78. forduló, 80. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 11. 0h:07'
EZ A 875. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
876. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,-30] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a massza jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 madártollat. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, egy mérg. vas dobónyíl (ld. enc.), egy borostyán függő (ld. enc.) és egy gyöngymangó. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[67,-30] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Látsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,-30] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Szivárvány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Szivárvány jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Szivárvány csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Szivárvány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szivárványszív (ld. enc.). 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,-29] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőevő kőtestét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[69,-28] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő tazunkaróka mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka rőt testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült rőtmanó berzerker. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske (ld. enc.). 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,-27] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [70,-26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt Csibészke lop, csapda és őrállat használata fölösleges. " Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Van itt egy szürke kastély (547. épület.). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 150.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [150 tapasztalati pontot kaptál.] Majd előveszi a következő térképet, és eléd teríti. Ez talán már egy kicsit keményebb feladat lesz.

5 11
6
8
10
1 2 7
9
3
12
4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 34. labirintus térképe. A bejárat innét északra 33 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[71,-27] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,-28] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 121.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a százfogú egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 107.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[70,-30] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 99.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mászókampót. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 112 keresed a 112. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sóhajtó doronyt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.]

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY)
Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek.

SZIVÁRVÁNY (955. SZÖRNY)
Szivárvány egy legenda. Mesélik, hogy valahol egy erdő mélyén - hogy merre, senki sem tudja -, létezik egy kis tó, ahol a színes dözmöngök egész kis közössége él. Ennek a közösségnek a vezetője Szivárvány, minden dözmöngök ura. Állítólag olyan tökéletesen ért a rejtőzködéshez, hogy senki nem képes megpillantani, akit ő nem akar, és csodálatos színekben vibráló teste olyan gyönyörű, hogy aki megpillantja, az sóbálvánnyá dermed az ámulattól. Mérete egy normál dözmöngnek négy-ötszöröse is lehet, és csápjai is jóval erősebbek, ám ezek használatára nagyon ritkán van szüksége. Szivárvány békés uralkodó, aki emberi szintű bölcsességgel és belátással kormányozza kis népét. Mondják azt is, hogy lehetséges, több ilyen közösség létezik, és mindegyik kitermeli a maga Szivárványát, de... Öhm... Hahó! Jó reggelt! Ne bámulj már úgy a közeledő dözmöngre, hanem csinálj már valamit. Hahóóóó!

SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 79. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 187/187 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 7
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 202/78 Pénz: 412 arany Kép. pont: 15
Eddig összesen 412 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 557 TP-t kaptál. Jelenleg 57 686 TP-d van. A következő szinthez még 17 314 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, karmos tankány, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 18 (+1)
lőfegyverek: 15

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,11 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 4
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 4 12. vadászat: 6
13. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), orgyilkos (#131), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 9 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
1 ubuk dobónyíl (#138) 47 ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 borostyán függő (#162) 2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 12 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 5 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 rézkulcs (#75) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 110]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
3 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 antilopbőr (#48) 15 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
14 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 9 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282) 1 kazmár gyökér (#205)
3 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 34 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 8 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 24 óndarab (#85) 17 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 24 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
7 smirglilevél (#29) 65 sünmedve tüske (#14) 21 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bőr (#15) 10 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 96.52 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 20 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 borostyán függő (#162)
2 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 11 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 1 szivárványszív (#1529)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

65 66 67 68 69 70 71 72 73
-31
-30
-29
-28
-27
-26
-25
(66,-30) massza (#217)
(67,-30) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(68,-30) Szivárvány (#955)
(69,-29) kőevő (#62)
(69,-28) Raia oltár, érclelőhely, tazunkarókák (#81), rőtmanó berzerker (#369)
(69,-27) oltár, 38. jellempróba, olvasztókemence (#86), mélységi grittangok (#103)
(70,-30) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(70,-26) szürke kastély (#547), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), oltár, élőholt quwarg (#202), északi aurach (#350)
(71,-29) mély kút (#93), 35. jellempróba, százfogú (#53)
(71,-27) oltár, 47. jellempróba
(72,-28) uzbányok (#102), 45. jellempróba, gátvakond (#57)

Üzenet küldése a karakternek