76. forduló, 78. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 10. 12h:14'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna hajú, szürke szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 14 arasznyi, azaz 4 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy rothadó borzalom trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kreiton jótündér trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gobó Munfann. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt.
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy mászó-karperecet, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vascarai csizmát és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pinyó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 213.]

id 240 55 idomítod a 240. szörnyet 55 pontért
Hozzálátsz a sivatagi doareg neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 158.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 50 pontért
Megkezdődik a spagulár tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 128.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Laenshela, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
sivatagi doareg (#240) 376 ap /db, csataremák (#694) 1282 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
spagulár 4 ap /db, sivatagi doareg 63 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 113.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

d 8 1 eldobod a 8. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

v 192 elmormolod a 192. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az állatvédelem varázslatot! Szétkened a lótuszvirág szirmait az állataid hátán. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod az ubuk dobónyílat, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

flh 6 138 felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal
FLH 6 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

flh 6 189 felt. lőfegyver haszn. 6 a 189. tárggyal
Ok, FLH 6 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 90.]

ve 313 50 megveszed a 313. tárgyat 50
Mindössze 12 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 12 gyógykenőcsöt. 120 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[184,60] Még mindig a városban vagy.

északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Zinthurg pallossal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy triklem drakolder irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [182,60] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Raia szent lovagja volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebesített ryuku ostromteknős nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 66.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 63.]

m 6 5 7 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[181,60] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat qwarg rohamosztagos lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos torát. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 85, gyógyulás: 82, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy szárnyas gömböc vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,61] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. Zinthurg pallossal felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [179,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 9, gyógyulás: 60, összesen: +51 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 39.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy varkaudar behemót életének! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mérg. ubuk dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes mérg. ubuk dobónyilat 170 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 14, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 58 Menekülés: 15 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 (18) Életpont: 203/286 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 470/65 Pénz: 1316 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 146/52 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 397 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6749 TP-t kaptál. Jelenleg 214306 TP-d van. A következő szinthez még 45694 TP szükséges. Trófeáid: quwarg parafenomén, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 76. fordulódban 23577 arany került a bankszámládra. 23577 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 22/91 (+15%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 19/63 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/88 (+11%) 2. nyomkövetés: 23/60 (+24%) 3. mászás: 4/17
4. csapdakészítés: 10/51 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/52 6. gyógyítás: 1/63
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 3/20 9. szörnyidomítás: 5/18 (+20%)
10. teológia: 23/68 (+50%) 11. taumaturgia: 28/10 (+16%) 12. versengés: 2/15
13. szörnyismeret: 8/34 14. pszi: 17/62 (+26%) 15. zárnyitás: 1/9 (+9%)
16. vadászat: 1/38 17. bányászat: 1/69 18. úszás: 2/52
19. főzés: 7/94 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
állatvédelem (#192) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
124 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 lótuszvirág (#447)
1 szöges bunkó (#8) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borkonyó bibe (#312) 12 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
6 mákrózsa virág (#56) 9 ugh méreg (#166) 9 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, 43. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), varkaudar behemót (#189)
(180,61) oltár, quwarg királynők (#153)
(181,60) qwarg rohamosztagos (#242), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720)
(182,60) friss csatamező (#262), 25. jellempróba, oltár, Raia szent lovagja (#239), ryuku ostromteknős (#362)
(183,59) quwarg királynők (#153), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)

Üzenet küldése a karakternek