76. forduló, 78. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 24. 14h:15'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,51] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 223.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 219.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[90,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. {támadása: 10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E templomot Torq, Vicsorgó Eksztázis és Fekete Köpeny építette V.U.26. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [90,48] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy fabontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 31-36.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer bal első lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a fabontó szójer testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A fabontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy korongfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 mozogsz északra
[90,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 264 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 301, gyógyulás: 0, összesen: -301 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 502 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 502 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Angunnal. Fairlight híve. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy ragyás burástya trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kék manaörvényben jádezöld pentagramma.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 146.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[91,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 195 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Raia templom van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [93,44] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy oltár van. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 1253 elkészíted az 1253. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csillezsályalevelet. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[94,43] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [95,42] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy árnytündér csontváz volt. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy varkaudar katona közeledik feléd! {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [27 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 29.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓK
Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat.
A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz.
A makrók beállítása a MAK paranccsal történik.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség.
A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni.
Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!)
Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

ÁRNYTÜNDÉR CSONTVÁZ (629. SZÖRNY)
Bár az árnytündérek többnyire kimaradtak a három ősi nemzet csatározásaiból, mégis elkerülhetetlen volt, hogy néhány háborút az ő földjükön vívjanak meg. Ezenkívül a végső felvonásban elszabadult triklem drakolderek teljes harci dühvel végigvonultak sötét földjeiken, mindenhol pusztítást és fertőt hagyva maguk után. Bár az árnytündéreket a még a halál mivoltát is megtagadó makacsság megölhetetlenné teszi, a triklem drakolderek megtalálták a módját, hogy megmutassák, az ő hatalmuk még ezt is képes keresztülhágni. Ennek következtében árnytündérek hada kényszerült hosszabb-rövidebb időre a túlvilág pokolszerű körülményei közé. De úgy néz ki, Leah befolyása nem volt elég az ott tartásukra, elgyötört testük előbb-utóbb visszatért az anyagi létsíkra. Kilátástalanná vált az életük, csak a bosszú- és gyilkolásvágy hajtja őket. A vámpirizációra immúnisak.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 19 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 12 (24) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (25) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 19/20 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 543/248 Jellem: jó (144) Tul. pont: 12
Szerencse: 11 (33) Varázspont: 351/210 Pénz: 2061 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 28/21 Pszi pont: 49/17
Eddig összesen 723 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 171 TP-t kaptál. Jelenleg 424 431 TP-d van. A következő szinthez még 25 569 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, harci mágus, varkaudar behemót.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/60 (+6%) ütőfegyverek: 9/49 lőfegyverek: 18/69 (+6%)
dobófegyverek: 4/85

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérgezett tüske (#23) (11 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,42 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/90 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/91 (+21%) 3. mászás: 5/5 (+6%)
4. csapdakészítés: 8/32 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 7/3
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 2/97 9. szörnyidomítás: 1/56
10. teológia: 11/65 (+10%) 11. taumaturgia: 3/32 (+24%) 12. szerencsejáték: 1/79
13. versengés: 6/44 (+27%) 14. zene: 3/75 15. szörnyismeret: 3/84
16. pszi: 7/26 (+12%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 3/44
19. bányászat: 2/92 20. testépítés: 1/43 (+34%) 21. főzés: 1/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4383 TU szükséges.)

Összsúly: 169.35 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 28 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 fabontó (#106) 10 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
1 magszim bél (#103) 2 óndarab (#85) 6 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95 96
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
(90,47) ork sámán (#345), mély kút (#93), 31. jellempróba, szent tölgyfa (#393), smaragdgólem (#417), Angun (2422. kalandozó)
(90,48) fabontó szójer (#71), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), egy ismeretlen isten rúnaköve
(90,49) vérfürdető magszim (#148), művészi porolit (#720)
(90,50) süvítő rája (#113), Elenios rúnaköve, 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(91,46) oltár, szürke rinocérosz (#346)
(92,45) trappoló dinymák (#118), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba
(93,44) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(94,43) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(95,42) nekrofun (#173), 43. jellempróba, oltár, árnytündér csontváz (#629), varkaudar katona (#691)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.10.24 13:57 Változások a számládon! Zseton levonás: 150 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Makró -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek