78. forduló, 80. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 18. 23h:38'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 2

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [15 pontot használtál fel, van még 198.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 7 7 900 mozogsz 7 7 900
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs (ld. enc.) és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [6 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 11 12 1 mozogsz 11 12 1
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy bundás csirmáz lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bundás csirmáz bal első lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Hamarosan egy bundás csirmázt pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 124.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 123.]

ep 86 86 építed a 86. tárgyat 86 pontért
Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 17 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 53.]

fkt 92 2 1 felt. készítesz a 92. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[63,55] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás sáska került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás sáska bal szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás sáska feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [64,56] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő alattomos manó nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alattomos manó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alattomos manó bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [65,57] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 10.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 9.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[66,58] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy sérült mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

e 1 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be bemész
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 333 kísérletezel a 333. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 333 kísérletezel a 333. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

id 38 38 idomítod a 38. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 182 1 gyakorolsz a 182. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 9 1 gyakorolsz a 9. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 138 1 gyakorolsz a 138. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 18 1 gyakorolsz a 18. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 38 keresed a 38. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gorombillát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTKULCS (74. TÁRGY)
Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 79. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 15 Merészség: 5/4 Magasság: 180 cm
IQ: 22 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 Életpont: 213/213 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 148/27 Pénz: 456 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 419 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 987 TP-t kaptál. Jelenleg 76 011 TP-d van. A következő szinthez még 43 989 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 4 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
66,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 2 11. taumaturgia: 9 12. versengés: 1
13. zene: 5 14. szörnyismeret: 6 15. zárnyitás: 2
16. vadászat: 7 17. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot )
elfogod gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 33, 37, 41.

Összsúly: 78.75 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74)
6 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116) 3 spiritusz (#170)
1 tüskecsapda (#242) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67
54
55
56
57
58
59
(62,55) a 41. labirintus bejárata, bundás csirmáz (#93)
(63,55) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, 26. jellempróba, drasmólyom (#60)
(64,56) alattomos manó (#756), Elenios rúnaköve
(65,57) gyilkos tetű (#116)
(66,58) mélységi grittangok (#103), 21. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek