77. forduló, 79. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 11. 12h:40'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,60] koordinátán.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy quwarg királynő nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 209.]

ek 7 3 6 t. energia kisütése: 7 3 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 mászás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 209.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 196.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 191.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 186.]

kb 128 11 kiveszel a bankból a 128. tárgyat (11 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 11 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

fm 50 feltételes mászás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vashegyi Bruenor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Nekifutsz, és felugrasz a ló hátára, majd megpróbálsz megkapaszkodni. A csatamén ugrálni kezd, és levet magáról.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[178,59] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 163.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid íj. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy autentikus vámpír támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 143.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[177,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 28 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvágod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 54, gyógyulás: 10, összesen: -44 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [177,57] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett woorgard. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 31, gyógyulás: 59, összesen: +28 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy ősquwarg előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion bébi közeledik. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion bébi testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ekharion bébi testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Zinthurg pallossal megvágod az ekharion bébi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kobudera csont (ld. enc.). 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [176,56] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Árnyék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal végigmetszed a fekete griff jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Chara-din templomot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 95.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[175,57] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [174,58] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (8 életpontot sebezve). A kétfejű troll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-23 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ekharion. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ekharion ragyás testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [173,58] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy orbitális mackósajt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 71.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[173,59] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [172,59] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Észreveszel egy csillezsályát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [171,59] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux! (ld. enc.)

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kilukasztod a mutáns pók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 27.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1498 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 5, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

EKHARION (232. SZÖRNY)
Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy.

ORBITÁLIS MACKÓSAJT (229. SZÖRNY)
Sokak szerint mindössze perverz Moa gépi illúzió, de akik találkoztak vele, egybehangzóan állítják: ez a szélsőségesen bizarr kreáció szemtől szemben igencsak szilárdnak és veszélyesnek tűnik. Az orbitális mackósajt háromszög alakú, sok-sok apró vékony lábon járó teremtmény. Testét gyurmaszerűen változtatja, és bár alapban nincs rajta elkülöníthető szem, száj vagy egyéb szerv, ezeket tetszése szerint képes növeszteni pillanatok alatt. Az orbitális mackósajt a csata kezdetén végtelenül bizarr dolgokkal próbálja ellenfelét kiakasztani, ha ez nem sikerül, akkor egyszerűen megragadja a másikat, és kihajítja a világűrbe. Ez egy elég halálos támadásnak tűnik, de általában nem képes a mackósajt ellenfelét orbitális pályára állítani. Ha a földre való visszahuppanás után életben maradsz, nekiláthatsz, hogy péppé verd ezt a hatalmasra nőtt mackósajtot! A sajtos testet legkönnyebben vágófegyverrel lehet felaprítani, bár még így is hosszadalmas munka.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 58 Menekülés: 15 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 204/142 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 470/5 Pénz: 1345 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 146/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 409 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9455 TP-t kaptál. Jelenleg 223761 TP-d van. A következő szinthez még 36239 TP szükséges. Trófeáid: quwarg parafenomén, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 76. fordulódban 23577 arany került a bankszámládra. 23577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: *22/101 (+10%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 19/99 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/10 (+322%) 2. nyomkövetés: 24/5 (+45%) 3. mászás: 10/27 (+610%)
4. csapdakészítés: 10/57 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/52 (+300%) 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 3/31 (+11%) 9. szörnyidomítás: 5/26 (+8%)
10. teológia: 24/20 (+52%) 11. taumaturgia: 28/27 (+17%) 12. versengés: 2/15
13. szörnyismeret: 8/60 (+26%) 14. pszi: 17/97 (+35%) 15. zárnyitás: 4/9 (+300%)
16. vadászat: 1/38 17. bányászat: 1/69 18. úszás: 2/52
19. főzés: 8/8 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 2 gromak bőr (#268) 16 kaja (#2)
1 kobudera csont (#705) 1 rövid íj (#107) 10 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 1 téfea-agy (#172) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(171,59) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(172,59) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(173,58) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), orbitális mackósajt (#229)
(173,59) tüskés harci gromakok (#156), oltár
(174,58) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), kétfejű trollok (#163), ekharion (#232)
(175,57) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534)
(176,56) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), fekete griff (#107)
(177,57) woorgard (#231), oltár, művészi porolit (#720), ekharion bébi (#768)
(177,58) áeratikus hasnyákok (#243), oltár, Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(178,59) friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), oltár, 43. jellempróba, tetemember (#123), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek