71. forduló, 73. forduló, Bazalt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 2. 15h:06'
EZ A 103. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
104. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5858
SZÁMLA : XXXX

BAZALT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,11] koordinátán.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+39 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 179.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+27 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 149.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tetemember. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-360 TP] IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy mutáns pók.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[82,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [83,10] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [84,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy garokk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Teleeszed magad. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[85,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elérted a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs keleti határát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,11] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett ork sámán. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 303 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy gyilkos sallank. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [87,11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a sullár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sarki óriásteknős volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 29.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[88,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [89,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.


(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] [20 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 67 keresed a 67. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy húsevő magszimot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 13, 30.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

SARKI ÓRIÁSTEKNŐS (646. SZÖRNY)
A legkeményebb télre, a legáthatóbb hidegre is felkészítette a természet ezt a nagyra nőtt állatot: a teknősök jól ismert páncéljába burkolva dupla bőrréteg óvja belső szerveit a kegyetlen időjárástól. Méretei elképesztők, egy átlagos méretű ember férfi könnyedén elférne szájában... már ha találnánk olyan bolondot, aki erre az öngyilkos vállalkozásra hajlandó lenne. A sarki óriásteknős ugyanis bárkit megharap, aki megközelíti terratóriumát, de persze előfordul az is, hogy csupán szórakozásból ijeszti el a közelébe merészkedőket.

KARAKTERLAP

Bazalt , egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd sárga. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 72. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 254 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 484 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 168/70 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 34/6 Pénz: 505 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/2 EFejl: 1
Eddig összesen 184 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1192 TP-t kaptál. Jelenleg 23071 TP-d van. A következő szinthez még 1929 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás, bíbor szulfagor. A 48. fordulódban 666 arany került a bankszámládra. 875 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
dobófegyverek: 3 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 24
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 2 (+1)
10. harcművészetek: 11 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 2
13. zárnyitás: 10 14. vadászat: 10 15. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 63.75 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 6 sallank karom (#128) 4 ugh méreg (#166)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(81,11) mutáns pók (#117)
(82,10) 33. jellempróba
(83,10) gumifa (#38), 43. jellempróba
(84,10) garokkok (#73), Dornodon rúnaköve, 49. jellempróba, tetemember (#123)
(85,10) kaffogó hebrencsek (#88), gumifa (#38), Sheran oltár, süvítő rája (#113)
(86,11) ork sámán (#345), gyilkos sallank (#85)
(87,11) sullárok (#101), grok-képződmény (#149), sarki óriásteknős (#646)
(88,11) Leah rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek