76. forduló, 78. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 10. 9h:09'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Chi-Leevel. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 245.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
H 233 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
SZK 59 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

tno 4 2 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza kocsonyás testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a massza kunkorgó farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a massza kunkorgó farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Igen, megvan! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak, egy rövid íj, egy borostyán függő, egy szöges páncél (ld. enc.), egy ubuk tüske, egy fűszertartó és egy ezüst nyaklánc (ld. enc.). Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 230.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+58 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 200.]

v 15 68 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kék orchidea. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[81,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával felnyársalod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}


Találkozol Chi-Leevel. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [82,104] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

[16 pontot használtál fel, van még 179.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[83,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő mutáns pók nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [84,105] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [85,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
103 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos sallank. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[43 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[86,107] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy pattanóböde. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. Magad mögé lököd a pitiáner ryuku gárdista trófeát, és kiszedsz egy pattanóböde trófeát. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+62 életerő.)

(Továbbmész...) [87,107] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [88,107] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. [54 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[89,107] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [90,107] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény jeget köp rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy szeppent rákfatty. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[36 pontot használtál fel, van még 46.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 235 20 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [20 pontot használtál fel, van még 26.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a pókvadász. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 24 Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 195/85 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 76/47 Pénz: 38 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/1 EFejl: 2
Eddig összesen 300 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3190 TP-t kaptál. Jelenleg 53050 TP-d van. A következő szinthez még 21950 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, kérődző etra, nukleáris cickány. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 18/44 (+18%) ütőfegyverek: 4/4 (+8%)
lőfegyverek: 14/16 (+9%) dobófegyverek: 1/62

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/79 (+20%) 2. nyomkövetés: 2/94 3. mászás: 6/19 (+9%)
4. csapdakészítés: 6/61 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/71 6. gyógyítás: 41/37 (+48%)
7. titkosírás: 3/55 (+10%) 8. felderítés: 2/67 9. teológia: 5/24 (+4%)
10. versengés: 1/47 11. zene: 4/59 (+20%) 12. szörnyismeret: 4/62
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 8/87 (+64%)
16. főzés: 2/98 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 26 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 160 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

Összsúly: 67.72 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzsisak (#88)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fűszertartó (#210)
10 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68) 2 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 5 sallank karom (#128) 1 szöges páncél (#65)
1 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,104) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 40. jellempróba, piromenyétek (#99), Chi-Lee (5630. kalandozó)
(82,104) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, 34. jellempróba
(83,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), mutáns pók (#117)
(84,105) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(85,106) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95), gyilkos sallank (#85)
(86,107) vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(87,107) világítótorony (#156), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(88,107) nyuhaj karbinok (#110)
(89,107) mély szakadék (#154), Raia oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), érclelőhely
(90,107) Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, pattanóböde (#145), szeppent rákfatty (#186)

Üzenet küldése a karakternek