79. forduló, 81. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 7. 15h:39'
EZ A 154. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
155. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,90] koordinátán.
Pszi energiáid is töltődnek. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

cir 15 vándorcirkusz látogatása 15
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 152.]

t 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Iszonyatos forróság áraszt el. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


m 2 mozogsz keletre
[61,90] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy harcias morf. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a harcias morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 28, gyógyulás: 14, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 87-94.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal első lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal megcsapod a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a mágiamorfáló csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 21, gyógyulás: 17, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 120.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 112.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[61,89] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász tatu. {max. életpontja: 5-6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász tatu fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadász tatu megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {max. életpontja: 94-103.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az éltető morf karmával. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod az éltető morf testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf. {támadása: 26.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 drótszőr annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal súrolod a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 28, gyógyulás: 16, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 rumot. (ld. enc.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [61,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d6.} Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a garokk varacskos hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled. {max. életpontja: 94-103.}

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a domináns morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf farkát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 40, gyógyulás: 15, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 40, gyógyulás: 15, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 manakristályt.

(Továbbmész...) [61,87] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bo-skorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+1.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bo-skorpió testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a lomha morf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 36, gyógyulás: 17, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal vállát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal megütöd a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a mágiamorfáló többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 A Végzet kristályát. (ld. enc.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 61.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[61,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a proteinfecske fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy mágiamorfáló száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló jobb első lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kőkalapáccsal meghorzsolod a mágiamorfáló jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 14, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 15, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 8 tolmokov-koktélt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [60,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 37-40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a halálos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf. {max. életpontja: 81-90.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megpöccinted a brutális morf bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A brutális morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 zafír erőövet. (ld. enc.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Éljen soká IV. Borax a Mi királyunk. Gilgames. " Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [59,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf. {támadása: 17.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a védelmező morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a védelmező morf többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 20, gyógyulás: 15, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 1x 5d6+8.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 32, gyógyulás: 16, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 1 ryuku rúnatekercset. (ld. enc.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ghalla Népe! Szolgáld Eleniost és a mosolyt! Red Dragon. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Irtsd a népet ahogy bírod, ezzel is a káoszt szítod! Clod Onar. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeretlek, pedig te gyűlölsz. Ha megölsz, akkor is szeretni foglak. Nightmare. " Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hálám az isteneké. Mert kicsi e tábla barátaim nevét felsorolni! Armin a költő " [51 pontot használtál fel, van még 10.]

kut 20 kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Egy kiválóan álcázott helyen találsz 3 tankány karmot (ld. enc.). Elrakod őket. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

tim 40 titkosírás megfejtése
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

A VÉGZET KRISTÁLYA (2306. tárgy)
Ez az apró, sötétlila csillogó kristály nagy hatalommal bír. Ha a tulajdonosa H paranccsal használja 0 TVP-ért, akkor megidézi az egyik legerősebb thargodan mágiát, Techiulan auráját. Ennek hatására max. ÉP-d megnő 150-nel a következő táborozásod végéig.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

RYUKU RÚNATEKERCS (1162. TÁRGY)
A vízálló tekercstartó tartalmát csak dolgod végeztén, a tengerből kimászva van lehetőséged szemügyre venni. A lakat kinyitása - melyen helyenként már rozsdás foltokat fedezhetsz fel - nem okozhat fejtörést, hiszen elég gyatra minőség. Miután szemügyre veszed, mit rejt a tekercs belseje, egyértelművé válik, hogy a ryuku mágusok miért nem óvták jobban a rúnajelekkel vésett papírosokat: ugyanis egy kukkot sem értesz abból, ami a tekercsre van írva. De az nem lehet, hogy a kettős védelemből pont a második állítson meg, gondolod, és azonnal alternatív megoldásokon kezded törni a fejedet. Valahogy biztos elolvashatnád ezeket a sorokat, és megtudhatsz többet is a hódító ryukuk varázstudományáról. Talán olyan dolgot, ami az egész további életedre kihathat. Na de ne szaladjunk ennyire előre... A rúnatekercset, amíg nem fejted meg, mit tartalmaz, nem adhatod át másik kalandozónak.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 (17) Védekezés: 6 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 Életpont: 327/316 Jellem: gonosz (55) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 71/71 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 20/11 Pszi pont: 119/54
Eddig összesen 771 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 754 TP-t kaptál. Jelenleg 219 121 TP-d van. A következő szinthez még 40 879 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 10/0 (+30%) ütőfegyverek: 24/41 (+20%)
lőfegyverek: 20/53 (+51%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
59,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/15 2. nyomkövetés: 13/4 (+25%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 7/55 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/50 6. gyógyítás: 32/90
7. titkosírás: 4/25 8. felderítés: 4/64 (+16%) 9. teológia: 8/3 (+77%)
10. zene: 2/18 11. szörnyismeret: 2/12 12. pszi: 18/20 (+12%)
13. vadászat: 2/93 14. bányászat: 2/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (967,12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 28, 29, 30, 31, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 175, az összesen kapott pontszám: 17500. (összesen ölhető: 768 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4811 TU szükséges.)

Összsúly: 120.90 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 10 drótszőr (#37) 1 fémrúd (#104)
1 kaja (#2) 1 rézdarab (#70) 1 szöges páncél (#65)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kristálya (#2306) 3 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
3 fehér morfplazma (#2445) 1 kék morfplazma (#2442) 5 kerek kő (#19)
3 lila morfplazma (#2448) 4 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540)
1 narancs morfplazma (#2449) 4 pirkit (#153) 2 rum (#1419)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 3 tankány karom (#237) 8 tolmokov-koktél (#351)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 zafír erőöv (#397) 2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62
83
84
85
86
87
88
89
90
91
(59,84) védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), mínosz-kúp (#178), 46. jellempróba, Raia oltár
(60,85) piromenyét (#99), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), gumifa (#38), Sheran oltár, 47. jellempróba
(60,90) piromenyétek (#99)
(61,86) Fairlight rúnaköve, 45. jellempróba, proteinfecske (#139), mágiamorfáló (#7623), harcias morf (#7619)
(61,87) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 40. jellempróba, bo-skorpió (#54), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623)
(61,88) oltár, garokk (#73), domináns morf (#7624), halálos morf (#7618)
(61,89) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), vadász tatu (#10), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621)
(61,90) mélységi grittang (#103), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


UngaBunga 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67)
móleon (#68) evaporőr (#69) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) vadász varkaudar (#108) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) élőholt mirg (#135)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) autentikus vámpír (#154) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar bajnok (#190)
quwarg harcos (#201) massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746)
pacaszúnyog (#751) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) ork bérgyilász (#781) Poomr Ko (#957)
Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121) halálos morf (#7618) harcias morf (#7619)
brutális morf (#7620) lomha morf (#7621) védelmező morf (#7622) mágiamorfáló (#7623) domináns morf (#7624)
éltető morf (#7625) változatos morf (#7626)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159) borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
nekrofun (#173) vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) vas dobónyíl (#189) obszidián függő (#195) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) orgyilkos tőr (#225) acélpengőke (#231) tatu dob (#234)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) purifikátor háj (#269) aranytű (#272)
sárga erőöv (#276) umbatari karkötő (#278) Szent Kulacs (#285) Tharr Keresztje (#287) varázskő (#305)
galachmit (#310) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372)
moa gyöngy (#378) szent tölgyfa (#393) zafír erőöv (#397) aranypikkely (#415) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) manakristály (#500) tudás gyöngye (#522)
angyalok gyűrűje (#529) főnixtoll (#563) áldott kő (#642) sámán erszény (#650) aurach fog (#657)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) művészi porolit (#720) tapasztalatkő (#975) örökkéval.gyémántja (#1065) varkaudar falu (#1109)
varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) ryuku rúnatekercs (#1162) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) ork csodaszer (#1228)
rum (#1419) megsemmisítő (#1540) Arsa potrohgyűrűje (#1541) aenouth ködkürt (#1554) légiós hátizsák (#1560)
fülemüle síp (#1576) Kalmárok Kémgömbje (#1589) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) boszorkánykendő (#1697)
koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739) varkaudar fellegvár (#1821) gernim balzsam (#1894) varkaudar barlang (#2200)
A Végzet kristálya (#2306) vortexvessző (#2331) bomló esszencia (#2367) éjurna (#2368) éjkő (#2369)
halálbokor (#2370) halálvirág (#2371) arany éjmedál (#2438) kék morfplazma (#2442) vörös morfplazma (#2443)
zöld morfplazma (#2444) fehér morfplazma (#2445) fekete morfplazma (#2446) sárga morfplazma (#2447) lila morfplazma (#2448)
narancs morfplazma (#2449) bíbor morfplazma (#2450) átlátszó morfplazma (#2451) morf esszencia (#2452)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása

Üzenet küldése a karakternek