76. forduló, 78. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 31. 9h:41'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,31] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+158 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriás patkány nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával felnyársalod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 248 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 216.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

ba 7625 nem támadod a 7625. szörnyet
BA 7625 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

bb 2 30 beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 161.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+320 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 161.]

h 1894 5 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 5 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [5 pontot használtál fel, van még 156.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[93,30] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a domináns morf egyik csápját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A domináns morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A domináns morf feléd harap, de sikertelenül. A domináns morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ork csodaszert. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [94,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy nektoraf. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nektoraf jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal karját. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a nektoraf bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy éltető morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [95,28] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített szőrös bozsó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a szőrös bozsó jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a szőrös bozsó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy harcias morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a harcias morf jobb lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a harcias morf lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a harcias morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a harcias morf lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod a védelmező morf testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a védelmező morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a védelmező morf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a védelmező morf bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A védelmező morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a védelmező morf ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,27] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sullár közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a sullár bal első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a védelmező morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a védelmező morf bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A védelmező morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a védelmező morf ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a védelmező morf jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a védelmező morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a védelmező morf ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálos morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A halálos morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöfködöd a halálos morf testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálos morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 vasércet. Találsz egy móricserjét. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [97,26] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy domináns morf áll veled szemben.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf egyik csápját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A domináns morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a domináns morf a farkával, de elhibázta! A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a brutális morf nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a brutális morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával jól megszúrod a brutális morf bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a brutális morf nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A brutális morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 3 gernim balzsamot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [98,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a törpemammut fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 mozogsz északra
[98,24] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy ongóliant hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a változatos morf bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A változatos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a halálos morf testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 125.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 22 mozogsz 22
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [14. PONT.] Hirtelen egy trollfát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a trollfa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A trollfa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 90.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 23 mozogsz 23
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

kpcs 3
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

lm 38 47 1 mozogsz 38 47 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 10.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[98,25] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

id 241 50 idomítod a 241. szörnyet 2 pontért
Elkezdődnek a leckék a vadász quwarg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 73 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 18 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 10, 16.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a vadász quwarg. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 18 (41) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 (27) Életpont: 419/227 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (31) Varázspont: 355/227 Pénz: 24134 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 39/2 Pszi pont: 75/51 EFejl: 14
Eddig összesen 1053 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 173 TP-t kaptál. Jelenleg 432 170 TP-d van. A következő szinthez még 17 830 TP szükséges. Trófeáid: miksziszi húsgólem, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/53 (+51%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 25/76 (+5%)
lőfegyverek: 23/92 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Legfeljebb 8 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 106 időszaki: 106

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/82 (+12%) 2. nyomkövetés: 12/95 (+10%) 3. mászás: 5/10
4. csapdakészítés: 21/59 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/68 (+18%) 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/48 8. felderítés: 1/95 9. szörnyidomítás: 8/12 (+3%)
10. teológia: 3/66 11. taumaturgia: 13/39 (+48%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 2/49 14. zene: 2/48 15. szörnyismeret: 11/33 (+37%)
16. pszi: 8/87 (+9%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 7/81 (+32%)
19. főzés: 6/12 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 460, az összesen kapott pontszám: 46890. (összesen ölhető: 1278 ) Eddig 4 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6421 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gernim balzsam (#1894) 1 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2)
12 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135) 2 kék morfplazma (#2442)
2 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85) 4 ork csodaszer (#1228)
2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 1 rókafarok (#124)
1 sárga morfplazma (#2447) 1 sullár hólyag (#168) 6 vasérc (#152)
1 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
(92,31) óriás patkány (#42)
(93,30) piromenyét (#99), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621), Sheran rúnaköve
(94,29) nektoraf (#355)
(95,28) szőrös bozsó (#149), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622)
(96,27) sullár (#101), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), patak, 24. jellempróba, Sheran oltár
(97,26) Sheran oltár, vérszomjas csüldő (#114), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620)
(98,24) a 192. labirintus bejárata, Tharr oltár, vaskohó (#155), 28. jellempróba, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely, változatos morf (#7626), halálos morf (#7618), trollfa (#80)
(98,25) törpemammut (#115), márványtorony (#175), Raia oltár, quwarg felderítő (#299)

Üzenet küldése a karakternek