Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 10. 12h:14' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
id 240 55 | idomítod a 240. szörnyet 55 pontért |
id 82 50 | idomítod a 82. szörnyet 50 pontért |
be 648 | bemész a 648. épületbe |
v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
d 8 1 | eldobod a 8. tárgyat (1 darabot) |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 192 | elmormolod a 192. varázslatot |
kb 189 10 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot) |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
flh 6 138 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal |
flh 6 189 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 189. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
ve 313 50 | megveszed a 313. tárgyat 50 |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [183,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Zinthurg pallossal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [182,60] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Raia szent lovagja volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 85, gyógyulás: 82, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [180,61] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Zinthurg pallossal felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [179,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 9, gyógyulás: 60, összesen: +51 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}
szk 153 | keresed a 153. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (26) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 17 (18) | Életpont: | 203/286 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 470/65 | Pénz: | 1316 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 146/52 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | szúrófegyverek: | 1/35 | vágófegyverek: | 22/91 (+15%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 19/63 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/88 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 23/60 (+24%) | 3. mászás: | 4/17 |
4. csapdakészítés: | 10/51 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 3/20 | 9. szörnyidomítás: | 5/18 (+20%) |
10. teológia: | 23/68 (+50%) | 11. taumaturgia: | 28/10 (+16%) | 12. versengés: | 2/15 |
13. szörnyismeret: | 8/34 | 14. pszi: | 17/62 (+26%) | 15. zárnyitás: | 1/9 (+9%) |
16. vadászat: | 1/38 | 17. bányászat: | 1/69 | 18. úszás: | 2/52 |
19. főzés: | 7/94 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
állatvédelem (#192) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
124 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 12 | gyógykenőcs (#313) | 4 | kaja (#2) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 9 | ugh méreg (#166) | 9 | vas dobónyíl (#189) |