75. forduló, 77. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 11. 12h:25'
EZ A 487. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
488. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,4] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 szárnyas hernyót.
Az 1. napon találkozol Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz. Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 ezüsthegyű lándzsát.
Az 1. napon találkozol Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót. Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 mandibulapengét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 212.]

ea 128 12 eladod a 128. tárgyat 12
Eladtál 12 sallank karmot. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ea 1113 1 eladod az 1113. tárgyat 1
Eladtál 1 varkaudar csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

d 147 1 eldobod a 147. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ea 41 2 eladod a 41. tárgyat 2
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

a 21 3906 2 átadod a 21. tárgyat a 3906. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 ormánygőte csontot Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 332 2 eladod a 332. tárgyat 2
Eladtál 2 huhogó bibét. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 mozogsz keletre
[46,4] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 714 1 eladod a 714. tárgyat 1
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[47,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az acéldarázs testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [48,2] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy szőrös pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a szőrös pók testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,1] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az acéldarázs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod az acéldarázs jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az acéldarázs testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az acéldarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [41 pontot használtál fel, van még 116.]

jlk 1912 jelszó kimondása 1912
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 69 tapasztalati pontot kaptál.

3 9
4 2 8
1
5 7
6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 21. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 111.]

be 21 bemész a 21. titkos labirintusba
Félve tekintesz le a misztikus kőlap alatt feltáruló homályba. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Lassan lelépkedsz a lépcsőkön. Odalent misztikus homály fogad, az évszázadok csöndje. Az egyik távoli folyosón azonban valami mordul. Oldalt, a fal mellett felirat: "Fogd a deus ex machinát, és fuss." [5 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A rozsdás ajtókkal lezárt szobában, ahová belépsz, nem látsz semmi különöset, csak néhány kopott csontot. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a Tugt-ork jobb lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Tovább lopakszol. Elérkezel a 4. pontnál levő T-elágazáshoz. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A sarokszobában, ahová beóvakodsz, rengeteg csont hever! Valaki, vagy valami sok kalandozót kivégezhetett itt. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vízionár az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-5 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A délnyugati és délkeleti szobákat összekötő folyosón sétálsz tovább. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Duer-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a Duer-ork bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal végigmetszed a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Duer-ork testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Duer-ork jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy igen szokványos dándzsön-szoba képe tárul a szemed elé: a fal mellett üres fegyverállvány, a padlón karmolásnyomok, és persze egy kettétört lábszárcsont. [7. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 5 arany, 2 bakkura bőr (ld. enc.) és 1 aranyló ugarhéj. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-8 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 8 9 2 mozogsz 8 9 2
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahogy a falakat tapogatva mész előre, kellemetlen érzésed támad. Elértél a 8. ponthoz. [8. PONT] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz az északkeleti sarokszobába. Orrod gyenge kincsillatot érez. [9. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 34.]

lm 1 mozogsz 1
Elérsz a mágikus labirintus kijáratához, és felmászol. A kijáratot fedő kőlap magától tárul fel előtted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [16 pontot használtál fel, van még 18.]

e 30 élelemszerzés 18 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a pszi elementál ködlő zsumókját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a pszi elementál bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a pszi elementál jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a garokk. Egy kaját nyel le a királygyík. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 217 pontot. A következő körben tehát 217 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 14 Életpont: 179/159 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 72/7 Pénz: 521 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 13/4 EFejl: 4
Eddig összesen 382 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 750 TP-t kaptál. Jelenleg 59 249 TP-d van. A következő szinthez még 15 751 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, törpemammut, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 16/69 (+7%) vágófegyverek: 9/11 (+35%)
ütőfegyverek: 8/68 lőfegyverek: 14/66 (+32%) dobófegyverek: 7/24

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3
49,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/97 2. nyomkövetés: 22/55 (+30%) 3. lopás: 4/47
4. mászás: 5/86 5. csapdakészítés: 7/49 (+23%) 6. csapdaészlelés: 1/87 (+31%)
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 1/66 (+22%) 9. felderítés: 2/81
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 6/74 (+13%) 12. taumaturgia: 1/35 (+2%)
13. szörnyismeret: 4/33 14. zárnyitás: 2/88 15. vadászat: 12/36 (+26%)
16. bányászat: 6/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 46.74 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 grákóbőr (#41) 1 hebrencs csapda (#147)
2 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rőtmanó kacagány (#714) 12 sallank karom (#128) 1 varkaudar csont (#1113)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74) 3 csontszablya (#64)
1 kis vaskulcs (#40) 3 ugh méreg (#166) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50
0
1
2
3
4
5
(45,4) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(46,4) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(47,3) acéldarázs (#140), Raia oltár
(48,2) szőrös pók (#100)
(49,1) acéldarázs (#140), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Tugt-ork (#46), vízionár (#66), Duer-ork (#45), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek