77. forduló, 79. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 31. 12h:07'
EZ A 98. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
99. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-23] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.)

h 119 használod a 119. tárgyat
Alaposan összemorzsolod a púderkövet, és a kapott finom port a bőrödbe dörzsölöd. A bőröd színe feketéről sötétre változott. [8 pontot használtál fel, van még 238.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Alaposan összemorzsolod a púderkövet, és a kapott finom port a bőrödbe dörzsölöd. A bőröd színe sötétről normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 230.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Porrá töröd a púderkövet, és a port a bőrödre kened. A bőröd színe most már egészen világos! [8 pontot használtál fel, van még 222.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kno 9 2 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 222.]

f 119 kísérletezel a 119. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[43,-24] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-25] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 175.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kilukasztod a Baar-ork testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Baar-ork az. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a Baar-ork testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 134.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[44,-24] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-23] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével alaposan megvágod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [44,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy bolhakutya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[44,-21] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kilukasztod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [43,-20] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Pusztuljon az összes Dornodon hívő és Dornodon! Shadowfighter " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel őt! - Igaz Barátok "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [42,-20] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 kerek kő. Elteszed őket. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Egy bíbor erőövet, egy bőrsisakot, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rőtmanó kacagányt, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy útonálló trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kőkést tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Wörös Sármány. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az elf bal lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf gyengén megszurkálja a bal válladat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf megdöfködi a testedet. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfival. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a törpe testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe jól megszurkálja a testedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe megkarcolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a törpe fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe jól megszurkálja a testedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}


Összefutsz Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [69 pontot használtál fel, van még 21.]

ve 152 20 megveszed a 152. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

ve 164 megveszed a 164. tárgyat
Vásároltál 1 vasvértet. 164 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 21.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! íme a térkép.

3 6
7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 16.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Ahogy belépsz, megcsóválod a fejed: kívülről nem tűnt ilyen nagynak. Jobbkéz felé megpillantasz egy söntést, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen. A sátor közepén egy színpad áll, melyen Ghalla válogatott muzsikusai vérpezsdítő nótákat játszanak. Az elsőprimás egy kerekkorsós kobudera. Ennek ellenére bőségesen elférnek a hatalmas tölgyfaasztalok és a táncoló tömeg. A sátor fülledt levegőjét átitatja a sör hivogató illata. Tétován beljebb lépsz, amikor megragad valaki és maga fele fordít és túlkiabálja a zenét: Igyál Te is! -azzal kezedbe nyom egy korsó habzó sört. A zenészek tust húznak hirtelen, majd egy alakváltó tántorog fel és vad artikulálásba kezd... aztán meg is szólal: "Üdvözlök Mindenkit a Mámorlovagok nevében az I. Ghallai Sörfesztiválon!" Aztán elmond meg két viccet, majd mindenki örömére egy sörrel lecsalogatják. HURRÁ! A zene újra felharsan és Te egy újabb sör után libbensz. Kellemes társaságra akadsz, sörivó versenyt rendeztek, majd korsóval dobáltok célba, aztán akadályfutás a célpont ivócimborái elől. Már a sokadik sörödet iszod, mikor sült hús illata jut el hozzád. Nem tudsz ellenállni és megindulsz valamerre. Szerencsés vagy, gondolod, mikor a második kör után megtalálod a sült húst tartó asztalokat. Lakmározni kezdesz, miközben sörrel öblíted le az egészet. Szemben egy troll zabál öblöseket böfögve, a húscafatok röpködnek a szájából. Hamarosan, egy-két kör után, vidáman csatlakozol a csámcsogáshoz. Mit nem tesz az alkohol?! Egy ponton túl már nem számít, kivel iszol, még a szomszédban ülő csúf, vén árnymanót is megtáncoltatod. Szkander verseny kezdődik, te sem vagy rest, benevezel. Úgy érzed, bárkit lenyomsz. Öt perc múlva csalódottan botorkálsz a söntéshez és lenyomsz egy sört. Vele szerencsére meg elbírsz. Iszol még egyet-kettőt a barátaid egészségére, majd a sajátodéra, no meg csak úgy az ízéért. Később karcos varkaudar pálinkát osztogatnak. Te is megkóstolod. "Mit is keres pálinka itt, egy sörfesztiválon" - jut eszedbe hirtelen, de igazándiból már nem számít, hogy mit iszol. A hajnal közeledtével a Nap emelkedését híven követi mámorod. Erőt veszel magadon is kilépsz a józan világba, az antialkoholista szörnyek közé. Majd megmutatod nekik!!! [5 pontot használtál fel, van még 11.]

gy 30 gyógyítás 11 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ea 331 eladod a 331. tárgyat
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Részegen bezuhansz egy pad alá, és már hortyogsz is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY)
Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 78. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 19 Életpont: 209/103 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 47/41 Pénz: 61 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 470 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 111 TP-t kaptál. Jelenleg 51 059 TP-d van. A következő szinthez még 23 941 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, karmos tankány, lajhárlord.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 5
ütőfegyverek: 18 (+1) dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
42,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 15 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3 (+2)
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 90.98 kg Megterheltség: 156%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
150 arany (#50) 1 mutáns csont (#331) 3 púderkő (#119)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 3 csontszablya (#64) 3 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 3 kerek kő (#19) 1 kőkés (#6)
3 óndarab (#85) 1 vasvért (#164) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(42,-20) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Wörös Sármány (1325. kalandozó), egy elf nő, egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(43,-24) emberevő (#119), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(43,-20) tavacska, erődítmény (#488)
(44,-25) emberevő (#119), az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Baar-ork (#44)
(44,-24) vadtroll (#70), gumifa (#38), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(44,-23) 23. jellempróba, oltár, démontetű (#15)
(44,-22) Tharr oltár, bolhakutya (#17)
(44,-21) Raia oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), spagulár (#82)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megszüntettük azt, hogy ha TU-t kap valaki egy alacsonyabb szintű karaktertől, az 5 TVP-jébe kerül neki.
* - Ezentúl csatamezőn nem csökken a felderítés szakértelem.
* - Az Aranyburkot (212. KT-képesség) megszüntettük a játékban. Azok a KT-k, akiknek megvolt a képesség, soron kívül és ingyen lecserélheti másra.

Üzenet küldése a karakternek