77. forduló, 79. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:06'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat legkorábban a 79. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,79] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 25 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

av 12 80 alakváltás 12 80
Sejtjeidet átstrukturálva gyógyítasz magadon. (+70 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 17 905 18 mozogsz 17 905 18
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [17. PONT.] Egy útonálló lakik itt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 fekete gyöngy, 1 királygyík bőr, 4 sünmedve tüske és 5 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. [22 pontot használtál fel, van még 141.]

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 900 14 905 mozogsz 900 14 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [17. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [24 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [27. PONT.] Egy sötét főgnómot pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét főgnóm testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 denevér szimbólumot (ld. enc.) és 1 helytartói jogart. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trófea nyaklánc (ld. enc.), 1 rézpajzs és 1 fűszertartó (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[11 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [14. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [18 pontot használtál fel, van még 88.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[98,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával meghorzsolod az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [98,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt quwarg volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hollófekete hajú, ferde szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jing-jang fejpántot, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [83 pontot használtál fel, van még 5.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Itt nincs szekérkaraván, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy megbűvölt utazóládát kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 219 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY)
A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 20 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 16 Életpont: 183/50 Jellem: gonosz (54) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 100/3 Pénz: 217 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 13/7 EFejl: 13
Eddig összesen 230 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1254 TP-t kaptál. Jelenleg 38921 TP-d van. A következő szinthez még 9079 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, szürke rinocérosz, trikornis.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/50 (+9%) vágófegyverek: 8/77 (+9%) ütőfegyverek: 2/28
lőfegyverek: 10/76 (+4%) dobófegyverek: 5/48

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/109 (+10%) 2. nyomkövetés: 13/73 (+8%) 3. lopás: 8/77
4. mászás: 4/59 5. csapdakészítés: 4/21 (+17%) 6. csapdaészlelés: 7/96 (+20%)
7. gyógyítás: 29/10 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 1/11
10. teológia: 5/28 (+3%) 11. taumaturgia: 3/94 (+8%) 12. zene: 1/73
13. szörnyismeret: 1/80 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 8/14
16. bányászat: 5/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
ShinLon (#1403), Chenon (#2808)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 71.33 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 4 madártoll (#112)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bunkósbot (#9) 1 denevér szimbólum (#140)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 1 helytartói jogar (#228)
1 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 rézpajzs (#73)
1 rókafarok (#124) 4 spiritusz (#170) 1 trófea nyaklánc (#196)
8 tüske (#22) 4 ubuk dobónyíl (#138) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,77) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), Sheran oltár, vérszomjas csüldő (#114), egy kobudera férfi
(98,78) epokitféreg (#147), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,79) sötét kastplom (#570), a 47. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét főgnóm (#136)

Üzenet küldése a karakternek