72. forduló, 74. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 7. 12h:04'
EZ A 1151. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
1152. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Sajnos nem vagy elég képzett a zenében ahhoz, hogy használhasd a harci indulót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Nyitva van! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 3 VP-t.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [33 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] [88 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [33 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 20 34 35 mozogsz 20 34 35
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 36 37 38 mozogsz 36 37 38
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 33 21 22 mozogsz 33 21 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 23 24 26 mozogsz 23 24 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 29 32 32 mozogsz 29 32 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-9 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 11, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 73. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 33 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (25) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 447/434 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 11
Szerencse: 26 (37) Varázspont: 358/358 Pénz: 22708 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 20/14
Eddig összesen 416 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 257 691 TP-d van. A következő szinthez még 2 309 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, Ciang Csí, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 20 dobófegyverek: 16

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,46 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 16. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 10 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 30 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 5
13. harcművészetek: 8 14. zene: 9 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 3 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 5
19. bányászat: 2 20. főzés: 6

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
42 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fülemüle agyar (#267) 1 kaktusztüske (#114) 1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131
45
46
47
(130,46) a 66. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek