78. forduló, 80. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 7. 11h:35'
EZ A 154. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
155. játékheted kezdete: jún. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,98] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 3. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy púpos burástya az. {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT]
Visszaérsz a sarokszobába, és kimászol. Huh, ez undok próba volt!
[18 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 9 4 1 mozogsz 9 4 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 18 17 1 mozogsz 18 17 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[60,97] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Egy szekérkaravánt veszel észre a közelben, körülötte különféle vidám hangulatú alakok szorgoskodnak. Kérdésedre, hogy kik ők, elárulják, a vándorcirkusszal van dolgod, és arra biztatnak, próbálj szerencsét valamelyik játékukon. Megköszönöd invitálásukat, de úgy döntesz, alszol még rá egyet, mielőtt bármibe is belefognál. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 29-32.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az evaporőr hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {támadása: 20.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az éltető morf nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az éltető morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 43, gyógyulás: 17, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 17.}

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló bal oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal megütöd a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fémrúd felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 tintát. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [61,96] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. {max. életpontja: 53-56.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy éltető morf. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 2 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal csak érinted az éltető morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 32, gyógyulás: 17, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a harcias morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 35, gyógyulás: 15, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 rókafarkat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 13 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, zöld szemű öregemberrel. Nagy, szürke köpenyén egy zöld korona jelet látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy goldugar hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét keletre 33, északra 6 mérföldre él egy fura szerzet, és innét keletre 42, délre 30 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 114.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[61,95] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy sünmedve. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sünmedve nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy harcias morf áll veled szemben. {támadása: 14.}

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a harcias morf bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 25, gyógyulás: 16, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a lomha morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 2 vizestömlő annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 2 fekete gyöngyöt. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,94] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tigroszlán. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 3 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az éltető morf karmával. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 37, gyógyulás: 17, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 2 quwarg tojást.

(Továbbmész...) [60,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. {max. életpontja: 23-28.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy lomha morf. {támadása: 26.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lomha morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 45, gyógyulás: 15, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mágiamorfáló bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló jobb középső lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal csak érinted a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vasércet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 6.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 55.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[60,92] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász tatu. {támadása: 1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a vadász tatu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 17.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a mágiamorfáló farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 22 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [60,91] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy lomha morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 csuklyavirág annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 29, gyógyulás: 16, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf. {támadása: 14.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Kőkalapáccsal megcsapod a harcias morf bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 32, gyógyulás: 14, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 3 fekete gyöngyöt. [24 pontot használtál fel, van még 31.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 23.]

m 8 mozogsz északra
[60,90] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. {támadása: 7.} Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a piromenyét testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy harcias morf. {max. életpontja: 89-98.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a harcias morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf nyakát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A harcias morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 16, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a harcias morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal eltalálod a harcias morf fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Elhajolsz a harcias morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 32, gyógyulás: 16, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 3 drótszőrt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 9, gyógyulás: 38, összesen: +29 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 2.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [2 pontot használtál fel, van még 0.]

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 2 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

bpb bef. parancs berakása:

h 1576 10 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁNDORCIRKUSZ
Ghalla hétköznapi életét merőben felborította az első vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejéből pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretű sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettől az összegtől. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlődik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét.
Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkőzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztőben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az előző öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket.
Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következőképpen számolhatsz ki:
Céllövölde - 1
Ötpróba - 2
Küldetés - 4
Kártyacsata - 8
Labirintus - 16
Szellemkastély - 32
Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a főnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az előző helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következő CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP.
Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a főnyeremény mellett újra összegyűjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fődíjat összegyűjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod őket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyűjthetik az összes fődíjat és próbadíjat...

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 (17) Védekezés: 10 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 326/355 Jellem: gonosz (51) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 71/71 Pénz: 22 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/10 Pszi pont: 119/40
Eddig összesen 750 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 558 TP-t kaptál. Jelenleg 208 367 TP-d van. A következő szinthez még 51 633 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, élőholt mágus.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 9/70 (+30%) ütőfegyverek: 24/21 (+21%)
lőfegyverek: *19/102 (+45%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
60,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/15 2. nyomkövetés: 12/79 (+2%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 7/41 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/50 6. gyógyítás: 32/90
7. titkosírás: 4/25 8. felderítés: 4/48 9. teológia: 7/26 (+98%)
10. zene: 2/18 11. szörnyismeret: 2/12 12. pszi: 18/8 (+27%)
13. vadászat: 2/93 (+5%) 14. bányászat: 2/10 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (978,12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 28, 29, 30, 31, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 161, az összesen kapott pontszám: 16100. (összesen ölhető: 768 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4811 TU szükséges.)

Összsúly: 122.51 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csuklyavirág (#133) 1 manakristály (#500) 6 víz (#27)
2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 3 bíbor morfplazma (#2450) 3 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 3 fehér morfplazma (#2445) 5 fekete gyöngy (#99)
1 kaja (#2) 1 kék morfplazma (#2442) 1 narancs morfplazma (#2449)
2 pirkit (#153) 2 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 1 sárga morfplazma (#2447) 6 sünmedve tüske (#14)
6 tigroszlán fog (#63) 6 tinta (#101) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 vasérc (#152) 3 vörös morfplazma (#2443) 3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
(59,98) a 30. labirintus bejárata, púpos burástya (#92)
(60,90) piromenyétek (#99), harcias morf (#7619), oltár, manaelementál (#290)
(60,91) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 36. jellempróba, lomha morf (#7621), harcias morf (#7619)
(60,92) vadász tatu (#10), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)
(60,93) rájanyékek (#58), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), Leah oltár, 37. jellempróba, tintacsiga (#74)
(60,94) tigroszlánok (#43), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624)
(60,97) 22. jellempróba, evaporőr (#69), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623)
(61,95) nekrofun (#173), Tharr oltár, 26. jellempróba, sünmedve (#33), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621)
(61,96) emberevő (#119), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), világítótorony (#156), oltár

Üzenet küldése a karakternek