73. forduló, 75. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 7. 21h:45'
EZ A 874. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
875. játékheted kezdete: márc. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,-19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gyilkos sallank fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank izmos hátát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 204.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt gyilkos sallankot. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. 3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 23 15 elkészíted a 23. tárgyat (15 darabot)
Legyártottál 15 mérgezett tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 149.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[40,-18] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 tüskét.

(Továbbmész...) [41,-17] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrlajhár. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-16] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kövesd a fény útját! Az Álomörzők segítenek. Big Bogo(5464) " Találsz egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a homokvarány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 mozogsz délre
[42,-15] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 99.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[42,-14] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (5198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [42,-13] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Látsz egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Van itt egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összeakadsz Forrással. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot visel. Felszerelését egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az elf jobb lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elf nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf néhány helyen meghorzsolja a testedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfival. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a törpe testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe valamennyire megsebezgeti a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe megböki a testedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe párszor épp hogy megérintgeti a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe kicsit megsebzi a testedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


Találkozol Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[16 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 15 7 eladod a 15. tárgyat 7
Eladtál 7 vadász tatu bőrt. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 21 5 eladod a 21. tárgyat 5
Eladtál 5 ormánygőte csontot. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ea 130 3 eladod a 130. tárgyat 3
Eladtál 3 hebrencs állkapcsot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ee 45 12 47 eladod a 45. tárgyat a 12. tárgyat a 47. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 152 6 megveszed a 152. tárgyat 6
Vásároltál 6 vasércet. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

ve 153 6 megveszed a 153. tárgyat 6
Vásároltál 6 pirkitet. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[43,-13] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Pusztuljon az összes Dornodon hívő és Dornodon! Shadowfighter " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel őt! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [44,-12] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [45,-12] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 29.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-12] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett mutáns pók. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 74. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 13 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 177/177 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 183/109 Pénz: 403 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 363 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 687 TP-t kaptál. Jelenleg 42 085 TP-d van. A következő szinthez még 5 915 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, szeppent rákfatty, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 (+1)
lőfegyverek: 14

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); tüske (#22) (4 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. szörnyismeret: 3 11. vadászat: 6 12. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
gyíkember (#51) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), sóhajtó dorony (#112), orgyilkos (#131), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (3,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
16 mérgezett tüske (#23) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
5 * tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138) 25 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst karkötő (#158) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 rézkulcs (#75)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 115]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 10 csepp ugh méreg (#166), fér még: 50]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 52]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 3 antilopbőr (#48) 12 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16) 1 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 14 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
6 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kazmár gyökér (#205)
3 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 15 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 6 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116)
17 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153)
14 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 18 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 58 sünmedve tüske (#14)
18 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15) 10 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 10 vasérc (#152)

Összsúly: 83.88 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 csontszurony (#12) 15 gyenge méreg (#26)
3 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
5 ormánygőte csont (#21) 1 surranó kígyó bőr (#47) 15 tüske (#22)
7 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 lajhár csont (#236) 12 mérgezett tüske (#23) 6 pirkit (#153)
6 sallank karom (#128) 1 sullár hólyag (#168) 3 szárnyas hernyó (#69)
3 ugh méreg (#166) 2 varányszem (#30) 6 vasérc (#152)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45 46 47
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
(40,-19) gyilkos sallankok (#85)
(40,-18) sullár (#101), Tharr oltár
(41,-17) szőrlajhár (#141)
(42,-16) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), 9. jellempróba, homokvarány (#16)
(42,-15) süvítő rája (#113), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 20. jellempróba
(42,-14) szökőkút, útonálló (#130)
(42,-13) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Forrás (1049. kalandozó), egy elf nő, egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(43,-13) quwarg harcos (#201), tavacska, erődítmény (#488)
(46,-12) mutáns pók (#117), pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek