Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:10' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
at 3808 5 | TU-t adsz át a 3808. kalandozónak 5 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 7 3 5 | t. energia kisütése: 7 3 5 |
ba 248 989 990 | nem támadod a 248. szörnyet a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kilukasztod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
pki 2500 | kiveszel a bankból 2500 aranyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ve 305 10 | megveszed a 305. tárgyat 10 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 22, összesen: -2 ÉP}
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
l 4994 | lopsz a 4994. kalandozótól |
m 1 4 6 | mozogsz északkeletre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [171,60] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 22, összesen: +17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a hegyi góliát testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a hegyi góliát testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. Messze hajítod a vacak kis quwarg parafenomén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő hegyi góliát trófeát. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 62, gyógyulás: 46, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [170,60] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a kétfejű troll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ekharion ragyás testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvágod az ekharion bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 27, összesen: -40 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [169,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász quwarg. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a vadász quwarg torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal megvagdalod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 31, gyógyulás: 20, összesen: -11 ÉP}
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
NITMÁK PENGE (837. TÁRGY) Némelyik nitmák lord pengekarját megáldotta a legendás Utrohog, az ezer éve élő nitmák sámán. Ha legyőzöd a nitmák lordot, vizsgáld meg pengekarmát - ha elektromos szikrák futnak rajta végig, hihetetlenül szerencsés vagy! A pengét óvatosan lemetszve, mesés vágófegyverhez juthatsz. Csak akkor használhatod, ha elegendően magas a vágófegyver szakértelmed (legalább 25. szintű), de ekkor akár a bal kezedbe is foghatod. A fegyver technikai adatai: 4D7+3 sebzés és +4 támadás. Időnként Villámsújtás varázslatot lőhetsz vele ellenfeledre. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
LOPÁS Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok. |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (26) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 (18) | Életpont: | 205/205 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 470/63 | Pénz: | 851 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 155/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | szúrófegyverek: | 1/35 | vágófegyverek: | 23/12 (+11%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 20/18 (+19%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/21 (-289%) | 2. nyomkövetés: | 24/18 (+13%) | 3. lopás: | 1/7 (+107%) |
4. mászás: | 9/32 (-95%) | 5. csapdakészítés: | 10/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 (-300%) |
7. gyógyítás: | 1/63 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 3/31 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | 11. teológia: | 24/55 (+35%) | 12. taumaturgia: | 28/50 (+23%) |
13. versengés: | 2/15 | 14. szörnyismeret: | 9/0 (+40%) | 15. pszi: | 18/27 (+30%) |
16. zárnyitás: | 1/9 (-300%) | 17. vadászat: | 1/38 | 18. bányászat: | 1/98 (+29%) |
19. úszás: | 2/52 | 20. főzés: | 8/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), quwarg parafenomén (#248), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | vámpirizáció (#1) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
851 | arany (#50) | 2 | gromak bőr (#268) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 8 | varázskő (#305) | 19 | víz (#27) |