772. forduló, 774. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 3. 12h:01'
EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 773. FORDULÓD
1073. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Káoszbajnokkal. Dornodon felszentelt papja. Egy angyalok kesztyűjét, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy haramakit, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsekockát, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan amulettet, egy Thargodan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy bámulatos zombi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 17 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kaja, arany sárk. kesztyű, adamantit, aranyfétis, arx tekercs, bo'adhun idol, bordacsont. Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Aldaer di'Messetarral. Tharr harcosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy mind. topázát, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szerencsekockát, egy Thargodan karkötőt, egy tűztagadót és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy vadászskorpió trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: fenőkő, fokhagyma, fűzött kagylósor, gyíkfű, gyógykenőcs. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Warriorral. Fairlight ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy örökkévaló jádekövét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy harci maszkot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy ryuku futárcsizmát és egy ryuku kalózkendőt visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy bunthar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: furulya, grifftojás, gyenge méreg, gyógykenőcs. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% taumaturgia.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon Rockefeller lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését. Az őrségért kiáltasz. A mindenhol jelenlevő éber őrök egykettőre elkapják a tolvajt, és elhurcolják!
Az 1. napon összeakadsz Trágyatúró Artúróval. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy opál karkötőt, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy saválló fülbevalót, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Wadnax trófea, egy Quinthyn Hwrx trófea és egy Obarraan trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: brakkara, cápazsír, csillezsályalevél, csodálatos nyaklánc, csontkulcs, dr'thanox esszencia, draklen buborék, draklen jogi kódex. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Borzas Ámlinnal. Tharr érseke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyékpáncélt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit vállvédőt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy fekete karvédőt, egy gron vállvédőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy mentát koronát, egy Natharion amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy q. ölő éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy Teremtő koronáját, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Zarknod fülbevalóját és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy Wadnax trófea, egy Obarraan trófea és egy óriás hópárduc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ében dobónyíl, ében nyílvessző, éjfókusz, éjkő. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% őstaumaturgia.)
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Dort Amessix-szel. Tharr szerzetese. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy bronztornyot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Dornodon talizmánját, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy fejvadász medált, egy fekete karvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hatalom fülbevalóját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy q. irtó medált, egy q. taposó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió arany emlékérmét. Fegyverzetét egy gron szellem trófea, egy gron vezér trófea és egy Genyuku trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Egy vajúdó angyal sötéten izzó árnyéka. Övén 7 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ryuku harmatgyűjtő, ryuku kalapács, ryuku rúnatekercs, sáfránypor, Sárkány Amulettje. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 kristályfolyadékot. [kristályfolyadék ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 26 arannyal gazdagabban távoztál. Minden varázserőd visszatért. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+604 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.)

vv 303 elmormolod a 303. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 941. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a ködíjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ködvessző. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ködvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy sárkánytanyát. Találsz egy pusztulás sírjait. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [11 pontot használtál fel, van még 930. Kapsz 1 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 880.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 830.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 780.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy Barnega. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Barnega horpadt páncélját. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a Barnega testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (33 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) A Barnega inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 arany, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 4, gyógyulás: 86, összesen: +82 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [50 pontot használtál fel, van még 680.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 630.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. Még sokat kell gyakorolnod. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigmetszed az ork bérgyilász testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (35 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (31 sebzést okozott.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 4, gyógyulás: 39, összesen: +35 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 580. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (33 életpontot sebezve). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (50 sebzést okozott.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 14, gyógyulás: 63, összesen: +49 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 530. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Barnega közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Barnega horpadt páncélját. (3 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Barnega testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (36 életpontot sebezve). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (40 sebzést okozott.) A Barnega inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 2, gyógyulás: 84, összesen: +82 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 430.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 380.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ork bérgyilász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigmetszed az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (39 életpontot sebezve). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (33 sebzést okozott.) Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 41, összesen: +39 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 280.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. Lángoszlop emelkedik a talajból (39 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (34 sebzést okozott.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 4, gyógyulás: 63, összesen: +59 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 230. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy ork bérgyilász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Lángoszlop emelkedik a talajból (37 életpontot sebezve). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (39 sebzést okozott.) Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2, gyógyulás: 45, összesen: +43 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 180. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Yurk, a profi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Yurk, a profi mozgékony testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (33 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (36 sebzést okozott.) A Yurk, a profi feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a Yurk, a profi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 3 ork csodaszert. 1 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 2, gyógyulás: 63, összesen: +61 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 80.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (36 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 20, gyógyulás: 62, összesen: +42 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Elkezded pengetni a lantot. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+13 arany). (Önanalízis: +16% zene.) [15 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: bb 2 56 292 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: vv 295 295 295 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 6. BP: vv 295 295 0 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 7. BP: bb 965 100 0 beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 8. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
(Önanalízis: +7% csapdakészítés.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 21, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Egy kaját fal föl az őrző szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 914 pontot. A következő körben tehát 924 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran pásztora vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 773. fordulód.

Erő: 129 (171) Szint: 62 Merészség: 99/5 Magasság: 159 cm
IQ: 94 (131) Támadás: 149 (161) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 94 (133) Védekezés: 166 (178) Menekülés: 1 % Életkor: 172/210 év
Egészség: 94 (135) Életpont: 3203/3894 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 7
Szerencse: 98 (160) Varázspont: 6605/6605 Pénz: 60404 arany Kép. pont: 62
Tudatpont: 72/56 Pszi pont: 2318/1710 Halhatatlanság: 40 % EFejl: 84
Eddig összesen 10512 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 374 TP-t kaptál. Jelenleg 226 134 035 TP-d van. A következő szinthez még 14 865 965 TP szükséges. Trófeáid: Zt'tuzzarxn, élőholt drakolder, ködsárkány. A 720. fordulódban 173789 arany került a bankszámládra. 191167 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 26 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 24/27 ökölvívás: 31/41 (+18%) szúrófegyverek: 31/33
vágófegyverek: 37/34 (+2%) ütőfegyverek: 62/16 lőfegyverek: 51/18
dobófegyverek: 2/52

Feltételes pajzshasználat (pajzs: szörny) ezüsttölgy pajzs(993):gyökérszellem(856)
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Durghal pörölye (#1311) << ősi kard (#810)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ködvessző (#1647) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 489,68
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 493
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Kedvenc táborhely: 283,120
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/6 Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 517 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/25 2. nyomkövetés: 166/32 3. lopás: 4/97
4. mászás: 37/76 5. hajózás: 22/60 6. csapdakészítés: 66/70 (+7%)
7. csapdaészlelés: 65/9 8. gyógyítás: 69/76 9. titkosírás: 7/41
10. felderítés: 57/1 11. szörnyidomítás: 14/58 12. teológia: 298/5 (+12%)
13. taumaturgia: 272/29 14. szerencsejáték: 9/94 15. versengés: 30/88
16. harcművészetek: 28/10 17. zene: 228/38 (+16%) 18. szörnyismeret: 40/31
19. pszi: 187/6 (+1%) 20. zárnyitás: 59/96 21. vadászat: 30/50
22. vitalitás: 14/78 23. bányászat: 42/54 24. úszás: 39/42
25. főzés: 11/81 26. ősteológia: 28/27 27. őstaumaturgia: 19/68
28. csapatmunka: 14/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 105
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 3 4. max. életpont: 3
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 4(5) 10. vp regeneráció: 2(3) 11. kincskeresés: 3
14. plusz tp: 8 15. rezisztencia: 10 16. tulajdonságpajzs: 10 17. mágiaerő: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 30% életpont alatt (isteni kehely (#1760))
totemmester 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 900 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot, csak egyszer)
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel gh'raiton ölészt.
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), gyökérszellem (#856), teriád varázsló (#798)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), hoarián sárkánybébi (#830), szívfaló (#826), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) gyógyító aura (#386, 90 VP) mentesség (#387, 40 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) pukk (#389, 160 VP) fegyvertánc (#391, 60 VP)
vérfürdő (#392, 80 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) különcség vonzása (#286, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
belső idő (#305, 0 PP) mentális tükör (#306, 40 PP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP)
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) harci ösztönök (#490, 50 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP)
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) rezisztencia (#313, 70 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 45 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) (8458,45) vámpirizáció (#1) (8461,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (142,1,1)
önanalízis III (#303)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), ősjég (#311)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
tükörpajzs (#101), oldás (#372), mentesség (#387), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), fizikai pajzs (#318)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 102, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) pukk (#389) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Asylux csapdája (#233) >> társak oldalán harcolva (#986) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
jégoszlop (#231) >> Thargodan berzerker (#377) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> őrjáratozó katona (#274)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006) direkt kontaktus I (#121) >> bo'adhun éjhozó (#468)
direkt kontaktus I (#121) >> elfajzott enkala (#564) direkt kontaktus I (#121) >> elmeszonda (#487)
méregfelhő II (#193) >> fényhozó (#602) direkt kontaktus I (#121) >> gnomori rémszolga (#589)
direkt kontaktus I (#121) >> káoszszellem (#472) direkt kontaktus I (#121) >> moxerati mocsárlakó (#569)
direkt kontaktus I (#121) >> Tissian sámánúr (#501) direkt kontaktus I (#121) >> tleikan áruló (#606)
direkt kontaktus I (#121) >> troglodita idéző (#551) direkt kontaktus I (#121) >> Uthan Teriadan (#505)
direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430) háló (#186) >> káoszdémon (#547)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
háló (#186) >> tleikan amazon (#534) pusztító végzet (#106) >> kyorg őrgólem (#567)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553) pusztító végzet (#106) >> ködmágus (#597)
pusztító végzet (#106) >> árnytündér csontváz (#629) pusztító végzet (#106) >> élőholt drakolder (#628)
pusztító végzet (#106) >> kristálynyálka (#632) élőholt pozdorja (#134) >> ezeréves lélek (#634)
direkt kontaktus I (#121) >> fertőzött dr.lárva (#630) pusztító végzet (#106) >> Kudral (#7127)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) pusztító végzet (#106) >> nekromanta kóborló (#596)
armageddon (#218) >> Dranadáni Salamon (#616) pusztító végzet (#106) >> végzetes szójer (#631)
jégoszlop (#231) >> Alkotó (#578) fehérál.roncsolása (#248) >> Teremtő (#579)
kiszáradás (#268) >> férfiak (#998) kiszáradás (#268) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> bo'adhun lidérc (#467) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
élőholt pozdorja (#134) >> rothadó tetem (#624) élőholt pozdorja (#134) >> dűneszellem (#603)
élőholt pozdorja (#134) >> trakuun lidérc (#576) élőholt pozdorja (#134) >> smaragdvámpír (#605)
élőholt pozdorja (#134) >> varkaudar őslich (#402) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt pöffeteg (#557)
élőholt pozdorja (#134) >> ében árnylidérc (#622) pusztító végzet (#106) >> Rettegés Ura (#625)
élőholt pozdorja (#134) >> ősi csontvázúr (#623) halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626)
háló (#186) >> vtoeken döntőbíra (#627) jégoszlop (#231) >> takarító (#609)
jégoszlop (#231) >> árnygólem (#586) pusztító végzet (#106) >> tl'urlang vadász (#610)
jégoszlop (#231) >> eldüeni vándor (#601) armageddon (#218) >> baljós árny (#588)
jégoszlop (#231) >> Rüeumöeu szelleme (#712) pusztító végzet (#106) >> gőzölgő fröccsenet (#716)
bo'adhun csapás (#266) >> ősi asszimiláció (#717) kiszáradás (#268) >> árnytündér messiás (#730)
istenítélet (#284) >> lidércherceg (#929) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
izomernyesztés (#33) >> gyökérszellem (#856) pusztító végzet (#106) >> féregtenyészet (#803)
izomernyesztés (#33) >> ódon vízköpő (#954) pusztító végzet (#106) >> teriád főmágus (#808)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 102, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
árnyak segítsége (#270) >> ódon vízköpő (#954) tükörpajzs (#101) >> kővarangy (#860)
tompítás (#40) >> sangin yeti (#857) oldás (#372) >> nyálkás genoid (#854)
életpajzs (#142) >> teriád nekromanta (#806) pszi-acéltorony (#98) >> og'hlobn mészáros (#742)
elnyelés (#236) >> ében árnylidérc (#622) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) harci ösztönök (#490) >> Dranadáni Salamon (#616)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> Kudral (#7127)
elnyelés (#236) >> ködmágus (#597) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-31 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál!
2.) Ideje, hogy fordíts egy kis időt hírneved növelésére. Legyél dobogós az Alanorban rendezett íjászversenyen! Ha ez túl nehéz lenne számodra, egy 180 pontos eredménnyel is megelégszem. (A küldetés az eredményhirdetés után imádkozható le! Korábbi eredményeidet is leimádkozhatod.)
3.) Használd az Isteni kontaktus varázslatot legközelebbi elérésemre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. hoarián falu (726): többek közt 1339. tárgyat kell leadnod. nemesi palota (728): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. nemesi ház (772): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 152, 163, 167, 174, 180, 181, 185, 186, 188, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 22, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49.
Kész: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 21, 23, 27, 30, 31, 40, 41, 44, 47, 51, 52.

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1545 (limit: 1605), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 183941.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 176.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: h 1167 1, ek 559 465 102, v 163 195 70, ek 503 283 120, usz 60, hh 2369 2372, v 228 722, h 1589 1560 1157.
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 165 363, vv 182 28 71, vv 443 147 370, vv 213, h 697 9000, h 1760 500, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154.
3. makró parancsai: h 1100, v 238 578 2, v 15 312 6, v 84 798, vv 11 384, kb 2 50, v 320 5, vv 319.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
varázslómester IV (550) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
varázslómester V (557) OK
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1572 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fpi formázó minta (#419)
3 megsemmisítő (#1540) 648 spiritusz (#170) 22 szent jogar (#150)
3 tükörpáncél (#519)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 A Tél Szíve (#2211) 3 aenouth ködkürt (#1554) $4 agvari manafókusz ($890)
660 áldott kő (#642) 2 Aurgir lándzsája (#1314) 3 Batharak vértje (#739)
326 borkonyó bibe (#312) 2 cápafog (#833) $24 csuklyavirág ($133)
$1 dal.kristálykesztyű ($1214) 1 Eldereth szilánk (#512) $1 ent pásztorbot ($1384)
$50 extra takarmány ($1360) 16 feneketlen bugyor (#570) $449 gyöngymangó ($135)
6 Huddens elixírje (#830) $146 íjászkence ($1225) 2 jégkorona (#1978)
72 jégszilánk (#1128) 29327 kaja (#2) $1359 kaktuszbogyó ($429)
$1 Káoszkígyó ($638) 4 mágusszelence (#1076) 53 megsemmisítő (#1540)
2 mentát korona (#1559) 16 nyomkereső talizmán (#671) 2 olló (#335)
1745 őskristály-szilánk (#1525) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pusztító lándzsa (#1805)
20 quwarg katalizátor (#1535) 5354 quwarg tojás (#360) 7 rakolits por (#669)
1561 sárkánypikkely (#292) 376 szent jogar (#150) 3 tarantulakarom (#887)
6 térhajlító kavics (#1539) 378 tl'urlang fiola (#788) $8829 tükör ($43)
$2110 varázskő ($305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
590 arany (#50) 6 ork csodaszer (#1228) 2 sötét tekercs (#535)
1 szent jogar (#150) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145
60
61
62
(143,61) őrült varázsló (#255), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Barnega (#971), ork bérgyilász (#781), részeg kalandozó (#187), Yurk, a profi (#958)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712)

Üzenet küldése a karakternek