70. forduló, 93. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 17. 9h:29'
EZ A 480. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
481. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,21] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy rambó bogár nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 39 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 185.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

fog 14 219 elfogod a 14. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,21] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [91,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy csodabazár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kérődző etra. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog (ld. enc.). Elhajítod a vacak törpemammut trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [90,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 155.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[89,22] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bandita testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,21] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy smirglibokrot.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 smirglilevelet. [21 pontot használtál fel, van még 134.]

kt 29 3 elkészíted a 29. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 smirglilevelet. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 111 elkészíted a 111. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[87,20] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aurach bőr. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy elhagyott bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 176 2 elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vashegyű nyilat. [16 pontot használtál fel, van még 105.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+21 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[86,21] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lajhárlord közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a lajhárlord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [85,22] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trollfa. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trollfa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trollfa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). Véres nyál csordul ki a trollfa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 287 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 50.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 43.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [5 pontot használtál fel, van még 38.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 37.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 36. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 Életpont: 194/67 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 82/1 Pénz: 184 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/2
Eddig összesen 236 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1907 TP-t kaptál. Jelenleg 38721 TP-d van. A következő szinthez még 9279 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, Quirov, pordémon.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 13/96 (+20%) vágófegyverek: 6/36
ütőfegyverek: 6/0 lőfegyverek: 7/65 dobófegyverek: 8/7 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/39 2. nyomkövetés: 12/98 (+4%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 3/31 5. csapdakészítés: 5/8 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/53
7. gyógyítás: 29/20 (+15%) 8. felderítés: 1/77 9. teológia: 10/74 (+11%)
10. taumaturgia: 1/6 (+106%) 11. zene: 5/98 (+20%) 12. szörnyismeret: 3/26 (+18%)
13. zárnyitás: 2/10 14. vadászat: 9/67 15. bányászat: 8/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), rambó bogarat (#14) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 133 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 220.

Összsúly: 58.17 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 1 álompor (#396) 12 kaja (#2)
2 kaktusztüske (#114) 2 madártoll (#112) 4 pirkit (#153)
2 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 etra hályog (#712)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 lajhár csont (#236) 4 smirglilevél (#29)
2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,22) trollfák (#80)
(86,21) lajhárlord (#757)
(87,20) északi aurach (#350), Raia oltár, vaskohó (#155)
(88,21) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(89,22) bandita (#758)
(90,21) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 21. jellempróba
(91,21) egy ismeretlen isten rúnaköve, kérődző etra (#368)
(92,21) Dornodon rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek