78. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 16. 9h:32'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,71] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz Calen Randirral. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy szőrös bozsó trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
A 11. napon megintcsak találkozol Calen Randirral. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 12. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nyuhaj karbin trófea, egy proteinfecske trófea és egy emberevő trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+39 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

ef 7 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 478 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 128.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[75,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sestun.

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [75,69] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dark Angel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[75,67] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,66] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Böhöm, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a ragyás burástya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+60 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 38.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[74,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,63] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a dombi yeti bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Mosolyogva kidobod a nevetséges Quirov trófeát, és kinyersz egy alkalmas dombi yeti trófeát. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Felfedeztél egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 18.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 15.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hűséges követője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 77. fordulód.

Erő: 17 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 19 Életpont: 190/79 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 17 Varázspont: 66/12 Pénz: 139 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 8/0 EFejl: 6
Eddig összesen 261 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1149 TP-t kaptál. Jelenleg 33469 TP-d van. A következő szinthez még 14531 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, Jerome, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6/84 (+14%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 15/98 (+12%)
lőfegyverek: 14/48

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 2. nyomkövetés: 13/30 (+28%) 3. mászás: 3/24
4. csapdakészítés: 6/36 (+9%) 5. gyógyítás: 40/22 (+44%) 6. titkosírás: 1/0
7. felderítés: 1/76 8. teológia: 1/98 (+6%) 9. taumaturgia: 2/80 (+3%)
10. szörnyismeret: 6/2 11. vadászat: 9/95 12. bányászat: 1/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 43.03 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,64) Tharr oltár, vaskohó (#155)
(74,65) 22. jellempróba, Dornodon oltár, karmos tankány (#137)
(75,63) dombi yeti (#366), Fairlight oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 42. jellempróba
(75,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)
(75,67) Tharr oltár, vaskohó (#155), kőevő (#62)
(75,68) sörényes ubuk (#89), Chara-din monolitja (#534), oltár
(75,69) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Tharr oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek