76. forduló, 78. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 9. 15h:02'
EZ A 624. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
625. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [84,19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 186.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy uzbány.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 156.]

d 130 1 eldobod a 130. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. Ez jól esett! (+11 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy gyilkos sallank.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 126.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+30 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[85,19] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rövid kard felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner szeppent rákfatty trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fémbontó szójer trófeát. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios követője. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Jaxime . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [86,19] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[88,19] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Látsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,19] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [90,19] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " V. Capacnak! ... az idők végezetéig várni fog rád! Aty " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[91,19] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy uzbány volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[20 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 159/42 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 43/0 Pénz: 447 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/5 EFejl: 2
Eddig összesen 237 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2595 TP-t kaptál. Jelenleg 22935 TP-d van. A következő szinthez még 2065 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, fémbontó szójer. A 57. fordulódban 458 arany került a bankszámládra. 574 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 29 8. taumaturgia: 2 9. harcművészetek: 11
10. zene: 3 (+1) 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 10
13. vadászat: 13 14. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 62.74 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 1 rövid kard (#171)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,19) ork sámán (#345), uzbány (#102), gyilkos sallank (#85)
(85,19) alpesi tehenek (#91), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), Jaxime (1707. kalandozó)
(87,19) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175)
(88,19) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(89,19) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(90,19) Tharr oltár, 31. jellempróba
(91,19) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, ork sámán (#345), rájanyék (#58)
(92,19) szürke rinocérosz (#346), Dornodon oltár, uzbány (#102)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek