73. forduló, 75. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 12. 9h:10'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [1 pontot használtál fel, van még 218.]

kpb kezd. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 217.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 216.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 215.]
[A parancs tárolásra került.]

ff 182 696 felt. fegyverváltás: 182 696
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << ryuku buzogány. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[56,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lila brekk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a lila brekk jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lila brekk feléd harap, de sikertelenül. A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [56,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [56,55] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 xirnox szivet. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[56,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Felfedeztél egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges élőholt mágus trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tüskés harci gromak trófeát. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [57,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy süvítő rája volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megkarcolod a hegymélyi lidérc jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-16 varázspont.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [42 pontot használtál fel, van még 139.]

m 1 mozogsz északkeletre
[59,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Sosem eszik, mindig iszik, pedig nem alkoholista
Szárnya, lába nincs, mégis eljut a csárdába
Csak akkor iszik, ha társa van,
Pedig társa nem iszik vele, sőt fájlalja a dolgot.
[5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[60,56] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [60,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drakolich. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [59,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Észreveszel egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 99.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Belépsz a temető kapuján. Micsoda borzalmas hely!
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Leah elsőáldozója. Egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy hegymélyi lidérc trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shienn Ghorr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[5 pontot használtál fel, van még 94.]

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a beszéd a holtakkal varázslatot! Hah! Lokalizálsz egy tetemet, és előhívod lelkét. Hiszen ez egy rég halott ősmágus! Vajon hogyan eshetett el? Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Végre megismerted a pszi elementál lordot (ld. enc.) (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] Istened ennek örülni fog. IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 88.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 24, 28.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat.
Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja...
Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot.
Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 16 Merészség: 6/1 Magasság: 185 cm
IQ: 24 Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 25 (28) Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 216/165 Jellem: gonosz (26) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (21) Varázspont: 115/90 Pénz: 106 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 24/1 EFejl: 7
Eddig összesen 699 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 693 TP-t kaptál. Jelenleg 156 331 TP-d van. A következő szinthez még 23 669 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, dermesztő lidérc, tüskés harci gromak. A 69. fordulódban 813 arany került a bankszámládra. 825 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/101 (+5%) ütőfegyverek: 10/38 lőfegyverek: 20/84 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,81 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/90 (+44%) 2. nyomkövetés: 18/5 (+25%) 3. mászás: 2/108
4. csapdakészítés: 6/41 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/33 6. gyógyítás: 23/71
7. titkosírás: 4/4 8. felderítés: 4/72 (+7%) 9. szörnyidomítás: 1/71
10. teológia: 4/92 (+5%) 11. taumaturgia: 9/71 (+18%) 12. szörnyismeret: 5/57
13. zárnyitás: 1/4 14. vadászat: 2/71 (+5%) 15. bányászat: 12/101

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve)
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2323 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 20 * tüske (#22) 18 ubuk tüske (#131)
1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 * gromak páncél (#270) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 36]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
4 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 sötét tekercs (#535)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 + tüskecsapda (#242)
3 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 13 álompor (#396) 1 aurach bőr (#658)
18 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 6 csillezsályalevél (#1253)
9 csuklyavirág (#133) 2 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
25 drótszőr (#37) 2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 3 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268)
2 gyíkfű (#201) 1 jégszív (#282) 3 kavadu lebeny (#24)
100 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa rubin (#379) 5 mocsári penke (#148)
3 mutáns csont (#331) 6 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 3 púderkő (#119) 2 pular kristály (#239)
1 remák szív (#264) 5 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124)
11 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14)
6 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677)
6 szvó-ektoplazma (#151) 2 + Tiume batyuja (#660) 2 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 11 varányszem (#30) 2 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 94.23 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37)
1 varázskő (#305) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 10 tüske (#22) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

55 56 57 58 59 60 61
51
52
53
54
55
56
57
58
(56,53) lila brekk (#11), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(56,54) vérszomjas csüldő (#114), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, Tharr oltár
(56,55) nukleáris cickány (#155), hegymélyi lidérc (#7084), oltár
(56,56) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), oltár, 47. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(57,56) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), oltár, süvítő rája (#113), hegymélyi lidérc (#7084)
(58,57) oltár, Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, mutáns pók (#117), élőholt quwarg (#202)
(59,54) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, Shienn Ghorr (1113. kalandozó)
(59,56) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), phua-kúp (#372), Elenios oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba
(60,55) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), Leah oltár
(60,56) Tharr oltár, 49. jellempróba, dermesztő lidérc (#645)

Üzenet küldése a karakternek