76. forduló, 78. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 10. 9h:09'
EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
1152. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+54 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) A lottó 1241. hetének nyerőszámai: 1, 4, 14. 13 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 225 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 2 VP-t.]

flh 20 189 felt. lőfegyver haszn. 20 a 189. tárggyal
Ok, FLH 20 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
H 1167 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 269.]

bb 2 27 beraksz a bankba a 2. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. [20 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 8 VP-t.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Ügyetlenül, inkább kutya-, mint mellúszásra emlékeztető mozdulatokkal próbálsz a felszínen maradni. [20 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 8 VP-t.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz, de nagyon hamar kifáradsz az erőlködéstől, hogy a felszínen maradj. [20 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak bal első lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a karmos tankány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,48] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg jobb első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt kelt át a Csatornán Nardaal, a Róka, a Fekete Druida. " Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sardullah Sharpa lábát masszírozza. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [42 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 16 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,49] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy vadász tatu. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [140,50] Még mindig füves síkságon vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mágusölővel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [140,51] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mágusölővel kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. [45 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [140,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zaphod Beeblebrox irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [140,54] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [45 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 9 329 327 hulladék: 9 329 327
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 1563 276 162 hulladék: 1563 276 162
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bozontfonatot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 197 514 150 hulladék: 197 514 150
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 268 267 651 hulladék: 268 267 651
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 677 103 148 hulladék: 677 103 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfagor agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

hu 331 hulladék: 331
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 77. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 16 (26) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 455/455 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 11
Szerencse: 28 (39) Varázspont: 365/365 Pénz: 22736 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 20/14
Eddig összesen 433 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 000 TP-t kaptál. Jelenleg 283 406 TP-d van. A következő szinthez még 56 594 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, Ciang Csí, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 20 dobófegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,54 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 5 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 30 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 5
13. harcművészetek: 8 14. zene: 10 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 3 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 6
19. bányászat: 2 20. úszás: 1 21. főzés: 6

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) harci induló (#443)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
26 kaja (#2) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268)
1 mocsári penke (#148) 1 tankány karom (#237) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

139 140 141
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata
(140,46) Sheran oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(140,47) karmos tankányok (#137), oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153)
(140,48) élőholt quwarg (#202), művészi porolit (#720), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(140,49) quwarg harcos (#201), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, quwarg királynő (#153)
(140,50) művészi porolit (#720), Leah oltár, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 50. jellempróba, manaelementál (#290)
(140,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(140,52) oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(140,53) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár
(140,54) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

Üzenet küldése a karakternek