72. forduló, 74. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 26. 9h:10'
EZ A 513. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
514. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,99] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 765. hetének nyerőszámai: 10, 29, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy orgyilkos nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 259.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 236.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

kf 1739 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

d 10 1 eldobod a 10. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[43,100] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,102] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült rájanyék. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 202.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északkeletre indul.
9 mérföld megtétele után (városban): van itt egy fejvadászház; 12 mérföldre az indulási helytől (városban): van itt egy erődítmény; 15 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy mély kút; 24 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy mély kút; 27 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): a távolban sok-sok mérges pók nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; 39 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy mély kút.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 172.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(41,102) egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), északkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 22. jellempróba, rájanyék (#58)
(42,101) Tharr oltár
(43,100) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 26. jellempróba, törpemammut (#115)
(44,99) fejvadászház (#757)

[56,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy phua-kúpot.

[0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[57,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy sérült húsevő magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a húsevő magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A húsevő magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr (ld. enc.). 723 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [59,90] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 kaja. Elrakod őket. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[60,90] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á a sünmedve tüske. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 6 bot, 4 csuklyavirág, 6 elkarog szőr, 5 rókafarok, 1 bunthar bőr.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Szerencsejáték, 1 Déja vu, 1 Tisztítótűz, 1 Sötét halál, 1 Aranyeső. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 288 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 42 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 9, gyógyulás: 34, összesen: +25 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 varányszem. Elrakod őket. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [61,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [62,91] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör "
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [74 pontot használtál fel, van még 74.]

m 3 mozogsz délkeletre
[63,92] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).

[8 pontot használtál fel, van még 66.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 226 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 14.
A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 19 (31) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 212/192 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 240/21 Pénz: 1863 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 25/6 Pszi pont: 122/44 EFejl: 27
Eddig összesen 346 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4129 TP-t kaptál. Jelenleg 105201 TP-d van. A következő szinthez még 14799 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, nukleáris cickány. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 9235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/95 (+30%) szúrófegyverek: 16/15 (+6%) vágófegyverek: 9/0 (+5%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 7/75 dobófegyverek: 14/80 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 21/14 (+8%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/99 5. csapdakészítés: 10/99 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 1/16
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 16/78 (+17%) 12. taumaturgia: 11/25 (+11%)
13. versengés: 1/79 (+45%) 14. harcművészetek: 4/73 15. zene: 6/7
16. szörnyismeret: 12/71 (+20%) 17. pszi: 19/2 (+30%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/47 20. bányászat: 4/54 (+18%) 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 dárda (#10) 1 sallank karom (#128)
11 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 4 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 1 trikornis szarv (#198) 3 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(56,87) oltár, phua-kúp (#372)
(57,88) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), húsevő magszim (#67)
(58,89) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szürke rinocérosz (#346), alpesi tehén (#91)
(59,90) alpesi tehén (#91), piromenyét (#99)
(60,90) piromenyétek (#99), oltár, manaelementál (#290)
(61,90) olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(62,91) trikornisok (#104)
(63,92) oltár, szent tölgyfa (#393), 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek