Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. szept. 18. 9h:06' EZ A 893. JÁTÉKHETED, 775. FORDULÓD 894. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1050 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 120 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: vv 164 26 224 | elmormolod a 164. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 24 161 | elmormolod a 188. varázslatot a 24. varázslatot a 161. varázslatot |
* 4. KP: vv 78 88 182 | elmormolod a 78. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 211 209 64 | elmormolod a 211. varázslatot a 209. varázslatot a 64. varázslatot |
* 7. KP: vv 112 443 363 | elmormolod a 112. varázslatot a 443. varázslatot a 363. varázslatot |
* 8. KP: vv 247 384 192 | elmormolod a 247. varázslatot a 384. varázslatot a 192. varázslatot |
* 9. KP: hh 1099 1225 841 | használod az 1099. tárgyat az 1225. tárgyat a 841. tárgyat |
p 195 40 | használod a 195. pszi képességet |
ek 501 534 | t. energia kisütése: 501 534 |
ef 60 527 | energia fejlesztése 60 |
hh 883 504 | használod a 883. tárgyat az 504. tárgyat |
h 892 10 | használod a 892. tárgyat |
vv 263 79 167 | elmormolod a 263. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 223 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ében tigris testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris testét. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+63 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében tigris fejét. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+72 varázspont.) Fegyvered 37 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 163 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Az ében tigris karma a fejed mellett suhan el! Az ében tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1966, sebződés: 37, gyógyulás: 16, összesen: -21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 230 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia jobb oldalát. (10 támadással 1557 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (60 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával megbököd a harcos hárpia nyakát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (71 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 151 életpontot sebeztél. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) A fényaura 8 ép-t sebez. A harcos hárpia karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 18 madártollat. 12 539 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2303, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 116 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (54 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó testét. (10 támadással 1686 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (40 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával párszor épp hogy megérintgeted a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Fegyvered 77 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (38 sebzést okozott.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2306, sebződés: 99, gyógyulás: 16, összesen: -83 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hájas okerón testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a hájas okerón hájas derekát. (10 támadással 1741 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Angolna szálkával kicsit megsebzed a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 25 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (68 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bronz nyakörv [bronz nyakörv ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 11 892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2361, sebződés: 27, gyógyulás: 84, összesen: +57 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó széles száját. (10 támadással 1771 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (31 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a fekélyes hernyó bal vállát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 7 ép-t sebez. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2257, sebződés: 35, gyógyulás: 16, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés totemblarg tüskéjét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-70 életpont.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Légelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 11 274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 132, gyógyulás: 143, összesen: +11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 229 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a pikkelyes ptog testét. (9 támadással 1552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (29 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával megérinted a pikkelyes ptog bal első lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 20 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (51 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 77 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (42 sebzést okozott.) A fényaura 12 ép-t sebez. A pikkelyes ptog farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 20, gyógyulás: 35, összesen: +15 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
256 | 257 | 258 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy szingulár. védelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (58 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 67 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (47 sebzést okozott.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 69, gyógyulás: 16, összesen: -53 ÉP}
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy szingulár. védelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 84 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (55 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával tökéletesen perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 53 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (35 sebzést okozott.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (143,61)-> 150 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1375, sebződés: 153, gyógyulás: 155, összesen: +2 ÉP}
m 8 4 4 | mozogsz északra, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 231 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hájas okerón bal hátsó lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hájas okerón jobb hátsó lábát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Légelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón nyakát. (8 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (53 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb. 11 892 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2010, sebződés: 31, gyógyulás: 63, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [257,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ro'galhal kísértet közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy szingulár. védelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 116 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled támadása csökkent. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Meglengetve a pusztító lándzsát a másikra ugrasz. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a ro'galhal kísértet bal vállát. (10 támadással 1619 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+80 varázspont.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (38 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával meghorzsolod a ro'galhal kísértet bal karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (15 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 160 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 193 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2166, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [257,101] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy drakolder csatamezőt. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy Chara-din avatárja formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy fekélyes hernyó. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 50.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (50 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó testét. (10 támadással 1775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (61 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával épp hogy megszúrod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 18 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A fekélyes hernyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ezüstlevél [ezüstlevél ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. 12 097 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2383, sebződés: 83, gyógyulás: 51, összesen: -32 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 283 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 239 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (40 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 785 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-98 életpont.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) {GYD:} Angolna szálkával többször eltalálod a tüskés totemblarg jobb oldalát. (5 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 35 ép-t sebzett rajtad. Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (64 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 166 életpontot sebeztél. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 11 274 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 184, gyógyulás: 272, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 12 VP-t.]
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
szk 485 465 462 | keresed a 485. szörnyet a 465. szörnyet a 462. szörnyet |
* 1. BP: vv 88 83 168 | elmormolod a 88. varázslatot a 83. varázslatot a 168. varázslatot |
* 2. BP: kf 1158 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 3. BP: h 1168 1 0 | használod az 1168. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. Ha a karakter elérte a 800. fordulót, akkor ez a határ 1000-es szakértelemig tolódik ki, 1100. fordulótól 1500-asra, 1500. fordulótól pedig 2000-esre. 500-as szakértelem felett a fejlődés esélye elköltött VP-nként 4% az esély, 1000-es felett 3%, 1500-as felett pedig 2%. |
KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY) Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
DRAKLEN CSIZMA (1301. TÁRGY) A draklen csizma valaha egy gyíktestű draklen lábán csücsült, most azonban végre a tied lett. Méniachnak valószínűleg már nem lesz rá szüksége. A varázserejű csizmát bárki nem húzhatja a lábadra, te is csak akkor próbáld meg, ha már legalább 55. tapasztalati szinten jársz, vagy épp rendkívül értelmetlen, csonkítós öngyilkosságra készülsz. A csizma ereje ugyanis azonnal összeroppantaná lábizmaidat és csontjaidat. Ha viszont a hatalmad elég nagy, a következő pluszokat tapasztalhatod a csizma viselésekor: védettséged 16-tal, erőd és szerencséd 3-mal, max. ÉP-d 70-nel, támadásod pedig 5-tel nő meg. |
Erő: | 95 (112) | Szint: | 58 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 103 (138) | Támadás: | 150 (155) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 98 (131) | Védekezés: | 193 (204) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 121/65 év |
Egészség: | 99 (147) | Életpont: | 2964/3604 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 112 (178) | Varázspont: | 6913/6814 | Pénz: | 165776 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 59/0 | Pszi pont: | 971/175 | Halhatatlanság: | 28 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/83 | ökölvívás: | *30/101 (+4%) | szúrófegyverek: | 62/44 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/15 | ütőfegyverek: | 37/8 | lőfegyverek: | 47/54 (+4%) |
dobófegyverek: | 23/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (9 -40.); vashegyű nyíl (#176) (41 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
258,101 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 260,64 |
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2011. évben 1. hónapban. |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 56, 62, 60, 82, 85, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 851 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 977 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/76 | 2. nyomkövetés: | 169/67 (+10%) | 3. mászás: | 25/91 |
4. hajózás: | 12/85 | 5. csapdakészítés: | 24/92 (+46%) | 6. csapdaészlelés: | 26/20 |
7. gyógyítás: | 170/6 | 8. titkosírás: | 8/14 | 9. felderítés: | 27/96 |
10. szörnyidomítás: | 23/46 | 11. teológia: | 304/59 (+44%) | 12. taumaturgia: | 301/5 (+37%) |
13. szerencsejáték: | 10/85 | 14. versengés: | 27/43 | 15. harcművészetek: | 24/1 |
16. zene: | 188/39 | 17. szörnyismeret: | 40/45 (+22%) | 18. pszi: | 69/24 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/46 | 20. vadászat: | 29/59 | 21. vitalitás: | 7/67 |
22. bányászat: | 55/6 | 23. úszás: | 19/9 | 24. főzés: | 17/22 |
25. ősteológia: | 14/77 | 26. őstaumaturgia: | 58/46 (+16%) | 27. csapatmunka: | 22/60 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 123 | |||
1. sebzés bónusz: 4 | 3. védekezés: 4 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 4(5) |
9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 1(3) |
15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kreiton főzetet (#1145) (max. 99 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 24 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
"Mindenki egyért" TK beállítás |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
kristály formázás (#396, 800 VP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (133,10,1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem (#165) | égető tekintet (#164) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | harci induló (#443) |
Morgan rúnája (#363) | elme dominanciája (#247) | hadiszerencse III (#59) | hatalomvarázs (#220) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), szingulár. védelem (#322), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gólem (#394) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | villámcsapás (#50) | >> | Dornodon avatárja (#381) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Sötétség Hercege (#296) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
halálos érintés (#271) | >> | quwarg ölész (#855) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
háló (#186) | >> | quwarg b.háborító (#850) | teljes őrület (#118) | >> | quwarg bölcs (#7131) | |
halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
őstűz (#310) | >> | 30. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg harcmágus (#851) | |
kitartás (#362) | >> | quwarg széltáncos (#540) | kitartás (#362) | >> | testzabáló (#438) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
kitartás (#362) | >> | zseléféreg (#453) | kitartás (#362) | >> | tűzrája (#531) | |
kitartás (#362) | >> | Strissha (#528) | kitartás (#362) | >> | Dornodon avatárja (#381) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +18 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +44 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A ryukuk inváziója sikertelen volt ugyan, de csak súlyos áldozatok árán akadályozhattuk meg. Vajon mi volt a titkuk? A messzi kontinens lakóinak tudására vágyom. Áldozz fel fél tucatot számomra sisakjaikból! |
2.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Abban a korban, amikor a káoszszellemek még a bo'adhunoknak engedelmeskedtek, létezett egy legendás relikvia. Most jött el az ideje, hogy újra napvilágot lásson! Áldozd fel nekem Uthan Teriadan egyik karkötőjét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXVI. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXXIII. olimpián. |
Részt vettél a 220-as quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2150, pontszámod: 28231. |
A toronyháborúban összesen 0 győzelmet arattál, ezzel 11 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 422, a megölt vezérek száma: 7, a pontszámod: 60 440. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 166. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 71 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 50 | áldott kő (#642) | 2189 | kaja (#2) | $111 | csalánvirág ($582) | 285 | pirkit (#153) | 1 | olló (#335) | 49 | szent jogar (#150) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 750 | quwarg tojás (#360) | 450 | ezüstdarab (#326) | $340 | vasérc ($152) | 497 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
216 | arany (#50) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 7 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 5 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 4 | sárkánypikkely (#292) | 2 | tl'urlang fiola (#788) |
256 | 257 | 258 | 259 | |
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|