77. forduló, 79. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 20. 9h:37'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat legkorábbana 79. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,63] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy rőtmanó berzerker nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 225.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+38 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 190.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 160.]

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

flh 8 131 felt. lőfegyver haszn. 8 a 131. tárggyal
Ok, FLH 8 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

flh 12 147 felt. lőfegyver haszn. 12 a 147. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[76,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner rőtmanó berzerker trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku gárdista trófeát. 723 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [77,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy északi aurach trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Egy gyermek van vele. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Green Dragon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy tintacsiga trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Neocathartes. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 120.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [14 pontot használtál fel, van még 106.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[76,62] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,61] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drasmólyom. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,60] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Bőre színe zöld. Tharr hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy ork sámán trófea és egy drónkeselyű trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Maroon. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[36 pontot használtál fel, van még 70.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
91 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6550 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Sheran követője. Egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy mutáns pók trófea és egy alpesi tehén trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Noar Amaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [24 pontot használtál fel, van még 46.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db,
ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db,
antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db,
kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa burát (#384) 18 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, Kaldor varázspora (#1272) 2 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db,
bronzpáncél (#90) 32 ap /db, csontkés (#11) 2 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis vaspajzs (#159) 16 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mászókarom (#78) 10 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasalt bunkó (#181) 35 ap /db,
villám szimbólum (#145) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 41.]

ea 33 1 eladod a 33. tárgyat 1
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ea 138 2 eladod a 138. tárgyat 2
Sajnos nincs nálad ubuk dobónyíl. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ea 159 1 eladod a 159. tárgyat 1
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ea 343 3 eladod a 343. tárgyat 3
Eladtál 3 rézgolyót. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

be 697 bemész a 697. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére? (ld. enc.)
Határozatlanságodat látva, hozzáteszi: - Látom, még nem vette szolgálatainkat igénybe. A Fairlight Banktársaság egy jól kiépített, kiválóan megszervezett pénzügyi szolgáltatórendszer. Elhelyezheti nálunk pénzét, hogy kamatozzon. A betétet bármely más fiókunknál kiveheti, vagy hozzárakhat. - további határozatlanságodat látva, egy pergament vesz elő, amelyen a kamatok vannak feltüntetve. - Berakott pénze után, havi lekötéssel 5% kamatot fizetünk [egy hónap 3 forduló, de minimum 21 nap]. A dolog másik nagy előnye, hogy ha esetleg elhaláloznál, de valahogy mégis visszatérsz az élők sorába, ha tárgyaid nem is lesznek meg, a bankba rakott pénzedre mindig számíthatsz. Azt nem tudják sem elvenni, sem ellopni. Régebben volt hitelszolgáltatásunk is, de jelenleg ez legnagyobb sajnálatunkra szünetel. Remélem, minden érthető? (Ha pénzt akarsz a bankba berakni, akkor egyszerűen csak a pénzberakás PBE parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a bank van. Paraméterként add meg, hogy hány aranyat akarsz berakni. Kivét esetén a PKI parancsot kell kiadnod, hasonlóképp az összeg megadásával. A PBE <összeg> <kalandozó> paranccsal rakhatsz be pénzt egy másik kalandozó számlájára.) [5 pontot használtál fel, van még 36.]

pbe 100 beraksz a bankba 100 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 100 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,58] Még mindig a városban vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

[10 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) (ld. enc.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY)
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén.

BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett:
1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is.
2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni!
3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz.
4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít.
Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai.

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni.
Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát.
A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg.
Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk.
Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön.
A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hűséges követője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 17 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 19 Életpont: 191/72 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 66/4 Pénz: 62 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 10/1 EFejl: 6
Eddig összesen 266 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1610 TP-t kaptál. Jelenleg 35079 TP-d van. A következő szinthez még 12921 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, Jerome, ryuku gárdista. A 78. fordulódban 100 arany került a bankszámládra. 100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7/3 (+19%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 16/7 (+9%)
lőfegyverek: 14/52 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/99 (+10%) 2. nyomkövetés: 13/50 (+20%) 3. mászás: 3/30 (+6%)
4. csapdakészítés: 6/45 (+9%) 5. gyógyítás: 40/44 (+22%) 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/76 8. teológia: 2/4 (+6%) 9. taumaturgia: 2/95 (+15%)
10. szörnyismeret: 6/20 (+18%) 11. vadászat: 9/95 12. bányászat: 1/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 41.24 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
77 arany (#50) 1 kis vaspajzs (#159) 3 rézgolyó (#343)
3 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 5 madártoll (#112) 20 tüske (#22)
12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400)
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(73,60) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Noar Amaron (4289. kalandozó)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), Maroon (2366. kalandozó)
(75,61) drasmólyom (#60), Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(76,62) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 35. jellempróba
(76,63) tetemember (#123), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, süvítő rája (#113), Green Dragon (3939. kalandozó), Neocathartes (5868. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek