73. forduló, 75. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 30. 13h:32'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

BEPA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 illatos rózsaszált (399 arany kikiáltási áron), 1 illatos rózsaszált (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 párducbőr pénztárca (eladási ár: 5000 arany, ebből a kezelési költség: 400 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 24 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+139 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy földsárkány fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 225 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

jlk 1317 jelszó kimondása 1317
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a massza szutykos vetőjét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a massza testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a massza ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ezüsthegyű nyíl. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 228.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,45] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Scipio, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. (ld. enc.) Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 450 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Telibe kapod a savadagot. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az éltető morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf egyik karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az éltető morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [97,44] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy érző szívű dromedár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy harcias morf.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a harcias morf bal lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször eltalálod a harcias morf farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Varkaudar lándzsával megdöfködöd a harcias morf bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a harcias morf egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a harcias morf csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a brutális morf jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a brutális morf nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A brutális morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 eknozolt.

(Továbbmész...) [97,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy tormikus egér ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A domináns morf csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A domináns morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A domináns morf farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a domináns morf jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a domináns morf lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A domináns morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A domináns morf farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 11 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a mágiamorfáló csáprágójával. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 quwarg tojást. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 184.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[97,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy homokféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a homokféreg testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a homokféreg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy harcias morf.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a harcias morf jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a harcias morf lecsap a bal karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf jobb oldalát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a harcias morf bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A harcias morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a harcias morf testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a harcias morf nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 purifikátor hájat. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [97,41] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bonus Mortalis lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy dűnekukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnekukac testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [96,40] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával kegyetlenül megütöd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Krogan buzogányával iszonyatosan megcsapod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy brutális morf áll veled szemben.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a brutális morf bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a brutális morf sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A brutális morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az éltető morf jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az éltető morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf karmával. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az éltető morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [44 pontot használtál fel, van még 140.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[95,39] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcias morf farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf bal vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a harcias morf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 púderkövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.)

(Továbbmész...) [94,38] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [18 pontot használtál fel, van még 122.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[95,37] Még mindig bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy brutális morf áll veled szemben.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a brutális morf fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [96,36] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


Találkozol egy vörös, hosszú hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre teljesen fehér! Fairlight misszionáriusa. Egy beholderfej medált, egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy lidérckirály trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy hegyi rák! Szegény állat majd megszakad.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Amonhotep. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[17 pontot használtál fel, van még 89.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Százrétegű káposzta,
Benne tömérdek hangya.
[5 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

ek 122 241 t. energia kisütése: 122 241
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 64.]

kt 1118 elkészíted az 1118. tárgyat
Legyártottál 1 párducbőr pénztárcát. [25 pontot használtál fel, van még 39.]

kt 648 elkészíted a 648. tárgyat
Legyártottál 1 kulcskarikát. [30 pontot használtál fel, van még 9.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 47 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 13, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a vadász quwarg. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 19 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 17 (40) Támadás: 35 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 17 (27) Életpont: 438/193 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 (31) Varázspont: 345/13 Pénz: 23751 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 36/16 Pszi pont: 75/29 EFejl: 11
Eddig összesen 979 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 428 TP-t kaptál. Jelenleg 356 272 TP-d van. A következő szinthez még 93 728 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18/95 (+36%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 25/36 (+14%)
lőfegyverek: 23/48 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -14.); nyílvessző (#108) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,36 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103
Legfeljebb 16 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 99 időszaki: 99

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/70 (+12%) 2. nyomkövetés: 12/75 (+15%) 3. mászás: 4/99 (+9%)
4. csapdakészítés: 21/11 (+19%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/36 (+12%) 8. felderítés: 1/95 (+7%) 9. szörnyidomítás: 7/16
10. teológia: 3/60 11. taumaturgia: 11/23 (+32%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 2/29 (+20%) 14. zene: 2/27 15. szörnyismeret: 10/52 (+37%)
16. pszi: 8/60 (+9%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 6/85
19. főzés: 5/61 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 422, az összesen kapott pontszám: 43090. (összesen ölhető: 1272 ) Eddig 4 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 10 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6485 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 ezüst kulcs (#184)
4 gyógykenőcs (#313) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 25 nyílvessző (#108)
1 párducbőr (#1066) 1 párducszem (#1073) 1 rézkulcs (#75)
1 smaragd kulcs (#241) 1 vaskulcs (#183) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
57 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 eknozol (#540)
1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fekete morfplazma (#2446)
2 kék morfplazma (#2442) 1 kulcskarika (#648) 2 lila morfplazma (#2448)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 6 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)
2 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 tinta (#101) 17 tüske (#22)
4 ugh méreg (#166) 1 vörös morfplazma (#2443) 3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
(94,38) grok-képződmény (#149), oltár
(95,37) quwarg harcos (#201), brutális morf (#7620)
(95,39) gumifa (#38), oltár, quwarg királynő (#153), harcias morf (#7619)
(96,36) phua-kúp (#372), Amonhotep (5616. kalandozó)
(96,40) pszi elementál (#221), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(97,41) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), dűnekukac (#357)
(97,42) homokféreg (#121), harcias morf (#7619)
(97,43) tormikus egér (#218), domináns morf (#7624), mágiamorfáló (#7623)
(97,44) egy ismeretlen isten rúnaköve, érző szívű dromedár (#753), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620)
(97,45) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), trappoló dinymák (#118), mágiamorfáló (#7623), éltető morf (#7625)
(97,46) földsárkány (#359), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek