Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 17. 9h:08' EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 1112. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4367 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
d 12 1 | eldobod a 12. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,106] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd az északi aurach testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 aurach fogat. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
gyk 249 20 | gyakorolsz a 249. tárggyal 20 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
kt 108 2 | elkészíted a 108. tárgyat (2 darabot) |
be 524 | bemész az 524. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a tigroszlán testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 51 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [45,102] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vízionár lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a vízionár fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a vízionár megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 vízionár szemet. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó jobb első lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a félelem-járó farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
126 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY) A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 179/179 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 55/14 | Pénz: | 3461 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 5/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/21 | szúrófegyverek: | 14/2 (+33%) | vágófegyverek: | 2/26 |
ütőfegyverek: | 9/42 (+11%) | lőfegyverek: | 10/62 (+25%) | dobófegyverek: | 5/96 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << csatabárd (#555) << vasalt bunkó (#181) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
45,101 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 26 időszaki: 26 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 618 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/61 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 15/31 (+19%) | 3. lopás: | 4/55 |
4. mászás: | 3/91 | 5. csapdakészítés: | 6/96 (+14%) | 6. csapdaészlelés: | 1/64 |
7. gyógyítás: | 18/50 | 8. titkosírás: | 1/11 | 9. felderítés: | 9/7 (+14%) |
10. szörnyidomítás: | 1/21 | 11. teológia: | 4/5 (+13%) | 12. zene: | 4/18 (+22%) |
13. szörnyismeret: | 6/14 (+20%) | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 9/26 |
16. bányászat: | 8/24 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), quwarg felderítő (#299), láplidérc (#352) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
vadász tatu (#10) (málhás: +2 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): 3. labirintus (24,20). fekete gránittorony (530): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 11, 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 596 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 54.24 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | 3 | kaja (#2) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | éjkő (#2369) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 7 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|