78. forduló, 80. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:10'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nitmák pengét (2200 arany), 1 ryuku mellvértet (2599 arany). Átveszed a sikeresen eladott 6 mutáns csont (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 672. hetének nyerőszámai: 11, 13, 28. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tüskés harci gromak fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 208.]

at 3808 5 TU-t adsz át a 3808. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

ek 7 3 5 t. energia kisütése: 7 3 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 mászás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ba 248 989 990 nem támadod a 248. szörnyet a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 248 parancs tárolva. BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kilukasztod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 183.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(171,59) tüskés harci gromak (#156), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cápabőr csizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Főmágus trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy kék rakolits trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Reskator. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

pki 2500 kiveszel a bankból 2500 aranyat
Kiveszel a bankból 2500 aranyat. A számládon van még 17713 arany. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy Ma'yia furulyája van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ruthin el Enoure. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[8 pontot használtál fel, van még 165.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 115.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 65.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Vásároltál 10 varázskövet. 1500 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 6 mozogsz nyugatra
[142,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 22, összesen: -2 ÉP}


Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpap-jelöltje. Egy bo'adhun gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Kitaszított trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy nitmák pengét tart. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Mofo. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[8 pontot használtál fel, van még 57.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

l 4994 lopsz a 4994. kalandozótól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Mofo letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Ahhh, észrevett a figura! Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 47.]

m 1 4 6 mozogsz északkeletre, délre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,59] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [171,60] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hegyi góliát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a hegyi góliát testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a hegyi góliát testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. Messze hajítod a vacak kis quwarg parafenomén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hegyi góliát trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 62, gyógyulás: 46, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [170,60] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel egy kazmárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ekharion ragyás testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvágod az ekharion bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 27, összesen: -40 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 23.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[169,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a vadász quwarg torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 31, gyógyulás: 20, összesen: -11 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 10, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NITMÁK PENGE (837. TÁRGY)
Némelyik nitmák lord pengekarját megáldotta a legendás Utrohog, az ezer éve élő nitmák sámán. Ha legyőzöd a nitmák lordot, vizsgáld meg pengekarmát - ha elektromos szikrák futnak rajta végig, hihetetlenül szerencsés vagy! A pengét óvatosan lemetszve, mesés vágófegyverhez juthatsz. Csak akkor használhatod, ha elegendően magas a vágófegyver szakértelmed (legalább 25. szintű), de ekkor akár a bal kezedbe is foghatod. A fegyver technikai adatai: 4D7+3 sebzés és +4 támadás. Időnként Villámsújtás varázslatot lőhetsz vele ellenfeledre.

RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY)
Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY)
A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 61 Menekülés: 15 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 205/205 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 470/63 Pénz: 851 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 155/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 417 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8683 TP-t kaptál. Jelenleg 232444 TP-d van. A következő szinthez még 27556 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 79. fordulódban 17713 arany került a bankszámládra. 17713 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 23/12 (+11%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 20/18 (+19%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/21 (-289%) 2. nyomkövetés: 24/18 (+13%) 3. lopás: 1/7 (+107%)
4. mászás: 9/32 (-95%) 5. csapdakészítés: 10/63 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52 (-300%)
7. gyógyítás: 1/63 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 3/31
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 24/55 (+35%) 12. taumaturgia: 28/50 (+23%)
13. versengés: 2/15 14. szörnyismeret: 9/0 (+40%) 15. pszi: 18/27 (+30%)
16. zárnyitás: 1/9 (-300%) 17. vadászat: 1/38 18. bányászat: 1/98 (+29%)
19. úszás: 2/52 20. főzés: 8/8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), quwarg parafenomén (#248), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) vámpirizáció (#1) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 1 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
851 arany (#50) 2 gromak bőr (#268) 3 gyöngymangó (#135)
1 szöges bunkó (#8) 8 varázskő (#305) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,58) vadász quwargok (#241), grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kputtyintó csalán (#247)
(169,59) oltár
(170,60) kétfejű trollok (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), ekharion (#232)
(171,59) tüskés harci gromak (#156), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár
(171,60) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), hegyi góliát (#244)

Üzenet küldése a karakternek