Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 20. 9h:37' EZ A 78. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 79. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat legkorábbana 79. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1100 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 30 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
im | imádkozol |
fkt 22 20 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot) |
kf 57 | kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat |
kf 20 22 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal |
flh 8 131 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 131. tárggyal |
flh 12 147 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 147. tárggyal |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner rőtmanó berzerker trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku gárdista trófeát. 723 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [77,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,61] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drasmólyom. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [74,60] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
91 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, |
ásó (#34) 7 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, |
távcső (#42) 24 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, |
antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, |
kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, |
rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, |
lapkorong (#80) 3 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, |
bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, |
vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, |
pirkit (#153) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, |
vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, |
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | rövid kard (#171) 24 ap /db, |
téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, |
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, |
aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, |
obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, |
karbin plazma (#199) 15 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | ramit kő (#226) 4 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, |
dorony duda (#235) 42 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, |
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, | gromak bőr (#268) 12 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, |
raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, |
elit csatavért (#295) 45 ap /db, | arx formázó minta (#298) 37 ap /db, | bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, |
csontpálca (#329) 56 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
shinai gömb (#348) 180 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, |
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | moa burát (#384) 18 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, |
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, | stukilövedék (#414) 1 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | medúzacsáp (#703) 7 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, |
rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | Kaldor varázspora (#1272) 2 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, |
bronzpáncél (#90) 32 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | csontszurony (#12) 2 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 16 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | méregfog (#1553) 240 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, |
pirkit (#153) 2 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, |
rézkulcs (#75) 6 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, |
varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, |
villám szimbólum (#145) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db áron. |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
ea 138 2 | eladod a 138. tárgyat 2 |
ea 159 1 | eladod a 159. tárgyat 1 |
ea 343 3 | eladod a 343. tárgyat 3 |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
pbe 100 | beraksz a bankba 100 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
![]() Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
BANKREFORM A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni. Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát. A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg. Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk. Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön. A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni. |
Erő: | 17 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 191/72 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 66/4 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 10/1 | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7/3 (+19%) | vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 16/7 (+9%) |
lőfegyverek: | 14/52 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/99 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 13/50 (+20%) | 3. mászás: | 3/30 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 6/45 (+9%) | 5. gyógyítás: | 40/44 (+22%) | 6. titkosírás: | 1/0 |
7. felderítés: | 1/76 | 8. teológia: | 2/4 (+6%) | 9. taumaturgia: | 2/95 (+15%) |
10. szörnyismeret: | 6/20 (+18%) | 11. vadászat: | 9/95 | 12. bányászat: | 1/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
Összsúly: 41.24 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
77 | arany (#50) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
3 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 5 | madártoll (#112) | 20 | tüske (#22) | |||
12 | víz (#27) |