Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 2. 12h:54' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
flh 6 138 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal |
tv 97 32 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 32. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
ve 231 7 | megveszed a 231. tárgyat 7 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 305 10 | megveszed a 305. tárgyat 10 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a magger testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a magger testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a magger testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tetemember testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 8 1 6 | mozogsz északra, északkeletre, nyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [168,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [167,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy mérg. ubuk dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 23 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges áeratikus hasnyák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg parafenomén trófeát. 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [166,48] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az orgoró jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az orgoró bal lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
szk 82 | keresed a 82. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
Erő: | 17 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (26) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 199/130 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 464/160 | Pénz: | 157 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 138/22 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | szúrófegyverek: | 1/35 | vágófegyverek: | 22/26 (+25%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 18/94 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/33 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 23/14 (+31%) | 3. mászás: | 4/17 |
4. csapdakészítés: | 10/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/52 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 2/81 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 2/12 |
10. teológia: | 21/87 (+27%) | 11. taumaturgia: | 27/63 (+5%) | 12. versengés: | 2/15 |
13. szörnyismeret: | 7/68 (+26%) | 14. pszi: | 16/73 (+15%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 1/30 | 17. bányászat: | 1/69 | 18. úszás: | 2/52 |
19. főzés: | 7/66 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs I (#12) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1655 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 8 | varázskő (#305) |