Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 11. 0h:07' EZ A 875. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 876. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a massza jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 madártollat. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-30] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Szivárvány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Szivárvány jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Szivárvány csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Szivárvány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 szivárványszív (ld. enc.). 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-29] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőevő kőtestét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka rőt testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske (ld. enc.). 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-27] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt Csibészke lop, csapda és őrállat használata fölösleges. " Felfedeztél egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 547 | bemész az 547. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 145.]
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [72,-28] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a százfogú egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
szk 112 | keresed a 112. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
SZIVÁRVÁNY (955. SZÖRNY) Szivárvány egy legenda. Mesélik, hogy valahol egy erdő mélyén - hogy merre, senki sem tudja -, létezik egy kis tó, ahol a színes dözmöngök egész kis közössége él. Ennek a közösségnek a vezetője Szivárvány, minden dözmöngök ura. Állítólag olyan tökéletesen ért a rejtőzködéshez, hogy senki nem képes megpillantani, akit ő nem akar, és csodálatos színekben vibráló teste olyan gyönyörű, hogy aki megpillantja, az sóbálvánnyá dermed az ámulattól. Mérete egy normál dözmöngnek négy-ötszöröse is lehet, és csápjai is jóval erősebbek, ám ezek használatára nagyon ritkán van szüksége. Szivárvány békés uralkodó, aki emberi szintű bölcsességgel és belátással kormányozza kis népét. Mondják azt is, hogy lehetséges, több ilyen közösség létezik, és mindegyik kitermeli a maga Szivárványát, de... Öhm... Hahó! Jó reggelt! Ne bámulj már úgy a közeledő dözmöngre, hanem csinálj már valamit. Hahóóóó! |
SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY) Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd... |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
KETREC (216. TÁRGY) Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 187/187 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 202/78 | Pénz: | 412 arany | Kép. pont: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 18 (+1) |
lőfegyverek: | 15 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
70,11 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 4 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), orgyilkos (#131), nektoraf (#355) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | |||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 9 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hosszú íj (#111) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 47 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 12 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 110] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 15] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 52] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | antilopbőr (#48) | 15 | aurach fog (#657) | |||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
14 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 9 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | 34 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 8 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 24 | óndarab (#85) | 17 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 24 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 65 | sünmedve tüske (#14) | 21 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 96.52 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 20 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 11 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|