74. forduló, 76. forduló, Lady Sylia összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 2. 15h:03'
EZ A 408. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
409. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4892
SZÁMLA : XXXX

LADY SYLIA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-38,-19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy goldugar a hátasa. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Khayness Dieur. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Fairlight követője. Egy aranygyűrűt, egy elit csatavértet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy szeppent rákfatty trófea és egy szürke rinocérosz trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vörös Gondró. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kaját (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

ff 87 28 127 felt. fegyverváltás: 87 28 127
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << ököl << mandibulakasza. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[-37,-18] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Romani ite domum! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Beugrasz egy kapualjba. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy ork bérgyilász közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Eszel valamit. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [-36,-17] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Eldobod az értéktelenné vált karmazsin huhogó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trappoló dinymák trófeát. 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-35,-17] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen mozogni kezd a föld! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy gátvakond. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy piromenyét. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[-34,-16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű alakváltó nővel. Tharr eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy csontváz lord trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arina el Enoure. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Arina el Enoure kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [-33,-16] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy álomvirágot. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [-32,-16] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Don Marquez irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[-31,-16] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [-30,-16] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dombi yeti. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [-29,-16] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy mélységi grittang. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy gyilkos tetű volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kwong. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[24 pontot használtál fel, van még 153.]

kt 6 3 elkészíted a 6. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 kőkést. [9 pontot használtál fel, van még 144.]

m 8 mozogsz északra
[-29,-17] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

[8 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 43 5 elkészíted a 43. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 tükröt. [25 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A metamorfózis előtt még ugrálsz egy kicsit, hogy izmaid lazuljanak. Egy - két fejkörzés után alkalmasnak érzed magad a gyakorlatok elkezdésére. Végignyúlsz a földön, kitekeredsz, összegömbölyödsz, addig ismételgeted amíg a világ teljesen megváltozik körülötted: nekrofunná alakultál! Összegyűjtesz valamicskét a környezet mágikus energiáiból (+21 VP). A meditáció végeztével eredeti alakodra változol. A befejezéshez még 1488 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 91.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Lady Sylia, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 13 Merészség: 3/3 Magasság: 172 cm
IQ: 29 Támadás: 12 Agresszió: 10 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 31 Menekülés: 60 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 Életpont: 163/93 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 193/134 Pénz: 105 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 59/14 EFejl: 8
Eddig összesen 190 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 289 TP-t kaptál. Jelenleg 44769 TP-d van. A következő szinthez még 3231 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, trappoló dinymák, törpemammut. A 73. fordulódban 116 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 119 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 6
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 29
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 10 12. szerencsejáték: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 9
19. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), epokitféreg (#147), kőkorszaki szaki (#109), őrjáratozó katona (#274), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

Összsúly: 52.26 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 3 kőkés (#6) 5 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-38,-19) helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(-37,-18) erődítmény (#488), oltár, ork bérgyilász (#781)
(-36,-17) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), trappoló dinymák (#118)
(-35,-17) gátvakondok (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, piromenyét (#99)
(-34,-16) oltár, sullárok (3252101), Arina el Enoure (#. kalandozó)
(-33,-16) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-32,-16) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720)
(-31,-16) vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(-30,-16) dombi yeti (#366), oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(-29,-17) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár
(-29,-16) oltár, vaskohó (3903155), mélységi grittangok (#103), gyilkos tetű (#116), Kwong (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek