72. forduló, 74. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 8. 9h:45'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,77] koordinátán.
Gabrielle átadott neked a 1. napon 3 TU-t.
A táborozás 4. napján találkozol Ran'Amart Morgurth. Chara-din főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló elf férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 216.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

ek 273 7 401 t. energia kisütése: 273 7 401
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 201.]

ek 7 10 2 t. energia kisütése: 7 10 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 taumaturgia.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 201.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy epokitféreg.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 171.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,77) az 59. labirintus bejárata, epokitféreg (#147)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 5600 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 161.]

be 709 26 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 156.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,57] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: vadász. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Abdul. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz Simóniával. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy trikornis a hátasa. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Bad Cickánnyal. Tharr tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 151.]

beaj 5392 beajánlod a K.T.-be az 5392. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Bad Cickány felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy barátság szent tüzét.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,77] Még mindig bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy tetemember. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,76] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bávatag golombár. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[131,75] A terep továbbra is ritka erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,74] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az óriás csontváz testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 3 mérg. ubuk dobónyíl, 2 ubuk tüske és egy bronzhegyű nyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 94 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [85 pontot használtál fel, van még 51.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[129,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [128,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,71] A sík vidék mocsarassá válik.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
Összeakadsz Surranókezű Thiefivel. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[20 pontot használtál fel, van még 31.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 711 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 96 keresed a 96. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szintszívót. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 10.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 110/112 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 222/154 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 Varázspont: 367/18 Pénz: 1480 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 28
Eddig összesen 504 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5723 TP-t kaptál. Jelenleg 164133 TP-d van. A következő szinthez még 15867 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, csontváz lord, szutykos remák. A 68. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 24 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/53 (+16%) ütőfegyverek: 3/30 (+9%) dobófegyverek: 18/45 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/9 (+10%) 2. nyomkövetés: 28/1 (+32%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 8/72 (+5%) 5. gyógyítás: 1/63 6. titkosírás: 1/40
7. felderítés: 6/85 (+25%) 8. szörnyidomítás: 3/81 9. teológia: 10/41 (+25%)
10. taumaturgia: 30/22 (+222%) 11. szerencsejáték: 1/14 12. versengés: 1/55
13. zene: 6/46 14. szörnyismeret: 5/38 (+18%) 15. vadászat: 1/53
16. bányászat: 4/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4974. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szutykos remák (#191), garokk (#73) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) méregsemlegesítés (#14) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre energiatüskék (#29) >> 12. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114)
2 szögletes kő (#17) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 fülemüle agyar (#267) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 ragasztó (#83) 1 rézsisak (#72) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,71) nekrofun (#173), Surranókezű Thiefi (1726. kalandozó), egy törpe férfi
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,73) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástyák (#111)
(130,73) sírlidérc (#172), zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(131,74) óriás csontváz (#176), ősi csatamező (#263), oltár
(131,75) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(131,76) kardfogú fülemülék (#146), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(132,77) tetememberek (#123), Tharr oltár
(133,77) az 59. labirintus bejárata, epokitféreg (#147), mínosz-kúp (#178), 39. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek