74. forduló, 76. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 8. 15h:10'
EZ A 84. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
85. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,107] koordinátán.
A táborozás 6. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Chi-Lee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy pókvadász nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 233.]

h 1 2 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 226.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[73,106] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve.

(Továbbmész...) [72,106] Még mindig az erdőben vagy.


(Továbbmész...) [71,106] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült ork sámán. Itt csata lesz.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval csak érinted az ork sámán nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 20 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 204 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sebesült sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 202.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[70,105] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Vashegyű lándzsával eltalálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [69,105] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 186.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Egy vadász tatut veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 905 5 900 mozogsz 905 5 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 6 7 8 mozogsz 6 7 8
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 9 10 11 mozogsz 9 10 11
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [11. PONT.] Egy bundás csirmázt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 11 11 12 mozogsz 11 11 12
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Mész tovább, előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bundás csirmáz! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 12 12 1 mozogsz 12 12 1
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [30 pontot használtál fel, van még 81.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[70,105] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [71,105] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Találsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,105] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 57.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[73,106] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,106] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Együtt járó kistestvérek,
Két falábon jól megférnek.
Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [21 pontot használtál fel, van még 36.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: keresed az 59. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 35.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 15.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a pókvadász. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 24 Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 193/98 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 76/63 Pénz: 8 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/0 EFejl: 2
Eddig összesen 287 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1879 TP-t kaptál. Jelenleg 48329 TP-d van. A következő szinthez még 26671 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, kérődző etra, nukleáris cickány. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 18/14 (+17%) ütőfegyverek: 3/88 (+16%)
lőfegyverek: 14/4 (+9%) dobófegyverek: 1/62

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/59 2. nyomkövetés: 2/94 (+18%) 3. mászás: 6/5
4. csapdakészítés: 5/51 (+7%) 5. csapdaészlelés: 1/71 (+25%) 6. gyógyítás: 40/60
7. titkosírás: 3/35 8. felderítés: 2/61 (+6%) 9. teológia: 5/8
10. versengés: 1/47 11. zene: 4/19 (+10%) 12. szörnyismeret: 4/32 (+22%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 8/23 (+16%)
16. főzés: 2/54 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 172 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

Összsúly: 58.97 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 kaja (#2) 11 tüske (#22) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74)
1 dorony tüdő (#212) 1 főnixtoll (#563) 1 huhogó bibe (#332)
1 móri gyümölcs (#116) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,105) mélységi grittang (#103), a 41. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vadász tatu (#10), bundás csirmáz (#93)
(70,105) kérődző etra (#368), oltár
(71,105) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(71,106) ork sámán (#345), Elenios oltár, sóhajtó dorony (#112)
(72,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(73,106) halálmadár (#351), Dornodon rúnaköve
(74,106) karmazsin huhogó (#185), Raia rúnaköve, phua-kúp (#372)
(74,107) pókvadászok (#59)

Üzenet küldése a karakternek