73. forduló, 75. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 4. 23h:41'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,79] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+300 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

fkt 19 20 felt. készítesz a 19. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 212.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 4 mozogsz délre
[73,80] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy termikfészket. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 204.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető nómenklatúra! (ld. enc.)

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges pattanóböde trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nómenklatúra trófeát. 1 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 ezüsttollú nyilat találtál. Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott epokitféreg! (ld. enc.)

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Eldobod az értéktelenné vált vérfürdető magszim trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő epokitféreg trófeát. 1 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 drótszőrt találtál. A csend szinte tapintható, így megugrasz picit, amikor hirtelen zajt hallasz. Megpördülsz, egy spóráktól fertőzött köpködő bruhatag néz veled farkasszemet. Te támadsz először! {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a köpködő bruhatag bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 3 fenőkövet. Egy félig bebábozódott alak mozdul meg melletted. Teste nyálkával borított, nem tudod, hogy saját tudata vagy a spórák irányítják. Ellenfeled egy fertőzött nukleáris cickány! {támadása: 20.}

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 6 ugh mérget találtál. A mindenit! Egy bebábozódott epokitféreg támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 748 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 184.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt nukleáris cickány! {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.}

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 sámán gyógykenőcsöt. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy vérfürdető magszim lehetett. {támadása: 18.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 5 ragasztót. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy vérfürdető magszim volt valamikor.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 2 karbin plazmát. A mindenit! Egy bebábozódott pattanóböde támad rád! Hát ez hogyan került ide!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 királyi koronát találtál. (ld. enc.) Félhomály és bűz tompítja az érzékeidet, mégis időben észleled, amikor egy spórafertőzött nukleáris cickány támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Mandibulakaszával felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is!
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ennyi! Ez volt az utolsó! A tetemeket elégeted, hogy a spórák ne tudjanak kiszabadulni. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[72,79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [72,78] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. [24 pontot használtál fel, van még 100.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás dögkeselyű!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyű testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 1 503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 szárnyas hernyót találtál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+34 életerő.) A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető orgoró! (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az orgoró bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az orgoró ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges autentikus vámpír trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő orgoró trófeát. 1 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 gyógykenőcsöt találtál. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy gubót látsz magad előtt. Áldod az óvatosságodat, amikor megböködöd, és egy félig bebábozódott alak emelkedik ki belőle. Valaha vérfürdető magszim lehetett.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 6 szárnyas hernyót találtál. Mozgást észlelsz a periférikus látásoddal. A mindenit, egy termik köpködő bruhatag ront rád!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a köpködő bruhatag nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 351 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 sámán gyógykenőcsöt találtál. Robajként dörren a néma csendben, amikor egy alig kivehető alak ront rád. Az első pár mozdulata után azonosítod, ez valaha egy pattanóböde lehetett.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a pattanóböde testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is! Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 0.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 100.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+49 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [80 pontot használtál fel, van még 20.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[73,78] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. {egyik sebzési módja: 4x 2d4+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák bal első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 511 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 4.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (74,78) (73,76) (71,79) (70,80) (72,75) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sóhajtó dorony. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 74. fordulód.

Erő: 25 (40) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 181 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 44 Agresszió: 4 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 (24) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (25) Életpont: 438/263 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (35) Varázspont: 336/171 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 34/28
Eddig összesen 573 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 506 TP-t kaptál. Jelenleg 207 968 TP-d van. A következő szinthez még 52 032 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, epokitféreg, nómenklatúra. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18 (+1) vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (200%) << mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 9 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 22 (+3)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 10 11. zene: 6 12. szörnyismeret: 7
13. pszi: 4 14. zárnyitás: 5 15. vadászat: 2
16. bányászat: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (4,0) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 99. Szerzett pont: 10647. Beállított erő: 1 Összpont: 10647

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$4 csontkés ($11) $2 * orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 Brod buzogánya (#1735) 1 kőkalapács (#13) 1 * szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 parittya (#18) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
5 ezüsttollú nyíl (#363) 5 kerek kő (#19) 16 mérgezett tüske (#23)
5 * nyílvessző (#108) 123 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 tolmokov-koktél (#351) 6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * láncing (#222)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 rézsisak (#72) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
11 tankány karom (#237)
Övek
1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
$2 bakkura csizma ($96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * klasszik rézmedál (#2511) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * mind. igazgyöngye (#2694)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 112 csepp tinta (#101), fér még: 8]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
8 huhogó bibe (#332) [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 79]
11 kavadu iszák (#25) [bennük 97 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 249]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 128 csepp ugh méreg (#166), fér még: 4]
9 vizestömlő (#3) [bennük 148 korty víz (#27), fér még: 32]
3 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 41]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bőrkantár (#1125) 10 + deus ex machina (#1) 12 fenőkő (#1618)
3 gyógykenőcs (#313) 32 kaja (#2) 1 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pszi kő (#248)
6 sáfránykő (#979) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234)
2 távcső (#42) 2 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522)
1 tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
30 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 10 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 3 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
23 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 11 evaporőr háj (#105)
5 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 6 fekete gyöngy (#99)
2 fémrúd (#104) 6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
6 grákóbőr (#41) 4 grifftojás (#179) 8 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 3 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
36 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 királygyík bőr (#44) 1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 104 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
16 mákrózsa virág (#56) 16 manaszilánk (#2686) 4 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
13 óndarab (#85) 85 pirkit (#153) 6 purifikátor háj (#269)
1 rákpáncél (#97) 5 remák szív (#264) 11 rézdarab (#70)
8 rókafarok (#124) 42 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650)
6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47)
27 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 16 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)
4 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110) 7 varányszem (#30)
$1 varkaudar csont ($1113) 39 vasérc (#152) 10 vízionár szem (#102)

Összsúly: 163.34 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 sáfránykő (#979) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bruhatagnyelv (#1230) 2 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
3 fenőkő (#1618) 3 gyógykenőcs (#313) 9 kaktusztüske (#114)
2 karbin plazma (#199) 5 kerek kő (#19) 1 királyi korona (#338)
1 kőszem (#304) 5 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
3 manaszilánk (#2686) 2 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85)
6 pirkit (#153) 11 ragasztó (#83) 4 rákfatty váladék (#333)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sullár hólyag (#168) 9 szárnyas hernyó (#69)
5 tinta (#101) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
77
78
79
80
81
(72,78) egy ismeretlen isten rúnaköve, termikfészek (#2685), sullár (#101), dögkeselyű (#174), orgoró (#170), vérfürdető magszim (#148), köpködő bruhatag (#773), pattanóböde (#145)
(72,79) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Raia oltár
(73,78) trappoló dinymák (#118), oltár, 21. jellempróba, érclelőhely
(73,80) Dornodon rúnaköve, termikfészek (#2685), 44. jellempróba, gátvakond (#57), nómenklatúra (#158), epokitféreg (#147), köpködő bruhatag (#773), nukleáris cickány (#155), vérfürdető magszim (#148), pattanóböde (#145)

Üzenet küldése a karakternek