73. forduló, 75. forduló, Lady Sylia összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 1. 15h:04'
EZ A 408. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
409. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4892
SZÁMLA : XXXX

LADY SYLIA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-40,-29] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 szeksztánst (299 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Átveszed a sikeresen eladott 1 kaja (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[-39,-28] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25 pontot kell rákölteni.) Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).


(Továbbmész...) [-38,-27] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy drasmólyom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [-38,-26] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Mosolyogva kidobod a nevetséges fabontó szójer trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Főnökkel. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy ryuku légiós trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[-38,-25] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász tatu került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-38,-24] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Azt veszed észre, hogy egy szép furulya van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy réz papi karkötőt visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy proteinfecske trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bruno Egoist. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [-38,-23] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy álomvirágot. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy láncinget és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Speedy Gonzales Jr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[24 pontot használtál fel, van még 176.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[-37,-22] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs jobb szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis mélységi grittang trófeát, és kiszedsz egy khór darázs trófeát. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmazsin huhogó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 huhogó bibét. Mosolyogva kidobod a nevetséges sörényes ubuk trófeát, és kinyersz egy alkalmas karmazsin huhogó trófeát. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [-37,-21] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Vemhes Guppi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-38,-20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [24 pontot használtál fel, van még 152.]

m 4 mozogsz délre
[-38,-19] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [8 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] Alkalmas helyet keresel a meditációra. Törökülésben, fejedet hátrahajtva megkezded a metamorfózist. Először a kezed, majd a lábad végül az egész tested megkeményedik, növényszerűvé válik. Igen, most már érzed! Képes lettél a környezet mágikus eszenciájából lopni egy keveset. (+18 VP.) Kissé kábán térsz magadhoz. A befejezéshez még 1489 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 3 14 fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Lady Sylia, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 13 Merészség: 3/3 Magasság: 172 cm
IQ: 29 Támadás: 12 Agresszió: 10 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 31 Menekülés: 60 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 Életpont: 163/94 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 193/118 Pénz: 120 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 59/14 EFejl: 7
Eddig összesen 189 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1329 TP-t kaptál. Jelenleg 44480 TP-d van. A következő szinthez még 3520 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, karmazsin huhogó, törpemammut. A 73. fordulódban 116 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 117 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 6
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 29
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 6 11. taumaturgia: 10 12. szerencsejáték: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 2
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 9
19. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), epokitféreg (#147), kőkorszaki szaki (#109), őrjáratozó katona (#274), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

Összsúly: 50.26 kg Megterheltség: 61%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 huhogó bibe (#332) 5 madártoll (#112)
5 sünmedve tüske (#14) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-39,-28) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(-38,-27) drasmólyomok (#60), világítótorony (#156), oltár, oltár, tavacska, vaskohó (#155), quwarg harcos (#201)
(-38,-26) olvasztókemence (2386), vaskohó (3140155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, #. jellempróba, mélységi grittangok (#103), Főnök (#. kalandozó)
(-38,-25) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10)
(-38,-24) móricserje (37115, belőle készíthető: 1656116), #. jellempróba, Tharr oltár, Bruno Egoist (#. kalandozó)
(-38,-23) nekrofun (4071173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33), Speedy Gonzales Jr (#. kalandozó)
(-38,-20) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(-38,-19) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(-37,-22) khór darázs (#348), karmazsin huhogó (#185)
(-37,-21) rájanyékek (#58), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek