758. forduló, 760. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 27. 9h:08'
EZ A 1071. JÁTÉKHETED, 759. FORDULÓD
1072. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Inezzel. Tharr tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy medvebőr övet, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku vállvédőt, egy Thargodan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy T'vadar tőrét, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy jégpasztilla. Egy élőholt sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: optiri agysisak, ork csodaszer, párducbőr, párducszem. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Rókákba Beleordítóóal. Chara-din plébánosa. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy füst övet, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy nekromanta övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai rézmedált, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy ködsárkány trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ml'othag származék, moa antirad, moa munkáskesztyű, moa ravatalozó. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A játékvezető átadott Neked 1 kronokristályt.
Az 1. napon találkozol Holdfény Katerina-ával. Tharr plébánosa. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany végzetmedált, egy bársony övsálat, egy cirkuszi kitűzőt, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy fejvadász medált, egy hűbéresi gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy moa harci nadrágot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy szerencsekockát, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy ködsárkány trófea és egy álomosztó őrszellem trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyló ugarhéj, aranymosó serpenyő, aranytű, árnykarkötő, aszott drakpikkely, at'htlab esszencia. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% őstaumaturgia.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Ip Mannal. Tharr elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy pszi katalizátort, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy q. rohamosztagos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy zoloboo sámán trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kavadu lebeny, kék orchidea, királygyík bőr, kis mágneses bigyó. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Laddal. Tharr bíborosa. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany végzetmedált, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy halhatatlanok ékét, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. tűzopálját, egy moa harci nadrágot, egy moa rohamsisakot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy opál karkötőt, egy ősi emblémát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Fegyverzetét egy Loachlan trófea, egy Rhomtbior trófea és egy Lyonarissa trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: zg'vzung csatoló, zyel katalizátor, ytterium kőzet, A Végzet dragnitja, aenouth ködkürt. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. (+1% őstaumaturgia.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó férfival. Bőre mélykék színű. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy derit láncvértt, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mentát koronát, egy mind. tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy réz végzetmedált, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ulkor kötényt és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy ében sárkány trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tegzőmanó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: toxyl üvegcse, xirnox szív, agvari manafókusz, áldott kő. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy elit csatavértet, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy mind. kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy réz papi karkötőt, egy réz végzetmedált, egy ryuku futárcsizmát, egy ulkor kötényt és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy Thargodan zsoldos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tőzegmanó. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: lótuszvirág, Beholder csapda, destabilizátor, deus ex machina, fokhagyma. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Az 1. napon összefutsz Döngölővel. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy gólemgyűrűt, egy kabutót, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. topázát, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy quwarg nyakpántot, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsekockát, egy Teremtő koronáját, egy tirik-hun medált, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: dobóháló, drag'kór vért, dramoan kő, Éjvadász bundája, Éjvadász karma. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összefutsz Rockefellerrel. Leah ministránsa. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dalebg.kristályvértet, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. topázát, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó medált, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy ezerszemű bestia trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: purifikátor háj, quwarg tojás, rézdarab, rókafarok. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, megválaszolod hát néhány technikai kérdését. Kéztartás, komponensek, hanglejtés... Aztán felbátorodva tartasz egy kiselőadást mágiatörténetből, és elégedetten nyugtázod társad érdeklődését. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr főpap-jelöltje. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy Bíbor mágiagyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin gyűrűt, egy ezüst végzetmedált, egy Félisteni érmet, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy Halálcsizmát, egy Handastye karkötőjét, egy Hantas karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy időhasító kesztyűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordok karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. topázát, egy moa lábszárvédőt, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai mágusmedált, egy olimpiai smaragdot, egy ősi emblémát, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Pusztítók övét, egy q. ölő éremet, egy q. ölő medált, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku mágiafókuszt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencsekockát, egy Sztázisköpenyt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet, egy Zhung gyűrűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy gránitúr trófea, egy halálos morf trófea és egy Démonparázs trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 23 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Tárgyainak egy részét egy púpnélküli dromedár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chris Huff. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ryuku talizmán, sámándob, sámánmaszk, sámántarisznya, sárga gyöngy. A mágiaelméletről beszélgettek. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok az őstaumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 célzóvízet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 24 arannyal gazdagabban távoztál. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+595 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.)

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 1031.]

vv 303 71 elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 1024. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 1022. Kapsz 1 VP-t.]

vv 299 299 299 elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot a 299. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1042.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1062.]
Fürgén varázsolsz! Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1082.]

vv 299 299 elmormolod a 299. varázslatot a 299. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1102.]
Beizzik a turbómágia. Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 1122.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 1072.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 1022.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a ködíjjal. Elrepül 3 ködvessző. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ködvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 4 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 972.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 922.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 872.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Barnega. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Barnega horpadt páncélját. (3 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a Barnega jobb karját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (36 életpontot sebezve). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (41 sebzést okozott.) A Barnega öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 5 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (143,61)-> 170 arany, -2 ÉP]. 3 517 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 20, gyógyulás: 52, összesen: +32 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 8 VP-t.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő ork bérgyilász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével kilukasztod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (33 életpontot sebezve). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 772.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 722.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 672.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 622.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 572.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 522.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 472.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 422.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 372.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 322.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 272.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy ork bérgyilász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (28 életpontot sebezve). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (40 sebzést okozott.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 222.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 172.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 122.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) [50 pontot használtál fel, van még 72.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. (Önanalízis: +12% harcművészetek.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Villámkéz technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 67.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Elkezded pengetni a lantot. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Egyszercsak abbahagyod. "Most mennem kell" - motyogod. A tömeg csalódottan szétoszlik. [Legalább 15 TVP-ért kell játszanod, hogy a produkció értékelhető legyen a közönség által.] (Önanalízis: +2% zene.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: bb 2 56 292 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: vv 295 295 295 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: vv 295 295 0 elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: bb 965 100 0 beraksz a bankba a 965. tárgyat (100 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
(Önanalízis: +7% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 5.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Egy kaját fal föl az őrző szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 900 pontot. A következő körben tehát 900 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VILLÁMKÉZ
A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lőtt, kisebb méretű dobó/lőfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e időd használni ezt a képességet) természetesen a harcművészet szakértelmedtől és az ellenfél dobó/lőfegyver szakértelmétől függ, de soha nem mehet 50% fölé.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran pásztora vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 759. fordulód.

Erő: 127 (169) Szint: 62 Merészség: 99/5 Magasság: 159 cm
IQ: 94 (131) Támadás: 149 (161) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 94 (133) Védekezés: 166 (178) Menekülés: 1 % Életkor: 171/194 év
Egészség: 94 (135) Életpont: 3201/4794 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 98 (160) Varázspont: 6593/6593 Pénz: 58811 arany Kép. pont: 59
Tudatpont: 72/50 Pszi pont: 2284/1611 Halhatatlanság: 40 % EFejl: 84
Eddig összesen 10367 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 886 TP-t kaptál. Jelenleg 221 806 890 TP-d van. A következő szinthez még 19 193 110 TP szükséges. Trófeáid: Zt'tuzzarxn, élőholt drakolder, ködsárkány. A 720. fordulódban 173789 arany került a bankszámládra. 189430 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 26 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 24/27 ökölvívás: 27/80 (+29%) szúrófegyverek: 31/33
vágófegyverek: 37/10 ütőfegyverek: 62/4 lőfegyverek: 51/4
dobófegyverek: 2/52

Feltételes pajzshasználat (pajzs: szörny) ezüsttölgy pajzs(993):gyökérszellem(856)
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ősi kard (#810) << tleikan nyárs (#964)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ködvessző (#1647) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 195,70
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 493
A Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Kedvenc táborhely: 283,120
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/6 Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 517 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/25 2. nyomkövetés: 165/90 3. lopás: 4/97
4. mászás: 37/76 5. hajózás: 22/60 6. csapdakészítés: 65/64 (+7%)
7. csapdaészlelés: 65/9 8. gyógyítás: 69/1 9. titkosírás: 7/41
10. felderítés: 57/1 11. szörnyidomítás: 14/58 12. teológia: 295/17
13. taumaturgia: 270/33 14. szerencsejáték: 9/94 15. versengés: 30/79
16. harcművészetek: 25/10 (+12%) 17. zene: 226/96 (+2%) 18. szörnyismeret: 39/94
19. pszi: 185/80 (+2%) 20. zárnyitás: 59/96 21. vadászat: 30/50
22. vitalitás: 14/43 23. bányászat: 42/46 24. úszás: 39/42
25. főzés: 11/81 26. ősteológia: 21/62 27. őstaumaturgia: 9/91
28. csapatmunka: 14/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 3 3. védekezés: 3 4. max. életpont: 3
5. varázslat sebzés: 3 6. regeneráció: 4(5) 10. vp regeneráció: 2(3) 11. kincskeresés: 3
14. plusz tp: 8 15. rezisztencia: 10 16. tulajdonságpajzs: 10 17. mágiaerő: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 900 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot, csak egyszer)
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 900 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel gh'raiton ölészt.
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), Tharr avatárja (#385), Leah avatárja (#380), talriai behemót (#312), éjfattyak (#9096), tleikan főbíra (#512), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), xenomorfok (#9091) (csak egyszer), fürkészek (#9092) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), gyökérszellem (#856), teriád varázsló (#798)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), hoarián sárkánybébi (#830), szívfaló (#826), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) elnyelés (#236, 35 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) ősi harcmodor (#287, 120 VP) varázspajzs (#288, 55 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) gyógyító aura (#386, 90 VP) mentesség (#387, 40 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) pukk (#389, 160 VP) fegyvertánc (#391, 60 VP)
vérfürdő (#392, 80 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
árnyak segítsége (#270, 24 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP) különcség vonzása (#286, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
belső idő (#305, 0 PP) mentális tükör (#306, 40 PP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP)
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) harci ösztönök (#490, 50 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) fizikai pajzs (#318, 50 VP)
isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) rezisztencia (#313, 70 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 45 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) (8505,45) vámpirizáció (#1) (8530,10) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (142,1,1)
önanalízis III (#303) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), ősjég (#311)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20)
tükörpajzs (#101), oldás (#372), mentesség (#387), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), fizikai pajzs (#318)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 102, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) pukk (#389) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Asylux csapdája (#233) >> társak oldalán harcolva (#986) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
jégoszlop (#231) >> Thargodan berzerker (#377) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> őrjáratozó katona (#274)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761)
direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006) direkt kontaktus I (#121) >> bo'adhun éjhozó (#468)
direkt kontaktus I (#121) >> elfajzott enkala (#564) direkt kontaktus I (#121) >> elmeszonda (#487)
méregfelhő II (#193) >> fényhozó (#602) direkt kontaktus I (#121) >> gnomori rémszolga (#589)
direkt kontaktus I (#121) >> káoszszellem (#472) direkt kontaktus I (#121) >> moxerati mocsárlakó (#569)
direkt kontaktus I (#121) >> Tissian sámánúr (#501) direkt kontaktus I (#121) >> tleikan áruló (#606)
direkt kontaktus I (#121) >> troglodita idéző (#551) direkt kontaktus I (#121) >> Uthan Teriadan (#505)
direkt kontaktus I (#121) >> verg elmeszaggató (#430) háló (#186) >> káoszdémon (#547)
háló (#186) >> kreiton bűvölő (#506) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) háló (#186) >> tleikan hajadon (#533)
háló (#186) >> tleikan amazon (#534) pusztító végzet (#106) >> kyorg őrgólem (#567)
fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553) pusztító végzet (#106) >> ködmágus (#597)
pusztító végzet (#106) >> árnytündér csontváz (#629) pusztító végzet (#106) >> élőholt drakolder (#628)
pusztító végzet (#106) >> kristálynyálka (#632) élőholt pozdorja (#134) >> ezeréves lélek (#634)
direkt kontaktus I (#121) >> fertőzött dr.lárva (#630) pusztító végzet (#106) >> Kudral (#7127)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> greén örvény (#443)
bo'adhun csapás (#266) >> lidérctűz (#457) pusztító végzet (#106) >> nekromanta kóborló (#596)
armageddon (#218) >> Dranadáni Salamon (#616) pusztító végzet (#106) >> végzetes szójer (#631)
jégoszlop (#231) >> Alkotó (#578) fehérál.roncsolása (#248) >> Teremtő (#579)
kiszáradás (#268) >> férfiak (#998) kiszáradás (#268) >> nők (#999)
élőholt pozdorja (#134) >> bo'adhun lidérc (#467) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
élőholt pozdorja (#134) >> rothadó tetem (#624) élőholt pozdorja (#134) >> dűneszellem (#603)
élőholt pozdorja (#134) >> trakuun lidérc (#576) élőholt pozdorja (#134) >> smaragdvámpír (#605)
élőholt pozdorja (#134) >> varkaudar őslich (#402) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt pöffeteg (#557)
élőholt pozdorja (#134) >> ében árnylidérc (#622) pusztító végzet (#106) >> Rettegés Ura (#625)
élőholt pozdorja (#134) >> ősi csontvázúr (#623) halálos érintés (#271) >> tleikan rémeb (#626)
háló (#186) >> vtoeken döntőbíra (#627) jégoszlop (#231) >> takarító (#609)
jégoszlop (#231) >> árnygólem (#586) pusztító végzet (#106) >> tl'urlang vadász (#610)
jégoszlop (#231) >> eldüeni vándor (#601) armageddon (#218) >> baljós árny (#588)
jégoszlop (#231) >> Rüeumöeu szelleme (#712) pusztító végzet (#106) >> gőzölgő fröccsenet (#716)
bo'adhun csapás (#266) >> ősi asszimiláció (#717) kiszáradás (#268) >> árnytündér messiás (#730)
istenítélet (#284) >> lidércherceg (#929) halálos érintés (#271) >> zg'umrad facsaró (#738)
izomernyesztés (#33) >> gyökérszellem (#856) pusztító végzet (#106) >> féregtenyészet (#803)
izomernyesztés (#33) >> ódon vízköpő (#954) pusztító végzet (#106) >> teriád főmágus (#808)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 102, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
árnyak segítsége (#270) >> ódon vízköpő (#954) tükörpajzs (#101) >> kővarangy (#860)
tompítás (#40) >> sangin yeti (#857) oldás (#372) >> nyálkás genoid (#854)
életpajzs (#142) >> teriád nekromanta (#806) pszi-acéltorony (#98) >> og'hlobn mészáros (#742)
elnyelés (#236) >> ében árnylidérc (#622) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) harci ösztönök (#490) >> Dranadáni Salamon (#616)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> Kudral (#7127)
elnyelés (#236) >> ködmágus (#597) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) tükörpajzs (#101) >> kreiton jótündér (#538)
Solisar aurája (#240) >> rubin sárkány (#330) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-31 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál!
2.) Ideje, hogy fordíts egy kis időt hírneved növelésére. Legyél dobogós az Alanorban rendezett íjászversenyen! Ha ez túl nehéz lenne számodra, egy 180 pontos eredménnyel is megelégszem. (A küldetés az eredményhirdetés után imádkozható le! Korábbi eredményeidet is leimádkozhatod.)
3.) Használd az Isteni kontaktus varázslatot legközelebbi elérésemre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. hoarián falu (726): kész. nemesi palota (728): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): új. nemesi ház (772): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 152, 163, 167, 174, 180, 181, 185, 186, 188, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 22, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 46, 49.
Kész: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 21, 23, 27, 30, 31, 40, 41, 44, 47, 51, 52.

HŐSTETTEID
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1514 (limit: 1575), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 180891.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Az első Végzet Vermét sikeresen teljesítetted!
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 176.

MAKRÓID (jelenleg 3 lehet)
1. makró parancsai: h 1167 1, ek 559 465 102, v 163 195 70, ek 503 283 120, usz 60, hh 2369 2372, v 228 722, h 1589 1560 1157.
2. makró parancsai: ek 275, vv 26 165 363, vv 182 28 71, vv 443 147 370, vv 213, h 697 9000, h 1760 500, vv 300 297 485, hh 2306 916 1099, hh 1154.
3. makró parancsai: h 1100, v 238 578 2, v 15 312 6, v 84 798, vv 11 384, kb 2 50, v 320 5, vv 319.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
varázslómester II (536) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
varázslómester IV (550) OK
elmemester (552) OK
totemmester (553) belefejlesztettél: 155 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
varázslómester V (557) OK
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 fpi formázó minta (#419)
3 megsemmisítő (#1540) 648 spiritusz (#170) 22 szent jogar (#150)
3 tükörpáncél (#519)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 A Tél Szíve (#2211) 3 aenouth ködkürt (#1554) $4 agvari manafókusz ($890)
660 áldott kő (#642) 2 Aurgir lándzsája (#1314) 3 Batharak vértje (#739)
326 borkonyó bibe (#312) 2 cápafog (#833) $24 csuklyavirág ($133)
$1 dal.kristálykesztyű ($1214) 1 Eldereth szilánk (#512) $1 ent pásztorbot ($1384)
$50 extra takarmány ($1360) 16 feneketlen bugyor (#570) $449 gyöngymangó ($135)
6 Huddens elixírje (#830) $146 íjászkence ($1225) 2 jégkorona (#1978)
72 jégszilánk (#1128) 29327 kaja (#2) $1359 kaktuszbogyó ($429)
$1 Káoszkígyó ($638) 4 mágusszelence (#1076) 53 megsemmisítő (#1540)
2 mentát korona (#1559) 16 nyomkereső talizmán (#671) 2 olló (#335)
1745 őskristály-szilánk (#1525) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pusztító lándzsa (#1805)
20 quwarg katalizátor (#1535) 5354 quwarg tojás (#360) 7 rakolits por (#669)
1561 sárkánypikkely (#292) 379 szent jogar (#150) 3 tarantulakarom (#887)
6 térhajlító kavics (#1539) 378 tl'urlang fiola (#788) $8829 tükör ($43)
$2140 varázskő ($305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
256 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 célzóvíz (#1945)
1 főnixtoll (#563) 2 ork csodaszer (#1228) 1 rókafarok (#124)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144
60
61
62
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), őrült varázsló (#255), Barnega (#971), ork bérgyilász (#781)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.11.27 09:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokristály -> 4 (Kronokristály.)
˙

Üzenet küldése a karakternek