderítés: | 5/96 |
10. teológia: | 2/30 | 11. taumaturgia: | 11/55 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/9 (+109%) |
13. versengés: | 1/63 | 14. zene: | 1/20 | 15. szörnyismeret: | 2/54 |
16. pszi: | 5/69 (+11%) | 17. zárnyitás: | 2/10 | 18. vadászat: | 12/37 |
19. bányászat: | 8/6 (+84%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
tetemember (#123) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Építs számomra újabb oltárt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 51 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 925. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | tatu dob (#234) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) | massza (#217) | vadász quwarg (#241) |
manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) |
halálmadár (#351) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | rőtmanó berzerker (#369) | korinthai amőba (#420) |
jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
alattomos manó (#756) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) |
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dobóháló (#221) |
orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) |
tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | tüskecsapda (#242) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | nehezék (#258) |
kvazár sisak (#266) | szürke bőrkesztyű (#271) | bíbor erőöv (#291) | ezüst papi karkötő (#308) | ezüsttőr (#322) |
ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) |
királyi korona (#338) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) |
aranypikkely (#415) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) |
sötét tekercs (#535) | főnixtoll (#563) | sámán erszény (#650) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) |
szulfagor agyar (#677) | hibátlan gyémánt (#680) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) |
örökkéval. rubinja (#900) | rozmárfog (#1069) | varkaudar csont (#1113) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) |
vadászkés (#1264) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | elhagyott bánya (#1685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |